God onsdag fra SpuallaDumpur

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen fra klubben på Traders i SpualaDumpur. Straks litt morgenmøter før resten av dagen er fri til å utforske byen litt, før jeg reiser igjen imorgen.

Laaaang flight inn igår via AMS, LHR og HKG så er litt gåen i fletta. Han som lempet opp bagasjen til rommet mitt igår sa forøvrig, etter litt babling, at han var sønn av styreformannen i Shangri-La kjeden. Han gikk i læring for å kunne ta over familieselskapet. Ikke godt å si om det var pølsevev, men om det var sant er det imponerende at man prøver seg i alle ledd først. Det er ihvertfall helt i min ånd. Betalt vet de ihvertfall å ta seg. 80,- for en halvliter øl...

Fnate holdt et lite kurs i minibar for han.

En strålende dag ønskes.

God morgenblåst fra snaufjellet. Siste vakt før ferie (se sig), og det er så ekstremt godt timet. Snøstorm fra helvete i helgen, men 50cm nedbør på under to døgn. Nei takk, tar heller sol og varme jeg.

Heioghopp!

God morgen fra ei eller annen buss som tar meg til den nord-østlige delen av Oslo hvor jeg skal få gjort meg fortjent til lønningspilsen som begynner å nerme seg! Egenrlig ville det ikke vært dumt å fått utbetalt lønn hver dag, da ville det blitt mange lønningspilser! :)

Kjøpte forøvrig alle Olsenbanden filmene i går og jeg har allerede kommet godt igang med moroa! :)

Ha en fin dag!

morn morn fra barteland
*GJEEEESP*....litt kaffe gjør seg nå ja :)
Vind og snø/sludd har preget natta,heldigvis er det for meg søvndyssende.Kjerringa derimot....vel hun var litt cranky på morran :rolleyes:

Anyways -det er onsdag og snart ruller millionene inn på konto :drink
Strålende dag til alle :) :) :)

Mornings. Halvparten av min halvtimes forsovelse er alt hentet inn og jeg satset på medvind resten av dagen så jeg rekker en spinnngtime på Sats i kveld. Ha en fin dag

Ellers så tipper jeg vår venezuelanske sekretær er i meget godt humør idag :)

Last edited:
God morgen, på vei mot FBU. Litt jobbing og møter. Så blir det å sette nesa mot OSL i ettermiddag for en fight med SK til CPH, hvor jeg satser på at Auatrian venter på å ta meg til Wien.
Direkte retur på fredag, med Austrian. SK sin innsjekk lot meg velge på OSL-CPH, men tildelte meg vindu ut fra CPH. Noe jeg liker veldig dårlig. Satser på at midtgangen kan sikres på OSL i ettermiddag.

En god dag ønskes hele bøttebaletten.

"Så dammande bleig ligger fjorden, ta med dæ din pige samt øl og gitar.
Så sveiver vi opp på motoren, for havkjeften lokker og drar."

Ja, det manglet bare noen og tyve grader ute for at strofen fra en kjent Sørlandsvise kunne slå til idag. Fint vær og vindstille møtte meg utover byfjorden da jeg krabbet meg inn på kontoret her i formiddag.

Satser også på milliongevinst i kveld. Har nettopp rydda plass på kontoen. Så er man heldig blir dette siste arbeidsdag før man pensjonerer seg! :D

Det moderlige opphav har bursdag i dag, så da blir det feiring i ettermiddag. Obligatorisk fremmøte, medbringende gave.

Han som lempet opp bagasjen til rommet mitt igår sa forøvrig, etter litt babling, at han var sønn av styreformannen i Shangri-La kjeden. Han gikk i læring for å kunne ta over familieselskapet. Ikke godt å si om det var pølsevev, men om det var sant er det imponerende at man prøver seg i alle ledd først. Det er ihvertfall helt i min ånd. Betalt vet de ihvertfall å ta seg. 80,- for en halvliter øl....

En liten sjekk viser at Shangri-La Hotels & Resort er et public company som er listet på børsen i både Hong Kong, Kuala Lumpur og Singapore. Den omsettes daglig, så det syntes å være lite som tilsier "family company" da?

Hygg deg med noen dyre drinker du, Fnatskimoen! :drink

Så får vi andre heller utføre en ærlig dags jobbing!

BF:cool2

En liten sjekk viser at Shangri-La Hotels & Resort er et public company som er listet på børsen i både Hong Kong, Kuala Lumpur og Singapore. Den omsettes daglig, så det syntes å være lite som tilsier "family company" da?

Hygg deg med noen dyre drinker du, Fnatskimoen! :drink

Så får vi andre heller utføre en ærlig dags jobbing!

BF:cool2

He he he... Forundrer meg ikke om det var litt på kanten. Han sa også at han var vokst opp i London og var strålende fornøyd over at han dermed kunne snakke britisk til meg. Ingen av kollegene hans forstod nemlig den Britiske aksenten hans. Det gjorde sånn sett ikke jeg heller, så jeg kan ha misset noen fasetter i historiene hans.

Du får gjøre et slag arbeid du, slik at slike som meg kan meske oss i varmen og sjekke opp blonde Norske jenter på inter-rail (eller hva det nå heter her borte). ;)

Du får gjøre et slag arbeid du, slik at slike som meg kan meske oss i varmen og sjekke opp blonde Norske jenter på inter-rail (eller hva det nå heter her borte). ;)

Se opp for sjalu elefnater når han blir låst nede i kofferten til fordel for ei norsk blondine som vil sjekke fjærene i shanri-la senga! :lol:

God middag fra Lillestrøm . Vel, fali by, ble gift der og skilt. Men ikke blondine. Eksen er nå gift med en Shangri-boss/eier i byen :lol:

God ettermiddag fra Fjellhamar.

Her startet man dagen men den liten tur i tannlegestolen. Og jaggu ble jeg invitert tilbake på Fredag morgen.... En knekt tann som må fikses på. Herlig....

Nå får en brette opp ermene for en siste innspurt i dag. Får vel se om jeg kan fortsette mitt prosjekt med å fylle opp noen flere avganger med SK907 med norsk torsk.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

God ettermiddag fra Malta!

Har absolutt INGEN flyt med reisene om dagen, i går kom vi noe sent inn til Munchen, flyet til Malta sto ved gaten, men ble nektet ombordstigning fordi gatecrewet trodde vi ble senere enn vi var og de hadde booket meg om...

Laaaange diskusjoner med supervisors til Lufhansa som har handlingen , og selv crewet på flyet kom opp og mente vi burde få være med. Wolfgang og Ursula (el.lign navn) i skranken var dundrende uenig for de hadde STENGT gaten og vi fikk uansett IKKE komme ombord.. (Vi var 2 EBG som skulle med flyet...)

Endte med en 3 timers venting på loungen i Muchen, før vi ble sendt til Brussel. Der var det nye 3 timer før vi fikk plass på kveldsflyet til Malta.. Så fremme kl 23.30 etter en reise på 17 og en halv time.... Lettere og kjappere å fly til USA eller Kina enn Malta for tiden...

Dette er 3 uken på rad man har forsinkelser på nesten et døgn på reisen sin, så makan til utur har jeg ikke hatt på noen år.. Kanskje en av dere andre vil overta stafettpinnen her?? Hehe.

Zurich og København fredag, så får se om trenden fortsetter da... Brum.

Eller er det 17 grader og regn her, bedre enn storm og snø i Trøndelag uansett.. :)

Ha en fin flydag folkens!!

Kim

Kimpe, du har nok fått min uflaks. Jeg har for første gang på mange år nesten ikke hatt noe krøll etter 3 uker på veien snart. :p

-A

G'morgen, ja ... her nord for HOTlanta pisker snøfokket rundt husveggen.. Følte meg nesten hensatt til norske fjellstrok da jeg kjørte til skolen med guttungen. Heldigvis for det meste lette fnugg, så veiene er tørre.

Da står arbeidsdagen for døren - men først litt forum og kaffe.

Ettermiddag fra Oslo. Konkluderer med at jeg bor på feil side av skolen, da jeg går til skolen med sola i ryggen og hjem fra skolen med sola i ryggen.
I går var første dagen som arbeidene kar også, gikk så greit at de gidder ikke kjøre to dager opplæring på meg, og sånn ellers er PLU en god grunn for å ikke kjøpe frukte og grønt, bortsett fra vanlige bananer. Den kan jeg. Enda morsommer når det kommer noe jeg ikke aner hva er for noe en gang, og det er noe greier et mannfolk har handlet på instruks hjemmefra og har sånn ca like lite peiling.

Enda morsommer når det kommer noe jeg ikke aner hva er for noe en gang, og det er noe greier et mannfolk har handlet på instruks hjemmefra og har sånn ca like lite peiling.

Et tips jeg fikk da jeg skulle begynne på min relativt korte butikkarriere, var å slå inn det jeg ikke visste hva var som vårløk, og komme med et "godt valg frue" ^_^.

Ellers god kveld fra Berger. Nettopp tilbake på jobb fra et lite ærend. Kollegaen som steppet inn var så flink at jeg har altfor lite igjen å gjøre :o. Nuvel. Forhåpentligvis tidlig i seng i kveld, og et slags ærend før jobb i morgen også.

God kveld ønskes :)

Back