God Onsdag fra Gjelleråsen

kekker

Onkel reisende kekker
God Onsdag fra Gjelleråsen

Da har jeg slept meg selv opp fra horrisontalen og er om ikke lenge klar for utferd til Møllergata og FotoVideo..
I dag blir min D80 pensjonert til fordel for en D7000... :-D
Ser fram til en ettermiddag med prøving og leking med nytt hus..

Ha en god dag godt folk!

Re: God Onsdag fra Gjelleråsen

God morgen fra Forus!

Kjenner at man er skikkelig trøtt i trynet i dag gitt. Men det har trolig sammenheng med at forhåpentligvis siste rest av sykdommen skulle ut i natt.

Vel, på planen for morgentimene er å ta en liten sjekk i gjen på Citrix og tukle litt mer med Exchange.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Østre Akervei hvor jeg er i full gang med dagens andre kaffekopp, formen er ikke helt 100% enda men det tar vel seg opp. Må fint innrømme at jeg er bra misunnelig på kekker som får slå seg løs i Fotovideo idag - lykke til mann!

Ha en fin dag!

God morgen fra KBP.
Sitter med en frokostpils og venter på boarding.
Dagens reiserute er KBP-VIE-FRA-SVG

God morgen fra Søndre Nittedal.

Barna trygt levert i barnehage og SFO og frokosten er spist og avisen er lest.

Nå er det litt indretjeneste før kursen settes mot OSL og en kveldsvakt.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Må fint innrømme at jeg er bra misunnelig på kekker som får slå seg løs i Fotovideo idag - lykke til mann!

Takktakk, da er økta på fotovideo unnagjort, Norwegian kredittkortet mitt gikk varmt og 21 000 gikk unna som bare det...

Det ble en stk Nikon D7000, et Sigma 17-70 makroobjektiv, UV filter og en ny fotobag. I tillegg røyk det med ytterlige 10 lapper på et Canon 7D hus til ei veninnen, men jeg håper hu har tenkt å betale for 7Den sin selv. Ellers må jeg ofre den til flytoget som dundrer forbi og filme det..

Last edited:

God ettermiddag fra Flybussen. Tok en buss tidligere enn normalt siden Qatar kommer med 333! Får se om jeg rekker den, men blir nok litt løping. Forøvrig siste vakt før laaangfri.

Edit: skal jeg rekke Qatar må bussjåføren kjøre som mannen med ljåen. Fa** dette går åt skogen.

Guten Tag fra Sandefjord.

Perm fram til 31. oktober kan ikke klages på, selv om det til tider nok kan bli kjedelig, da de fleste bekjente er spredd rundt på enten skoler, militæret eller oljeplattform. Nuvel, skal vel få tiden til å gå uansett.
Vært ute på en treningstur idag, samt slengt avgårde en søknad til Luftforsvarets Flygeskole.
God dag videre folkens!

G'morn. g'morn .. regnmorgen her nord for Atlanta. Ble en våt kjøretur med Guttungen, men desto deiligere å parkere seg på verandaen med Playboka og en varm kaffe etterpå. Men arbeidslivet kaller - så da ble det å dra seg opp trappen til kontoret, i knivskarp konkurranse med en selskapssyk hund.

Har nå lastet opp 15 døgn musikk på min iPhone 4S men er ikke fornøyd med det - men nå starter utvelgelsesprosessen blant resten .. ;)

God morgen fra Jackson Hole, Wyoming. I dag rettes nesa hjemover etter å ha vært her på ferie siden søndag. På de to hele dagene har jeg sett hundrevis av bison, hundrevis av hjort, elg, bjørn, hvithodet ørn, andre ørner og falker + en fantastisk natur. Gleder meg allerede til å dra tilbake.

Ha en fin dag alle sammen.

God kveld fra Stuttgart. Det viste seg at grekerne ikke skulle streike i 48 timer, men bare 12. Det var 1 fly som gikk fra Tyskland til Thessaloniki i dag pga striken, og der fikset Lufthansa meg plass. Har så langt vært på OSL, FRA og nå Stuttgart. Er fremme 2315 på SKG. En fortryllende kveld ønskes fra Senator-loungen i Stuttgart!

Har nå lastet opp 15 døgn musikk på min iPhone 4S men er ikke fornøyd med det - men nå starter utvelgelsesprosessen blant resten .. ;)

Og iPhone 4S er noe å vente på? Min bortskjemte frue syntes nemlig en slik telefon, hvit sådan, ville passe utmerket til henne.

God aften fra Krsand!
Hjemme igjen etter en hyggelig rundttur til Kiel med Color Fantasy.
Mye god mat og vin i tillegg til noen fornuftige gjøremål.
Dessverre regnet det hatter og høy i Kiel i går, så det er tydelig at høsten er kommet til Tyskland også! Nå er det bare et par arbeidsdager igjen før det er helg igjen.
Men nu er det strax natta!

BF:cool2

Og iPhone 4S er noe å vente på? Min bortskjemte frue syntes nemlig en slik telefon, hvit sådan, ville passe utmerket til henne.

Den er helt OK. Alt har gått på skinner så langt. Mesteparten av forbedringer er under panseret så det er en liten kraftplugg ...

Godnat her fra Skåne, hvor aftenen har budt på besøg af et forummedlem fra Stockholm.

Italiensk mad, øl, flysnak og godt selskab har aftenen budt på.

Sov godt alle :)

Back