God onsdag fra Forus!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen forumister! Her i Stavanger er det skikkelig høstvær med sur vind og regn og alt som følger med. Første av tre nattevakter næmer seg slutten. Kan definitivt si at jeg ser frem mot å finne senga om en drøy times tid. Ønsker alle en riktig god onsdag!

God morgen fra DY738, overraskende nok ombord i en 738...
God plass på denne flighten, men det har ingenting med fornuft å være oppe så tidlig, men skal man få til noe av dagsmøte på Steinkjer har man ikke noe valg...

En god dag til dere alle!

God morgen nr 2 fra Forus!

Noen kommer og noen går. Har ca 8 timer igjen før jeg kan sette kursen hjemover igjen, og i mellomtiden skal dagen fylles opp med masse småting, logistikk og forhåpentligvis noen viktige avgjørelser som vil påvirke flyttingen i i nytt kontorbygg i den retningen jeg vil at det skal.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Mornings. Nok engang er jeg sendt til den ytre provinsen....ser visst ut som jeg må tilbringe endel dager her ute i skogen fremover for å rydde opp. Svetting og slit på Sats i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra et tog, et sted i Romania. I dag går turen fra Bucuresti til Brasov, og i morgen fortsetter turen til Chisinau, Moldova.

Ha en strålende dag forumister! :)

Hektisk dag I paradis… Først en tur til Abu Dhabi for ADIPEC, så vise svigers Burj al Arab med en fordrink på topbaren, etterfulgt av middag på Eauzone som er en fantastisk plass.

Hvile får man gjøre når man blir norsk igjen. ;)

Morn fra et regnfyllt trøndelag.
Her blir det jobb jobb jobb før henting av kida på barnehagen.
Ha en strålende dag :-)

Morgen fra Tananger

Her er det opphold, pluss det er lite skyer som jeg klarer å se. Fortsetter det slikt så blir det kaldt her :8:
Stilongs har man i hvert fall klart å få på seg i dag.

Knappen i arbeidsbuksa tok kvelden i dag, lurer på om det er et hint... :drunk:
Næh... buksa har blitt vasket så pass mange ganger at den har krympet en størrelse eller 2 :p

Har merket ila de siste ukene at det har kriblet i bookingfingeren noen ganger. Vel, får vel se om man får tid/råd til en tur.

Ha en fin dag forumister :)

Sodrpf fra det Sørlandske!

Nok en dag på kontoret etter stress om morgenen for å få de håpefulle på skolen til rett tid. Nok av oppgaver som ligger her og venter også, så arbeidsløs blir man nok ikke.

I dag skal jeg en tur på sykehuset til kontroll etter operasjonen som det nærmer seg en måned siden ble gjennomført. Så får vi se hva de sier. Sliter med infeksjon i såret, så noen tips om hvordan det skal gro skikkelig sammen fort hadde vært greit.

Ellers må man prøve å få levert noen lottokuponger da jeg allerede har gooood plass på kontoen til både 6, 7 og 8 siffrede beløp.

Hoy!!

BF:cool2

God mornings fra Sola, kaos på jobb i dag med tilhørende endringer i planlagte jobb reiser og på toppen av det hele forsvinner snart strømmen her og, da blir det kaffeslabberas i de timene.
Ha en strålende dag

God formiddag fra Duck Island her i Kristiansand.

På planen idag står telefoner med toll og avgiftsdirektoratet, samt noe personlig som må ordnes. Ellers kan jeg si at jeg er strålende fornøyd etter siste tids tannlegebesøker, nå begynner det virkelig å bli bra.

Sjakk-VM går i bakgrunnen, lykke til Magnus!

Ha en strålende dag folkens!

G'mårggen! Her i HOTlanta er det 5 kalde på morran .. til stor forskrekkelse for en ex-kollega som befant seg på tråkka på Hartsfield i natt med Hawaii-skjorte for å jobbe en NAA-charter til Turks & Caicos... Brrrr ...

Solen skinner, Steve Harley crooner i bakgrunnen og det er ingen gammel Snorkende Hund ved føttene mine ... :(

Back