• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God onsdag fra Røros

God morgen fra Vertshuset Røros. Snart ut døren i t-skjorte og klar for dagens oppgaver. Med nærmere 30 grader her i fjellregionen så skal vi absolutt ikke klage. Selv bading i fjellvannet frister nå...så kanskje skal jeg bruke litt tid på utfordre kollegaer til å bade sammen med meg i 12-13 grader i ettermiddag. Ha en bra onsdag - det nærmer seg helg og ferie:-)

Re: God onsdag fra Røros

Mornings fra Tunhovd!
Tidlig på'n idag, etter en tidlig kveld igår. Det ble ikke gjort stort, men et lite besøk i spa-hjørnet ble det tid til [emoji3]

3e04c84d92c5c96530e4e534024faeed.jpg

Må en tur i butikken idag. Håper de har fått levert noe annet enn Tuborg og Ringnes Lite...

Velvel. Nå kaffe, (gårsdagens) avis og Nyhetsmorgen på P2.

b10b10fbe77d62ee0ae9e6dc6e79656d.jpg

Overdigg onsdag ønskes [emoji846]

God morgen. Heller ikke i dag er det spesielt folksomt på L1. Litt kontorering venter, før jeg må stelle hjemme alene i kveld, mens mor er ute å hygger seg. Ha en fin dag

God onsdag fra Oslo. Den dårlige nyheten er at jeg skal til tannlegen. Den gode nyheten er at en trestjerners utvendig lugar på Color Fantasy venter på meg i 1315 slaget i dag. Skal bli godt å reise litt igjen. Apropos ting med lege i navnet så tok jeg en Covid 19 antistofftest i går, nysgjerrigheten tok overhånd om det var det som slo meg helt ut i to uker i mars. Får svar innen helga eller rett over helga sa legen på Dr Dropin i går så får man se. Det jeg synes er morsomt var at filialen på løkka ligger rett ved siden av en Cutters. Samme folka som står bak. Dyrere enn fastlegen, men samtidig billigere enn andre private legetjenester.

God morgen fra bane 1 faktisk.. Kollektiv transport ned til sentrum hvor et nytt frakteskip skal forhandles.

Tenkte å gå hjem, men vi får se hvor langt det går i litt ubehagelige pensko og lett Dubai-temperatur.

Blir nok ganske sikkert grilling i kveld.

God onsdag fra Oslo. Den dårlige nyheten er at jeg skal til tannlegen. Den gode nyheten er at en trestjerners utvendig lugar på Color Fantasy venter på meg i 1315 slaget i dag. Skal bli godt å reise litt igjen. Apropos ting med lege i navnet så tok jeg en Covid 19 antistofftest i går, nysgjerrigheten tok overhånd om det var det som slo meg helt ut i to uker i mars. Får svar innen helga eller rett over helga sa legen på Dr Dropin i går så får man se. Det jeg synes er morsomt var at filialen på løkka ligger rett ved siden av en Cutters. Samme folka som står bak. Dyrere enn fastlegen, men samtidig billigere enn andre private legetjenester.
Tannlegen var ikke så dårlig nytt utenom regninga. Det tas hygienetillegg på nesten 200 kroner. Men null hull ialfall

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Kråko. Fantastiske dager på hytta. Stort sett sitter vi og fisker og surrer fra formiddag til kveld.

Det er strengt tatt planen i dag også.

Ha en fin en

G’morgen fra vestsørøst. Deilige 15 grader i dag også, men nå skal det sakte krype oppover til normalt nivå. Hjemmekontoret skal høytidelig innvies om et par timer og VPN-tunellen må sjekkes for lekkasjer. Høres ut som at SAS ha hatt et kanselleringsraid i månedsskiftet, så da blir det nok FXI og TTP’ering mesteparten av dagen.

Det går desverre nedover med eldstebikkja. Problemer med å komme seg opp og å holde seg. Hater å gjøre det, men ikke umulig at kompisen skal få lov å krysse regnbuebroen i nærmeste fremtid. Gi meg styrke, noen ....

surrer fra formiddag til kveld

Er det ikke meningen at man skal gjøre andre ting enn vanlig i ferien?

Her i Oslo "jobbes" det på gjemmekontoret.
Lader opp til dagens svømmetur i Østmarka

Og i dag starter Premier League .... Så får vi håpe at NBC viser bedre vett enn Fox og ikke legger på fake stadionlyd ... Ikke sikker på om dette gjøres lokalt eller om det kommer fra produksjonsselskapet ..

Ser ut som at det er mer aktivitet utenfor 'kontorvinduet' mitt enn det var for to uker siden. Fint det og. :)

Og i dag starter Premier League .... Så får vi håpe at NBC viser bedre vett enn Fox og ikke legger på fake stadionlyd ... Ikke sikker på om dette gjøres lokalt eller om det kommer fra produksjonsselskapet

Antakelig produksjonen, siden TV2 visstnok skal gjøre det samme i dag.

God ettermiddag fra Horten. Her også skinner solen og det er varmt og godt. Blir fotball i dag på pub med både Premier League og Brann kamp samtidig. Genialt!

God ettermiddag fra Stavanger. Her kom en hjem fra Bergen sent i går, og er klar for fri, stort sett helt fram til slutten av juli. I morgen går turen tilbake hil Bergen, men bare for litt festligheter.
Ha en nydelig onsdag :)

Nydelig kveld fra Stensparken, en øl, live musikk og plutselig en 747 (Sky gate Airlines?) rett over hodet utgjør en perfekt setting etter timevis med skikkelig fysisk aktivitet.

Nydelig kveld fra Stensparken, en øl, live musikk og plutselig en 747 (Sky gate Airlines?) rett over hodet utgjør en perfekt setting etter timevis med skikkelig fysisk aktivitet.

Det var denne, jeg satt vinen i halsen og hylte opp av glede da den gled forbi.

A1AFCE06-6996-4EF4-9A18-D5DE4940EB9D.jpeg

2F1D57D4-8097-411D-ACED-6454E4DABC5A.jpg

Antakelig produksjonen, siden TV2 visstnok skal gjøre det samme i dag.

Publikumslyd på sendingen, men det ble opplyst av kommentatorene at man på NBC Sport's nettside eller app kan velge sending uten. Publikumslyden var imidlertid mye mer diskret enn fra Tyskland ..

Og for å si som Sheffield United's Twitterkonto: 'Really'? ;)

Er det ikke meningen at man skal gjøre andre ting enn vanlig i ferien?

Her i Oslo "jobbes" det på gjemmekontoret.
Lader opp til dagens svømmetur i Østmarka
Maaaaaaaaaaaaaakan :)

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Back