God morgen fra Ris. I dag fyller 8`ern i Seattle 60 år. Hipp hipp hurra fra lillebroren i Norge - digital feiring i kveld.
Godt å være hjemme igjen Ha en flott Onsdag !
...og her i Seattle har en returnert til Solihull fra P38A til L322. Godt å være hjemme igjen Ha en flott Onsdag !
...og her i Seattle har en returnert til Solihull fra P38A til L322. Godt å være hjemme igjen Ha en flott Onsdag !
Moderen og Fungerende kom fra Sørlandet i går med ferske komper fra Eigestøl. Så i kveld skal jeg skjære noen av disse i skiver, steke dem i smør (ikke noe hjertegodt smør, men skikkelig smør) og så skal jeg servere til meg og Storsmurfen med...
Wait for it....
ENDA MER SMØR.
Tilbehøret blir: SMØR
Jeg gleder meg mer enn henne. Jeg gleder meg så grusomt til kompe. Åjåjåjåj
Ha en fin dag
Har ikke testet de på Meny. Men ser ikke helt fristende ut.Dæven det høres digg ut. Ikke spist kompe på sikkert 10 år, var mye enklere å få tak i slik da man trilbragte sommere i Kristiansand på hytta til besteforeldre. Ser Meny selger kompe men det kan da umulig være skikkelige saker???
...og her i Seattle har en returnert til Solihull fra P38A til L322.
Hva slags kode er dette der (P38A til L322)??
God onsdag fra Skottland.
Dagene går sin skeive gang under "lockdown". Det positive med hele elendigheten er at jeg har syklet mere de siste ukene enn de to siste årene.
Kom over ett overskuddslager før helga, som jeg følte jeg måtte bidra til å tømme. Ikke umulig det blir simulering av en flytur eller fem.
Ha en finfin onsdag folkens!
![]()
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.