God onsdag fra Røros:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Erzscheidergården. Skikkelig god gammeldags vinterstemning her. Onsdagen står i anbudsbesvarelse tegn…godt å vite hva dagen bringer. Kveldsmøte i en arrangementskomitè som forhåpentligvis gir oss en spennende konsert i kirken våren 2024. Ha en best onsdag.

Re: God onsdag fra Røros:-)

God morgen fra Hvalstad. CATIII forhold utenfor, men vi skal nok vinne og komme først i barnehagen i dag også. Litt taktisk hjemmekontor for noen ærend, samt jeg vurderer spenne på meg skiene for å sjekke om det er mulig komme over tåken i lunsjen. Fullt au pair plikter i kveld, så vi stiller mannsterke opp på hockeyen til eldstemann. Ha en fin dag

God morgen fra Toftemo Turiststasjon. Er i gang med en liten turné i området her og i Trøndelag sammen med en ny leverandør. Snart frokost før man skal ut på veien. Før dagen er omme har man kommet seg over Dovre og det planlegges retur til Oslo med SAS i kveld. Transporten langs veien har foregått i en Skoda Superb. Et hyggelig bekjentskap, ikke stort annet en logoen i rattet som trekker ned… Ha en finfin onsdag[emoji3]

God morgen fra utenfor Kløfta.
Endelig har kroppen kommet seg hjem fra Equador og har tilpasset seg norsk tid. Da klokken ringte 05:45 var jeg alt våken, dermed kom jeg meg avgårde og unslapp kø på hele turen. På mandag brukte jeg 1:20 på jobb i dag 57min.
Det blir nokk en lang dag, da jeg etter 10 fridager i Januar må jobbe meg opp litt vinterferie. Kona er på hytta ved sperillen, med svigers, for å ta snø av taket. De må ha elendige snekkere i det området, da de stadig må på hytta og ta av sne. I dag er ellers planen å jobbe til ca kl 17 og å slappe av hjemme noen timer etterpå.
Ha en fortsatt arbeidsom dag.

God morgen fra Kongsberg.

Stille og rolig her i dag. Fint vær ute og -7 grader. Det blir nok mildere i løpet av dagen. Planen er å jobbe litt i dag, samt delta på et nettmøte med jobben.

God morgen fra Skjøddarn. Quality impnoerte ikke spesielt med frokosten sin, men de overrasket med en ok kaffemaskin. Fikk nytt rom med kapselmaskin på rommet var hyggelig og det samme var resepsjonisten.

Hadde ledig midtsete helt frem til 10 min før gate closing da jeg overhørte at to flyvere endelig hadde fått tildelt sete og det ene viste seg å være ved siden av meg. Skulle ikke vært lov å plassere folk over 60kg i midtsete mener nå jeg. Ingen alvorlige ting på planen dag så har troen på en trivelig samling.

Hmf fra bortekontoret klarte faktisk å glemme PCen i morgen-rutinene, så her sitter man med en nytraktet kaffe og venter på Dragen som passerer på vei til kontoret sitt på Tjuvholmen.

Lekte fredag i går kveld som gjør det tungrodd å ikke føle at det er lørdag.

God dag fra Oslo. Fikk en ny nevø i natt som ble tatt med keiserlig snitt visstnok. Fikk tilsendt et bilde av han og gitt. Uansett skal utover til Asker en tur for jeg klarte selvsagt å glemme en mobillader på hotellet der i helga. Den er bekreftet funnet av hotellet så da får jeg jo dra dit og hente den. Har jo USB C på pc laderen så kan jo bruke den, men den er litt tungvindt å drasse på hele tia og dessuten koster jo nye mobilladere litt mer enn det burde uansett.

God morgen fra bortekontoret,

Startet dagen med litt hjemmekontorering og fikk unna shit loads av merkelige saker.
Fordelen med å kjøre nordover på E6 om morningen er at man slipper køen, og når klokka nærmer seg 9 er det ennå litt tommere, så i dag fikk batteriene kjørt seg godt nordover.
Duracell stjerna liker å få strekt litt på beina og sammen med litt guilty pleasure musikk på Spotify så blir det en bra tur nordover.

Nå litt opprydning etter at en salig blanding av nisser valgte å bygge 1 box med fisk i en AKH container, som handling agenten valgte å offloade, antagelig pga av at vi vektet ut flyet. Men kom igjen da... det er faktisk lov å bruke huet innimellom :)

jaja, slik går nu dagan i fraktbransjen.

S

Hei fra Forus. Ny dag nye muligheter. Nå håper jeg bare at "TNT will become FedEx" klarer å levere pakken jeg venter på til meg i dag.

Morn fra kontoret. Her skal man også prøve å finne veien over tåken, men man tar det etter lunch samt at man kan føre arbeidstid på det, mot at vi kaller det teambuilding. Helt greit det.

God ettermiddag fra Tranby,
Tirsdags jobbturen ble onsdag denne uken.
Full fart med møter før returen vestover fjellet sent i ettermiddag.
Rimelig grått over hele sørlige delen av Fredrelandet idag.
Ha en fin dag.

G’mooorgen. Fredelig i heimen mens fruen er på seminar. Bikkjene er kontinuerlig og sjekker vinduet mot porten, men så langt har de bare sett pleiersken.

Må en tur på Publix før jobben, men ellers lite som skjer. Deilig å kunne kjøre litt volum på radioen uten at noen gauler. ;)

Hei fra Forus. Ny dag nye muligheter. Nå håper jeg bare at "TNT will become FedEx" klarer å levere pakken jeg venter på til meg i dag.

Har de fortsatt ikke blitt FedEx?

Minner meg om en gang jeg handlet hos de jeg mistenker at du venter pakke fra (fruktbutikken?), og den kom med TNT. Jeg jobbet for FedEx, og følte meg "utro" ved å motta pakke med en konkurrent. De er vel ikke akkurat konkurrenter lenger.

Ellers god dag fra bortekontoret. I dag har man hatt litt for mye å gjøre, fått litt skryt av sjefen (men som alltid rom for forbedringer, selvsagt), og noen har lagt noen halvspiste pizzaer på pulten ved siden av min.

Etter gårsdagen med ulykker og køer både til go fra jobb, håper jeg det går litt greiere å komme seg hjem i dag.

Ha en god en :)

God dag fra Tenerife. Sitter og venter på in room lunch. Spent egentlig, siden Engelsken deres er relativt krise og min Spansk likeså. :)

Ellers har maten her nede vært overraskende god. Ikke gourmet akkurat, men i går fikk jeg f.eks fried chicken and gravy som like gjerne kunne vært servert i @LN-MOW bygda.

Ha en ekstra best dag!

Morn fra kontoret. Her skal man også prøve å finne veien over tåken, men man tar det etter lunch samt at man kan føre arbeidstid på det, mot at vi kaller det teambuilding. Helt greit det.

Hehe bra du kan føre arbeidstid på det da. Men sånn "teambuilding" i kraft at det måler evnen til å skyte pil og bue mens man står med ryggen til blinken og lignende er noe av det dummeste jeg har vært borti. Mange bedrifter som er ekstremt glade i det fjaset.

Har de fortsatt ikke blitt FedEx?

Minner meg om en gang jeg handlet hos de jeg mistenker at du venter pakke fra (fruktbutikken?), og den kom med TNT. Jeg jobbet for FedEx, og følte meg "utro" ved å motta pakke med en konkurrent. De er vel ikke akkurat konkurrenter lenger.

Når jeg går inn på tnt.com får jeg opp "TNT will become FedEx Express" så det er vel en prosess som tar litt tid.

Det tar også tid å få levert en pakke (fra eplebutikken) til alternativ adresse. Dersom det ikke skjer noe innen den neste timen ringer jeg support og kommer ikke til å gi meg før jeg får en datamaskin i hånda.

Når jeg går inn på tnt.com får jeg opp "TNT will become FedEx Express" så det er vel en prosess som tar litt tid.

Det tar også tid å få levert en pakke (fra eplebutikken) til alternativ adresse. Dersom det ikke skjer noe innen den neste timen ringer jeg support og kommer ikke til å gi meg før jeg får en datamaskin i hånda.

Fikk pakken fra eplebutikken i hendene til slutt. Men det endte med at jeg kjørte ut og hentet pakken på flyplassen selv. Dette selv om den "søte" svensken på telefonen mente at dette ikke var mulig.

Well well. Nå skal det vel nørdes litt utover kvelden. ;-)

Oppkjøpet skjedde vel mens jeg fortsatt jobbet i lilla klær. Er over 6 år siden nå

Oppkjøpet skjedde vel mens jeg fortsatt jobbet i lilla klær. Er over 6 år siden nå

Og gutta på Sola som leverte ut pakken til meg hadde Bring uniformer. =) Forstå det den som kan.

Back