"QUOTE=kekker;1195580]
Slik så det også ut på SAS 737-800 til KSU igår. Kona og jeg hadde sete 2a og 2 c, og plus skiltet sto helt bak ved nødutgangen, og det satt vel 10 personer på Plus. Likevel klarte systemet å sette en person på 2b, vi skulle altså sitte 3 personer der i en nesten tom plus klasse.
Velvel .. må en tur på Costco før jobb .. trenger ikke dopapir, men skal sjekke beholdningen for dere.
Ha en virusfri dag.
Ja takk, sjekk statusen på Costco er du snill. Så er jeg litt oppdatert før jeg skal ditt.
Tomt for dopapir, antibac og slikt. På beste Costcomaner var 'hullet' fylt opp med tørkeruller og vann, så ingen spennende tomrom ...![]()
Ved inngangen sto det en mann med antibac-servietter og tørket av alle trallene og innenfor døra en stor dunk antibac til allmenn bruk.
Så en person med maske (og gummihansker). Selvfølgelig asiatisk.
Fornøyd?
God ettermiddag fra Gaustad. Straks hive seg i bilen og kjøre hjemover. Har hatt Coronomøte på kontoret i dag, noe Elefanten oppdaget. Så nå har han Coronamøte med dørstoppergrisen. De spiser Skittles og øver på å feste et plastglass over nesa på grisen.
Så når Elefanten er ferdig får vi begi oss hjemover.
Ha en fin en
Om det blir konferanse-tur til Oslo neste helg? Begynner å tvile egentlig. Venter bare på endelig bekreftelse på at det ikke blir noe av...
Der kom den bekreftelsen. Hvor lenge kan en dødelig SAS-kunde uten EB-status forvente å sitte i telefonkø om dagen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.