God onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. I dag fyller 8`ern i Seattle 60 år. Hipp hipp hurra fra lillebroren i Norge - digital feiring i kveld:-) Nå Nespresso og nyheter før hjemmekontoret åpner om en snau time. Gjør onsdag bra der du er.

...og her i Seattle har en returnert til Solihull fra P38A til L322. Godt å være hjemme igjen Ha en flott Onsdag !

Mornings fra Hvalstad. Skypemøtene er kortere og mer spredt i dag. Ser ut som vi får litt sol igjen i dag etter et par grå og litt våte dager. Men først må det smøres dobble matpakker og få bandittene avgårde til barnehagen. Ha en fin dag

God morgen fra regnfulle BGO. Ser ut til helikoptrene går som de skal. God frokost i dag også hos Thon, til og med perfekt eggerøre. Eneste problemet er at det bor mye arbeidsfolk på hotellet og porsjonene tilpasses dem. Blokkert midtsete i dag også ser det ut til.

Godmorgen her på dagens bedste tidspunkt! Næste flyvning er bestilt, det bliver 4 Maj med SAS til CPH fra AAL i den lille ATR-bus :-(

Her på klokken 7.47 der giver rejsetrang hver dag :-(

God onsdag morgen fra Groruddalen, her skinner sola mellom noen lette skyer. Sitter å tenker på alle som blir permittert og deretter oppsagt i flybransjen. Ha en flott Skype og Messenger dag videre.

Jan

Nydelig morgen på Bygdøy. Litt lite søvn, men utrolig hva en får unnagjort en morgen og formiddag hvis en starter opp med fuglene (det er vel det EB har funnet ut for lenge siden).

God morgen fra Ris. I dag fyller 8`ern i Seattle 60 år. Hipp hipp hurra fra lillebroren i Norge - digital feiring i kveld:-) .
Godt å være hjemme igjen Ha en flott Onsdag !

Hvis jeg forsto dette rett: Gratulerer så masse! :)
Champagnehilsen fra en -62, men får vel duge som -63 i dag :thumbup

En strålende dag ønskes alle.

Attachments

• DC-8 Hurra.jpg
    DC-8 Hurra.jpg
    128.7 KB · Views: 186
Last edited:
God onsdag fra Skottland.

Dagene går sin skeive gang under "lockdown". Det positive med hele elendigheten er at jeg har syklet mere de siste ukene enn de to siste årene.

Kom over ett overskuddslager før helga, som jeg følte jeg måtte bidra til å tømme. Ikke umulig det blir simulering av en flytur eller fem.

Ha en finfin onsdag folkens!

d7955ac8128678ed292b3a6e01ed52d2.jpg

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

...og her i Seattle har en returnert til Solihull fra P38A til L322. Godt å være hjemme igjen Ha en flott Onsdag !

Gratulerer så mye med dagen - kos deg!!

Hei fra Knausen.. Ny dag ganske lik den forrige. Litt mailer og telefoner før man tar med eldste arvingen på Vettakolltoppen som dagens gymlærerjobb.

Grattis til dc8'ern i Seattle!

Her går det i TEAMS-møter og hodepine. Ute regner det, og jeg er veldig glad for naturen og miljøet rundt her. Med 3-4 ukers tørke har det vært ganske hardt for naturen.

Grattis til Seattle!!

Her er det nok å gjøre i dag også. Sliter med det luksusproblemet at en semitrailer bare har plass til 33 paller.

Ha en bedre en, med eller uten nok plass :)

Gratulerer noe inni granskauen!!!!

Her er det ikke normal dag i det hele tatt. Først skal vi ha webinar for Russiske kunder. Men viktigst av alt:

Moderen og Fungerende kom fra Sørlandet i går med ferske komper fra Eigestøl. Så i kveld skal jeg skjære noen av disse i skiver, steke dem i smør (ikke noe hjertegodt smør, men skikkelig smør) og så skal jeg servere til meg og Storsmurfen med...

Wait for it....

ENDA MER SMØR.

Tilbehøret blir: SMØR

Jeg gleder meg mer enn henne. Jeg gleder meg så grusomt til kompe. Åjåjåjåj

Ha en fin dag

God onsdag ønskes her fra det østlige Fyn, hvor vi venter på regn efter 14 dage med forårssol.
I nat havde jeg en ond drøm: jeg stod i Kastrup og ville flyve en tur ud i verden.
Men, lige meget hvor jeg ville hen, så var der kun ét flyselskab at flyve med: Det havde en harpe på halen ......:cry:

Selv om jeg ikke kender D.C.-8-63, håber jeg, at et “ tillykke” er i orden!

God ettermiddag fra Skaun!

Endelig fått bestilt noen turer igjen, og det interne reiseforbudet er lempet litt på. Rart å tenke på at man nå faktisk blir glad for å få reise på møter i Oslo og Stavanger... :)

Grattis med dagen til DC8 på Bainbridge!!

Kim

Moderen og Fungerende kom fra Sørlandet i går med ferske komper fra Eigestøl. Så i kveld skal jeg skjære noen av disse i skiver, steke dem i smør (ikke noe hjertegodt smør, men skikkelig smør) og så skal jeg servere til meg og Storsmurfen med...

Wait for it....

ENDA MER SMØR.

Tilbehøret blir: SMØR

Jeg gleder meg mer enn henne. Jeg gleder meg så grusomt til kompe. Åjåjåjåj

Ha en fin dag

Dæven det høres digg ut. Ikke spist kompe på sikkert 10 år, var mye enklere å få tak i slik da man trilbragte sommere i Kristiansand på hytta til besteforeldre. Ser Meny selger kompe men det kan da umulig være skikkelige saker???

Dæven det høres digg ut. Ikke spist kompe på sikkert 10 år, var mye enklere å få tak i slik da man trilbragte sommere i Kristiansand på hytta til besteforeldre. Ser Meny selger kompe men det kan da umulig være skikkelige saker???
Har ikke testet de på Meny. Men ser ikke helt fristende ut.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Grattis til 8’ern herfra også. Og velkommen etter. Mange år siden vi fartet Europa rundt på id-billetter nå .. Those were the days.
Han er jo også ett av de aller eldste forummedlemmene. Helt fra AoN-tiden.

G’morgen. Her skal man visst få litt nye arbeidsoppgaver i dag da våre it-folk har kokt sammen litt automagi som trenger litt gjeting. Ingen ting som en liten krise for å få til litt nyvinninger.

16 grader og skyfritt nå, men ettermiddagen skal bringe både lyn, torden og regn. Samtidig.

God onsdag fra Skottland.

Dagene går sin skeive gang under "lockdown". Det positive med hele elendigheten er at jeg har syklet mere de siste ukene enn de to siste årene.

Kom over ett overskuddslager før helga, som jeg følte jeg måtte bidra til å tømme. Ikke umulig det blir simulering av en flytur eller fem.

Ha en finfin onsdag folkens!

d7955ac8128678ed292b3a6e01ed52d2.jpg

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Meget god øl, men ikke sett de på lager, for da blir de fort mindre god. Dette er IPA, altså ferskvare. Her er det bare å drikke! :)

Back