God onsdag fra LAX

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
God onsdag fra LAX T5
Skulle til å skrive i tirsdagstråden men fant ut at det er vel bikket onsdag i Norge nå...

På tur til ørkenen og TUS etter noen fine dager i LA.
I dag har jeg hengt ut av et høl hvor det en gang var ei helikopterdør over terminalene på LAX og tatt bilder som man bare ser på A-net og Jetphotos. Absolutt å anbefale!
Glad at piloten rekte meg solkremflaska før takeoff, ellers hadde det nokk blitt bra med hummerfarge.

Sliten i nakken og andre steder etter økta med mange rare bevegelser for å ta bilder, kanskje jeg skal finne meg noe massasje.

Ha ei god natt og en forteffelig dag folkens!

God onsdag fra Kristiansand

Sov store deler av gårsdagen slik at jeg kan sitte oppe hele natten og følge valget i USA.
Menyen i kveld er: 3x485ml redbull, Kyllingklubber med hot salsa dip og Belgisk vaffel med sjokolade til dessert. Store mengder Maarud micropop ligger også framme skulle behovet melde seg.

CNN på TVen, NRK på monitor 2 :)

Ha en fin natt folkens!

God onsdag fra Gamle Oslo.

Her kan man også sitte oppe - sykmeldt som jeg er. Skal straks mekke meg en Angus-burger, men først litt Comte som snacks. Har nok av godsaker om behovet skulle melde seg.

Som god nordmann og lisensbetaler holder jeg meg til NRK, men håper de fokuserer på resultatene nå ikke så mye prat vi har hatt de siste månedene...

Satser på at natten blir blå og morgenen likeså.

Edit: CNN må det være nå. Bare prat på NRK mens resultatene jo er på full vei inn.

Last edited:
God valgnatt fra Snillfjorden. :)

Baconsnacks, potetgull, kjeks og mye annet godt er fremme. Har spist en Big One original American style. Tenkte på en mexicansk variant, men tenke det var greit å unngå å legge seg ut med noen. ;) Spiser også en kjeks-sjokolade kalt ''Sydney'' visstnok Australias nr 1. Har ikke hørt noe negativt om down under enda så sikkert trygt.

TV 2 og CNN styrer på TV mens VG er sjef på nett. For å gjøre opp status: Kentucky og Indiana er blitt røde, mens Vermont er blå. Nå er det Florida vi alle venter på.

Ha en fortsatt god valgnatt. :) #ImWithHer

God valgnatt fra Østerås!
Spennende på alle måter dette her. Årebrot mener mye er gjort om en time.
Ellers er det fortsatt glatt og brennevinet like dyrt.
Kos dere :)

God aften fra Las Vegas!

Her har Trump-supporterne fått på seg capser og t-skjorter med logo og bilde etter å ha holdt lav profil de siste dagene.

Fox News på TV nå, og et par spennende timer i vente. Tror mange andre byer enn Vegas er opptatt av valget, rimelig laidback her!

LA i morgen, om da landet består, hjem til kulden på torsdag.

Kim

Last edited:
God sen natt fra Bærums Verk :) Nå ser det ut til at Trump kanskje vinner valget :O Da blir det nok plutselig flere søkere til Mars One prosjektet kan jeg tenke meg :D

God morgen fra prærieekspressen retning øst. Litt sent ute til bussen og da er det herlig når bussjåføren stopper og plukker deg opp før du er helt fremme.

Til bgo for å høre på all slags ugang fjerne kolleger her gjort siste året så en ikke skal gjøre de samme tabbene/feilvurderingene selv.

Edit: dette var en god morgen helt til jeg startet å lese avisene...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
Dårlig valgnatt her i Florida
Ser ut som Trump leder og det er dårlige nyheter i dette huset.
Kona ble kvalm, slo av TV og gikk og la seg.
(Erke Demokrat)
Mitt syn på Trump: A lying sack of shit.
Enda håp, men er ikke optimist lenger.
Vi hadde 8 år med Bush Jr og det var ille nok, startet noen invasjoner og kriger og kjørte Midtøsten enda lenger på ræva enn det allerede var
Hvis Trump vinner i kveld blir det kaos og aksje porteføljen min blir forhistorie.
Hvis Hillary tar seieren vekker jeg kona ved å skyte champagne korken i soveroms taket.

God morgen fra deltabyen Lillestrøm hvor det snør lett nå. Spennende i USA ja. Kan han virkelig vinne? Ikke mange trodde det.
Ønsker alle en fin dag! :)

TriStar just left Chicago... God morgen fra SK944. Har hatt 3 døgn på hotell med utsikt til Trump Tower. Og nå går utsiktene til valgseier i den retningen også. Trøste & bære! Får håpe på et mirakel. Ha en så god onsdag som mulig...

Sent from my iPad using Tapatalk

Ikke sikker på om god morgen passer seg idag. Med tanke på hangoveren USA har skaffet seg imorgen er vel det at man idag reiser på ferie til D.C noe som fort kan passe i katergorien bookingtabber..
Men 2016 er litt av ett år for historiebøkene,Leichester vant PL,Brexit å nå dro USA frem ett Trumpf kort

Ha en hangoverfri en folkens

Last edited:
Som politisk interessert var dette svært spennende. Skjedd et markant skifte ved 03:30 tiden. Finner det helt utrolig at det er mulig å stemme fram en sånn mann, uansett hvor forbannet man må være på det politiske systemet og hvor skjevt man selv har kommet ut.

Litt flyrelatert er vel dette også svært dårlig nytt for Norwegian, med tanke på ønsket om mindre frihandel og strenge grenser, med mindre man satser på billige emigrasjons-billetter, da.

Vi ser at luftbroen fra USA allerede har startet :) Klarer dessverre ikke å se mye positivt i dette og det gjør visst heller ikke markedene. WTF USA??!

Attachments

• Luftbro.jpg
    Luftbro.jpg
    66.7 KB · Views: 338
Last edited:
Ayay caramba .... vært våken et par ganger i natt, men for det meste sovet inntil halv seks. Interessante nyheter - men 'We the People' har talt....

SØSTER! BRENNVIN !!!!!!

Back