Re: God onsdag fra Røros
Spørs om de har pool villa med Henriot og sylteagurk på Røros?
Når vi var der i fjor og det regnet sa det på hotellet at det var helt topp, da en del av de Arabiske gjestene syntes det var så eksotisk og barna elsket det.
Mulig det var for å muntre oss opp, for jeg husker en nokså muggen storsmurf som satt på trass i bikini i badekaret inne og stirret ut på regnet. Øl og fruitbats muntret oss imidlertid opp. Roomservice regningen muntret oss tilsvarende ned. Men så lyste solen en dag og da ble vi glade igjen.
Uansett tror jeg det blir noe annet ja, med mindre Elefanten gjør større varp på aksjer
Siden tråden heter "God onsdag fra Røros" så kanskje onkel EB har noe som er kneppet billigere, skal se du kan få 10 dager på Røros for rett under 500K om du spør![]()
Spørs om de har pool villa med Henriot og sylteagurk på Røros?
Mener å huske en sak fra en eller nemd der noen ville ha erstatning fordi reisebyrået hadde anbefalt Seychellene i julen og da er det vistnok regntid der. 1,2 mill for 10 dager regn kunne jo blitt en artig trip-report for oss lesere iallfall.
Når vi var der i fjor og det regnet sa det på hotellet at det var helt topp, da en del av de Arabiske gjestene syntes det var så eksotisk og barna elsket det.
Mulig det var for å muntre oss opp, for jeg husker en nokså muggen storsmurf som satt på trass i bikini i badekaret inne og stirret ut på regnet. Øl og fruitbats muntret oss imidlertid opp. Roomservice regningen muntret oss tilsvarende ned. Men så lyste solen en dag og da ble vi glade igjen.
Uansett tror jeg det blir noe annet ja, med mindre Elefanten gjør større varp på aksjer