God onsdag fra HNL

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Joda, tirsdag kveld her. Kom i dag fra SFO , etter noen timer søvn på Hilton SFO.

Joda, TSA Pre virket, greit å slippe å ta av jakke, sko, belte, tømme håndbagasjen for PC etc.. Null komma null og gjennom... Elite fasttrack hadde laaang kø...

Heldigvis oppgradert til F SFO HNL med 739ER. Ha en topp dag...
^_^

God morgen fra Forus!

Kan ikke si det ble en lat dag på jobb i går, og det blir heller ikke en lat dag på jobb i dag heller. Litt jobbing blir det på ekstern lokasjon, så man burde vel klare å finne en sofa gjemt i et et hjørne....? ;)

Ha en fin en forumister! :)

Mornings. På plass på Prærieekspressen. I kveld blir det å hjelpe de gamle med å bytte juletrefot....en enkelt oppgave hadde det ikke vært fordi vi snakker +3m med tre. Ha en fin dag

God morgen fra Bislett, omsider etter flere netter har jeg fått sovet sikkelig. Var ikke artig å følge bikkja til legen på mandagen og komme hjem uten.., men tiden var kommet.

Mye å gjøre på jobb for tiden også, og i snart tar SK211 meg til Kristiansand for en full dag der før et lite julebord på Superspeed 1 venter i kveld. Lastebilbåt, åssen skal det gå!??!!? :o

Ha en fin dag.

God morgen fra Ensjø!

Her er man straks ferdig med frokost. Deretter skal Sparkende F vekkes og det hele ende med avgang herfra ca kl 8:35, ankomst barnehagen kl 8:45 og ankomst jobb kl 8:55. Satser på null snag :)

Ha en effektiv onsdag!

Ååååååååååååååååååååååååååååååh, nok en hverdag!

God morgen fra Oslo nord. Trøtt som ei strømpe i dag da ryggen har gått i vranglås og frarøver meg opptil flere sårt tiltrengte timer søvn. Men kaffemaskina er satt i turbomodus og skal fore meg hele dagen med kaffe, så da får jeg satse på at produktiviteten tiltar.

Ettermiddagen blir brukt til å sette sammen byggesett fra IKEA :cry:

Ha en flott dag :)

God morgen fra Stavanger. Ser ut som sannsynligheten for kansellering på SK4016 er en god del mindre i dag en for 12 dager siden. Ergo, jeg gjør meg klar for årets nest siste flytur som klassikeren LN-BRE skal stå for. Camper i Oslo i natt før jeg avslutter et magisk flyår med en kjedelig -700 hjem i morgen. Men det blir sikkert fint det og. Ha en fisefin dag, forumister!

Morn frå Trondheim. På bussen på veg heim etter legebesøk og uthenting av litt godsaker på apotek...

Ikkje heilt happy med oppkøyringa før jul i år. Satsar på at det bedra seg når me set på flyet heim til jul på sundag.

Ha ein bra dag!

God morgen fra Bærum! I dag er det endelig dags for OSL-IST-BKK på TK C-cl. Gleder meg til å
1) Fly 777-300ER
2) Fly 777-300ER i C
3) Komme meg på ferie
:D
Ha en fin dag alle sammen!

God morgen fra Forus,
Dagen har startet greit og tempoet er i ferd med å senkes foran julehøytiden som kommer.
Et par dager til så skal ca 14 dagers jule- og nyttårsfri nytes til fulle med familien og venner.
Ha en fin dag alle.

God mornings fra Akershus festning, det har vert litt snøfloks i luften her - det blir pinadø julestemning av slikt.
I kveld blir det julebord, men før det må vi hjelpe til med å tømme minibaren samt litt medbragt på hotellrommet til sjefen ;)
Ha en fin dag.

God dag fra TOS. Sitter og venter på LN-WIB som skal ta meg tilbake til EVE. En dag til på jobb så er det jul!! (og det ikke blir liten straffetur til Karmøy på fredag). Gleder meg!!!

Var ikke artig å følge bikkja til legen på mandagen og komme hjem uten.., men tiden var kommet.

.

I feel your pain, brother .. ikke mange ukene siden jeg måtte gjøre det samme.. :(

G'morgen fra en kjølig og solfylt sørstat. De 636 millionene havnet desverre på feil bankkonto denne gangen - bedre lykke neste gang ....

Eldstemann kom seilende med Frontier fra Seattle i går. Godt å ha hele familien samlet til jul. Nå venter tre arbeidsdager før det blir 'julefeiring' med familiens eldste i SC.

Back