God onsdag fra Forus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Hmmm, det er allerede onsdag. Dagene går alt for fort. Litt av hvert på tapetet i dag, gjemmekontor om noen timer og et eksternt møte står på tapetet. Bursdagsselskap blir det og i løpet av kvelden.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Stavanger, her har man akkurat kommet seg hjem fra Forus. Ergo, det er tid for å sove ut etter nattevakt nr. 1 av tilsammen 3. Sånn går no dagan....

Gooood morgen fra Trondheim :D
Øse-pøsevær her idag , men trilletur med junior blir det læll. Straks frokost og kaffe før søster kommer med hund for å joine trilletur :)

Ha en god dag :D:D:D

Mornings fra en rød Scania. Jobben kaller, og får vel jobbe litt videre på Excelmodellen så man unngår Alltinn-tilstander når den skal tas i bruk. Restskatt ble det og, selv om det var forventet, så får vel overføre penger til Sigbjørn da jeg ikke har nevneverdig lyst til å måtte ut med renter itillegg. Han stikker avgårde med nok av lønnen min som det er.....
Etter jobb blir det bort til NRK for å være tilskuer på Brille. Ha en fin dag

God morgen, enda er ikke Altinn oppe igjen - om de kommer opp igjen i det heletatt..heia Norge! Fikk aldri sjekket skatten igår så venter fortsatt i spenning da jeg finregnet skatten i fjor.

Påsken er nå i boks og vi er halvveis med tolvern så snart skriver vi april! Ha en fin dag :)

God morgen fra Dortmunder Wachtehalle! Eh, nei, Dortmund Hilton skulle det vara!

Nok en positiv opplevelse.
Gratis parkering. Ja, de parkerte til og med bilen for meg kl 0130 i natt.
Gratis drink i baren i mangel på exec. lounge.
Gratis frokost.
Gratis internett (men ville ikke gi meg 2 så jeg hadde til iPhone også - første gang!)
Oppgradert rom.

Eneste skåret i gleden var at det luktet skikkelig røyk på rommet. Var så trøtt i går at jeg orket ikke å klage/skifte rom. Men det skal kommenteres ved utsjekk i dag.

Nå skal man sette seg i Hertz sin Bimmer og kjøre en times tid til Bielefeld hvor det blir Mercure hotel de neste dagene. Accor sitt Platinum kort hjelper nok nada der i forhold til å få noen fordeler. :rolleyes:

Men nå er det først Hilton frokost.

BF:cool2

God formiddag fra Kløfta.

Her er det prosjekt flytte kontor som står på tapetet, vi skal inn to stykker på felleskontor og jeg må bære møbler hit og dit. Men det blir bra til slutt!

Den store snakkisen i lanbruksmaskinbransjen i disse dager er den nye reklamefilmen til Felleskjøpet, vi som konkurrerer med FK må bare må innrømme at den er bra laget. Selv om vi andre fokuserer mest på vår primære kunde gruppe, har FK en vanvittig omsetning på nips til hage og kjæledyr til den vanlige flyspotter..

http://www.youtube.com/watch?v=ozWb2j2kzGc

Nuvel nok landbruksprat, ha en fortreffelig dag godt folk!

God formiddag fra Oslo. Kaffebøtting og litt intetnett før man skal på kveldsvakt. Kona er litt små-irritert på TNT Express som ruger på Iphonen hennes. Fra Eindhoven til Liege gikk det "bang bang" men når den ankom Oslo - Delay. Recovery Action Underway :nor

Da får man håpe at Altinn-Kenneth, Paradise Hotel deltakere, bønder og ikke minst forumister får en strålende dag.

Knallbra reklamefilm. "We love our beans!!!"

Minner ganske mye om den klassiske Coca Cola julefilmen med trailerne, og det er jo ikke feil.

God morgen fra Lillestrøm. Skulle egentlig hatt hjemmekontor med Excel dypdykk idag, men så blir det istedenfor tur til kontoret. Så da må det bli dypdykk i Excel ikveld. Ha en fin en godtfolk og bønder.

God formiddag fra OSL.

Her har man tydeligvis stått opp litt med gal fot i dag. Har allerede pr mail kjølhalt en av kundene mine. Har et godt forhold til han og vi har en ledig og fin tone. Men basert på hans fullstendige uforbeholdne unnskyldning så ble han nok noe overrasket ;)
Så nå får vi se hvem som er nestemann....

Forøvrig så er jeg jo kjempe imponert og ikke minst kjempefornøyd med at jeg kun får sjekke Kenneth sin skatt.... Og ikke min egen. Ja ja, går vel en ukes tid før jeg får sjekket da. HMPF.

Og slik går nu dagan

S

Forøvrig så er jeg jo kjempe imponert og ikke minst kjempefornøyd med at jeg kun får sjekke Kenneth sin skatt.... Og ikke min egen. Ja ja, går vel en ukes tid før jeg får sjekket da. HMPF.

S

Min selvangivelse lå faktisk i papirform i postkassen min i går....kjempe greit og slapp styret med Altinn/Ingenting:colgate:

Min selvangivelse lå faktisk i papirform i postkassen min i går....kjempe greit og slapp styret med Altinn/Ingenting:colgate:

Jeg er ikke så fryktelig glad i slikt pr post, så jeg (idioten) har jo da valgt å bli e-aktør.

Så da blir det post en gang ut i neste uke.... Basert på uttalelsene til Altinn i dag så går det nok fort noen dager før de åpner.

Og jeg priser meg lykkelig for at jeg (stort sett) kun trenger dem et par ganger i året og ikke daglig som andre....

S

God formiddag fra Nederland. Noen effektive arbeidstimer før SAS skal ta meg tilbake til Oslo i kveld. Ha en god dag!

God onsdag fra hølet på Berger (Ikke noe negativt om stedet - det er bare rett slett et svært, fysisk høl ved siden av E6). I gang med dagens økt. Litt omrokkeringer i arbeidstokken pga. kursing, så i dag skal Martin gjøre ting han ikke visste han kunne.

Klarte også å se min egen selvangivelse i går - jeg "fant" hvertfall en bil nevnt der, som hadde samme registreringsnummer som den jeg kjører.

God onsdag ønskes. Bare en onsdag igjen å jobbe før det skal flys onsdagen etter det :spin:fly

God onsdag fra tigerstaden. Etter lang ventetid på altinn i går fikk jeg vite at jeg er en av de heldige som får noen kroner tilbake fra Sigbjørn i år. Anyway, gode nyheter i går, men dagen i dag har ikke utartet seg som noe mer en helt ordinær onsdag i A4 form. Har heller ikke forventninger om de helt store overraskelsene.

Han en fortreffelig mittwoch forumister!

God onsdag fra hølet på Berger (Ikke noe negativt om stedet - det er bare rett slett et svært, fysisk høl ved siden av E6).

Så nybygget deres for første gang i går, skulle innom statoilen og vaske bil, men ga opp på grunn av kø av bibelske dimensjoner..

De bygget ditt er rett og slett sluppet nedi et høl, det vises ikke fra motorveien, med mindre du virkelig vet hva og hvor du skal se etter det..

Ved neste syndeflod hadde jeg, om jeg hadde vært deg, forlatt åstedet raskt.. :D

Her har man tydeligvis stått opp litt med gal fot i dag. Har allerede pr mail kjølhalt en av kundene mine. Har et godt forhold til han og vi har en ledig og fin tone. Men basert på hans fullstendige uforbeholdne unnskyldning så ble han nok noe overrasket ;)
Så nå får vi se hvem som er nestemann....

Han får nok sin hevn - en vakker dag ligger blåhvalen syk og fisken står på tarmac og råtner .. Da blir det du som blir kjølhalt .. :lol:

G'morgen fra Grønnland - ihvertfall ser det slik ut. Grønn bil, grønn veranda, grønn gårdsplass ... pollenjævelskap overalt! Etter en uke med 30 grader er alt kommet i turbofart og det er målt nesten 10.000 partikler per kubikkmeter. Jeg har ikke noe greie på det, men det sto på forsiden av avisen og da er det sikkert mye ...

Nå er det en kjapp tur i dusjen før jeg kaster meg over dagens arbeid ...

God ettermiddag, alle Kennether

Jeg er ikke så fryktelig glad i slikt pr post, så jeg (idioten) har jo da valgt å bli e-aktør.

Og undertegnede jobber med IT, så her er man overhodet ikke elektrifisert basert på skepsis og gammal vane. :lol:

Hilsen
KennethDiscus

Last edited:
Back