• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra India

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. På tide å få i seg noe frokost, før turen går til kontoret. Spørsmålet blir hvor mange rare løsninger jeg finner idag. Ha en fin dag

God morgen til Norge. Her er det forsatt tirsdag kveld i New Orleans. Sitter nå på Hard Rock Cafe og nyter middag. Skal være her to dager før jeg reiser hjem til kalde Norge.

God morgen til Norge. Her er det forsatt tirsdag kveld i New Orleans. Sitter nå på Hard Rock Cafe og nyter middag. Skal være her to dager før jeg reiser hjem til kalde Norge.

Haaper Baconburgern smaker :rolleyes:

Har hatt fantastiske opplevelser hos Chris paa Green Goddess. Anbefales paa det sterkeste. http://www.greengoddessnola.com/

God aften fra Hilton McLean. Ikke akkurat noe kulinarisk hoeydepunkt her heller, men hotellet er slett ikke verst til ett Hilton aa vaere. Maa vaere nordamerikas beste.

Blir tidlig kveld etter 4 episoder med Sons til kl 0300 i gaar natt :angry:

God morgen fra Flytoget. På til OSL og grøss&gru flighten til GOT. 06.35 Er det bare ikke meningen at man skal fly. Urk.

Grynt

God morgen fra sanden. Gårsdagen gikk relativt pent for seg så formen er ok.. På Atlantis flommet det over av russere, silikon og hummer – som selvfølgelig er Harry osv. i henhold til den norske bruksanvisningen – men akk så artig å beskue.:D

I kveld må rypa vises frem igjen og da er det favoritten som står for tur igjen: Pierchic

Nyt dagen.

Nok en herlig vårmorgen har inntatt hovedstaden og man er på vei igjennom den sedvanlige firkantede på Carl Berners. Merker at det burde være helg i dag, men to arbeidsdager til inklusive dagens bør jeg i hvertfall overleve!

Tenker mye på mai som er fylt opp med korte og avslappende uker, i tillegg til at det er 23 dager til man skal ut og flakse i First for første gang! :D

Ha en fin fin dag!

God morgen fra en av #Ruters hvite. På vei til jobb etter en ukes ferie, men godt det drar seg mot helg .

Ha en bedre onsdag.

God morgen fra Oslo. Har sittet i 2 timer og ventet på håndverkere som skulle komme 07:00.

Har funnet flere graverende feil i datauttrekk jeg har fått og skal i løpet av dagen planlegge utflukter og severdigheter å få med meg i Oxford.

god Lillelørdag fra det Sørlandske.
Sannelig kom det ikke noen regndrypp på vei til jobb i dag.
Men kontoret er inntatt.

Så på www.vornesitzen.de at Lufthansen har endagstilbud til USA i dag fra BRU. Kan komme over i biz for 1700-2100 euro avhengig av destinasjon. Men at man også kan fly Air Canada, United eller Swiss til samme priser. Da er vel et av de andre selskaper å foretrekke om man samler EB poeng ettersom de gir 200% og LH 100% på de bookingklassene?

15 lapper til Hawaii er vel ikke å forakte. Men så skal man jo til BRU også i tillegg da. Men BKK med LX i biz for 13' er jo heller ikke å forakte. Det rykker litt i bookingfingeren nå kjenner jeg.

Satser på en større Viking Lotto gevinst i kveld så blir det nok begge deler. ;)

BF:cool2

G'onsdag fra Hvam. Frokost inntatt, og straks går turen retning Berger.

Prøver også å minne meg selv på at det straks er en uke ferie med 2xSpringsteen, og litt flyving resten av uka, men er av en eller annen grunn ikke helt i modus enda. Det kommer vel. Foreløpig alene på setekartet på en av flightene. Kan sikkert bli bra :)

seatmap-1.jpg

God onsdag ønskes :)

Uggabugga fra redneck'enes hjemland! Deilig å være hjemme etter en mer strabasiøs tur enn gjennomsnittlig. Sightseeing i bakgatene på Manhattan var absolutt blant høydepunktene ... :rolleyes:
Etter at gressklipperen trakk sitt siste sukk mens jeg var bortreist, måtte jeg trå til og anskaffe en ny John Deere, som kommer i løpet av dagen.

Men nå får vi tjene WIAS litt ....

Back