• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God onsdag fra Røros

God morgen fra Erzscheidergården. Fantastisk å komme tilbake til skikkelig vinter med brøytekanter og bra sparkføre. Nå venter kontoret før jeg får 6 studenter på besøk. Ha en topp onsdag du også.

Re: God onsdag fra Røros

God morgen fra hybelen i Bergen. Første del av frokost er i gang sammen med
Nespresso og nyheter. Noen timer på jobb venter før bolaget tar meg hjem på eftan. Kvelden byr på et årsmøte og håper på fratreden fra et styre.
Ha en bra onsdag :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alt for tidlig morgen fra jobb!
Vanligvis har jeg ikke stått opp på dette tidspunkt. Men men, må jo noe for å unngå å ta buss.
Ha en flott dag alle!

Mornings fra Hvalstad stasjon. Morgenen hjemmebaneplikter er unnagjort, på tide å komme meg på jobb for litt kontorering. Ha en fin dag

God morgen fra Senator Loungen på A-terminalen i Frankfurt.
Her har man fått seg frokost, øl og en dusj etter en grei reise med A380 fra Bangkok.
Foruten at maten var av det dårligere slaget fra Lufthansa og at setet ikke falt baken i smak, var reisen sammen med de uvaskede helt OK.
Nå er det bare sjarmøretappen direkte til TOS igjen.

God morgen fra utkanten.. Er på fjerde kaffekoppen og merker at aupair-kveld for meg resultere ofte i litt for mye vin - i går med the Irishman i spelleren. Dragen virker lite imponernt når "barnevakten" er mere på sving en hun som kommer hjem fra fest.

Nå kurs(?) og deretter hjem og diske opp til date night.

God onsdag fra hjemmekontoret i Oslo nord, og følger opp flyprat og andre forum, blogger og aviser - da blir man orientert også.

Ha en flott onsdag videre.

Jan

God morgen fra bgo. Sas stilte med noe IPA i innenlandsloungen i går, sikkert gravøl i anledning bursdagen min. Ble en kort natt på Comfort før helikopteret forhåpentligvis ikke utsettes de neste 50 min. Det blir Hks for første gang på noen år.

God ettermiddag fra Horten. Da er arbeidsdagen slutt. Nå går turen til TRF og retur hjem. Et par kontordager hjemme nå.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Grei morgen fra Costa Mesa. Presterte å sovne med AC på 25 grader i natt. Kombinert med litt forkjølelse er det en litt mediocre start på dagen. Prøver å forberede hjemturen litt med å legge meg kl 22 og stå opp kl 05 her, så når jeg kommer hjem bør det vaffal bli bedre enn vanlig :)

Ha en fin en

Back