God morgen fra gullstuen på CPH. Her inntas frokosten før SK2880 og en av SAS CRJ-900 skal ta meg til Kristiansand. Senere idag blir det SK216 hjem til Oslo. Ha en fin dag
God morgen fra økonomiklasse på en av Ruter# longhaulmaskiner. Det blir snart passfri grensepassering til fots før ny arbeidsdag kan starte. Ha en fin dag.
Godmorgen fra et grått Tromsø Har kjørt småtrollene på skole/barnehage. Nå er jeg hjemme for en kaffe. Neste stopp er Langnes lufthavn og kurs hele dagen. Deretter laaangfri
God morgen fra Nærsnes. Det har gått slag i slag de siste dagene med hyttetur til Homborsund, besøkt Grimstad og Lillesand for første gang, en tur til Brandbu, en røntgenundersøkelse og en tur innom Aker Brygge. Nå venter 3 rolige dager før det blir tur-retur Kiel med Color Line i helgen. Far har invitert på 80-års feiring ombord i Color Fantasy.
Men først brunsj. Ha en fin dag.
Ikke så ille her idag egentlig, kvittet meg med noen av skolebøkene og fått betalt for det, så kan jo kalle det en god start på dagen.
Ellers har stammehøvdingen (altså: mamma ) bestemt at jeg og fattern skal opp på hytta for å begynne utvendig malearbeid. Heldigvis er det ikke meldt mer enn 30 mm regn der imorgen, så det går nok fint...
God ettermiddag fra Moss flyplasshotell. I morgen venter jobbtur til Italia for å bli bortskjemt av leverandører. FR står for transporten denne gang med en ugudelige tidlig avgang. Ikke mitt førstevalg, men heller ikke jeg som har stått for bestillingen! Ha en fortsatt fin dag!