ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 27 Jul 2011 #21 Midt i nattvaktperioden. Ble litt lengre i bingen i dag, Supermann var sliten Må ut en liten tur i finværet før snuten settes nordover for de siste nettene på OSL for en lang stund. Ha en fortsatt fin ettermiddag.
Midt i nattvaktperioden. Ble litt lengre i bingen i dag, Supermann var sliten Må ut en liten tur i finværet før snuten settes nordover for de siste nettene på OSL for en lang stund. Ha en fortsatt fin ettermiddag.
gustavf Moderator Medlem 27 Jul 2011 #22 Re: Da var det tirsdag Dagen i dag ser ut til å være dagen da Oslo gikk tilbake til noe bortimot normalt fellesferie-liv. Så er det vel på tide å betale giroen fra Senterpartiet som kom før ferien begynte og bli partimedlem.
Re: Da var det tirsdag Dagen i dag ser ut til å være dagen da Oslo gikk tilbake til noe bortimot normalt fellesferie-liv. Så er det vel på tide å betale giroen fra Senterpartiet som kom før ferien begynte og bli partimedlem.
posthuman ScanFlyer Blue 27 Jul 2011 #23 Someone said: Begynte dagen med å melde meg inn i Høyre, men får vel kaste meg over arbeidet snart. Ha en fin dag Click to expand... Da er vi to.. God kveld fra Kristiansund. Har vært fakkeltog i byen og en fin markering der 3 modige jenter som hadde vært på Utøya holdt appell.
Someone said: Begynte dagen med å melde meg inn i Høyre, men får vel kaste meg over arbeidet snart. Ha en fin dag Click to expand... Da er vi to.. God kveld fra Kristiansund. Har vært fakkeltog i byen og en fin markering der 3 modige jenter som hadde vært på Utøya holdt appell.