• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra L1

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra toget. Heller ikke i dag sitter vi så tett at jeg trenger ta frem munnbindet og heller ingen andre kan jeg se bruke det. Når man skal kle på 2 apekatter fullt regntøy, merker man at det faktisk går vesentlig raskere ut døren når det er sommer, selv med motvillig påsmurning av solkrem. Ja ja, kontoret neste. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Her er en lys våken og et par kopper kaffe er helt nedpå.
Kaffebar med datter står på programmet. Ellers nada planer.
Ha en fin dag :)

God morgen fra Grønland. Hjemmekontoret har vært åpent en times tid, og dagens første av mange kaffekopper er fortært. Møtebonanza på Teams fra kl 9... Om solen titter frem i ettermiddag blir det kanskje en tur i bakgården på Gamla for litt levende musikk. Kjenner jeg er litt underernært på det... Ser ut til st Baltikum blir rødt for oss nordmenn, så da ryker vel den planlagte turen til Tallinn i oktober. Men kjenner at reiselysten ikke er så veldig stor, så ingen ulykke. Ha en finfin ornsdag[emoji3]

God morgen fra Orkland.:)

Grått og vått er stikkordene for dagen- kort sagt.

Her dukker straks det moderlige opphavet opp, og noen butikker skal raides for litt innkjøp av ymse nødvendigheter. Så får man se om man byr på lunsj i dag.

Foruten trening og middag, byr dagen på fint lite action, og det er egentlig helt ok.

Ha en god en.:)

God morgen fra det Sørlandske!

Dagen startet med regn, men nå har det klarnet opp og solen skinner. Hjemmekontor i dag, men til byen for lunsj. Kampanjeuke her i sør hvor alle restaurantene stiller opp med gode retter til en drøy hundrelapp. Mulig det blir både lunsj og middag ute når en først er i gang.

Ellers ingen andre planer enn å vinne i Viking-Lotto i kveld!

Good day!

Mornings fra Forus. Godt i gang med dagens innsats. Blir visst å hjelpe noen venner med flytting senere i dag. Men man er lovet pizza, så da går det nok helt greit. Kjenner jeg gleder meg til helg allerede.

God dag.

Knallstart på dagen med at man først var litt i overkant sen med å komme seg ut av senga, etterfulgt av at noen hadde stoppet bilen sin på E6, så man fikk stå i kø fra Kløfta til Berger. Også i dag, som det er ekstra mye å gjøre på jobb

Ellers ingen andre planer enn å vinne i Viking-Lotto i kveld!

Du tenkte deg den for tre rette på en 50-60 kroner? Jeg tenkte meg nemlig den på ca. 31 mill.

Ha en god en :)

Hei fra kolle-kontor. Her har det vært noen hektiske dager først som gressenkemann, så rehab-pasient og så en del spennende jobb. Fikk skikkelig juling hos kiropraktoren i dag så man er nesten som "ny" igjen. Masse klassevenner av barna på besøk i dag også så mat må handles og lages.

God ettermiddag fra Erzscheidergården på Røros. Bare 10 timer på jobb i dag...nå venter noe så eksotisk som thaimat fra en campingvogn sammen med noen kollegaer. Fransk rosévin i glasset. Fortsatt god onsdag der du er.

God ettermiddag fra Erzscheidergården på Røros. Bare 10 timer på jobb i dag...nå venter noe så eksotisk som thaimat fra en campingvogn sammen med noen kollegaer. Fransk rosévin i glasset. Fortsatt god onsdag der du er.

Kos deg hos Utsanee thaimat! :) Jeg opprettet vogna på Google maps sist jeg var i Røros. God take away mat.

God formiddag fra Portland, hvor vi har pakket bilen og er klar til å «flykte» fra røyken. Det gikk fort fra 35 til 185 i luft kvalitet - hjemme er det noe bedre og selv plan B ute på kysten har akkurat passert 400. I går ettermiddag hjalp vi slektninger med å flykte fra hjemmet sitt, 30 minutter fra Portland under pålagt evakuering. Neste møte blir hands free i bilen...

Back