God onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God onsdag fra Røros

Tomt for dopapir, antibac og slikt. På beste Costcomaner var 'hullet' fylt opp med tørkeruller og vann, så ingen spennende tomrom ... ;)

Ved inngangen sto det en mann med antibac-servietter og tørket av alle trallene og innenfor døra en stor dunk antibac til allmenn bruk.

Så en person med maske (og gummihansker). Selvfølgelig asiatisk.

Fornøyd?

Her borte i vest er det helt normal varebeholdning hos Costco, har ikke sett antydning til mangel på hverken do papir, vann eller annet hverken lokalt her eller i Portland. Selv kjempe pakken med Kirkland Do papir (80 ruller - hvem trenger dette ?) er på plass.

Rent bort sett i fra at det er langt færre mennesker i Seattle (og Portland) her det egentlig nokså normale dager, alle restauranter etc er åpne, dog lett å få bord.

God kveld fra sør. Her fikk jeg intet mindre enn fem mail og 1 sms om at universitetet er stengt ut uka, med uvisse følger fremover for både undervisning og min bachelor. Så dette kan jo bli spennende.

Ellers fornøyd med å for tredje dagen på rad rundet en rask gåtur på over 1 mil, som må sies å være bra for en slappfisk som meg. Rett og slett deilig å gå ute i frisk luft med podcast på øret.

Ha en fin kveld videre!

Jaja, då har vi teke ein Leif og svidd av abnorme mengde pengar på Obs.... Og der var vi ikkje dei einaste som gjorde det. Med ungar i skule og barnehage, ein av oss på jobb på skule og ein anna på ein av Trondheims største arbeidsplassar, tippa eg det står om tid før vi må sitte inne ei stund... Absurd situasjon. Og ser ut til at Høie og andre skal få litt å putle med framover...

God onsdag fra Røros

Ja takk, sjekk statusen på Costco er du snill. Så er jeg litt oppdatert før jeg skal ditt.

Tatt i betraktning av at det meste av attraksjoner i Seattle nå stenger, er dette kanskje ikke lenger noe spesielt attraktivt turistmål ...
Hvis Trump i tillegg gjør som mange tror og innfører reiserestriksjoner, kan du også fort havne i karantene.
At Italia er med i Schengen gjør at alle Schengen-statene er i siktet ..

Back