Mye storfint besøk i dag i bgo. Kommunalministeren på flyet til og selveste dronningen hjem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
G'formiddag! Straks igang med ukens første skift. Årets første flytur er planlagt lørdag - og det er årets (første) vinterstorm også ... Krysser fingrene for at meterolygene bommer. En tendens til at de overdriver for å få mer klikk og seere ...
Storm i USA har jeg en følelse av det vi kaller bris eller overskyet her...
Unntatt når det er hurricanes og blizzards (eller snøbyger som vi sier), så er det vel mye overdrivelser ja.
Kim
Kommer litt an på hvor man er. De leker ikke uvær her borte. Sier de at de venter snø der vi har kontor så får de ca hele Oslos årlige snøfall på et par timer. Og storm på østkysten... he he![]()
Har selvsagt opplevd skikkelig drittvær der borte, men også opplevd "Storm and floods rampage through Las Vegas", når det var et lite drypp på 5 min før sola kom frem igjen.. Vistnok det meste det hadde regnet i Vegas på 50 år i Juli, men var ikke engang en liten skur.. hehe.
God pils nede på den Irske puben på LINQ, og sjefsfrokost også på Guy Fierys ved utgangen mot Harrah. Litt nedi gågata mellom LINQ og Flamingo har du en kuul sportsbar "The Tilted KIlt", og pizzaen på den rett rundt hjøret for Kilt er også knallgod!
Kos deg Fnate!
Storm i USA har jeg en følelse av det vi kaller bris eller overskyet her...
Unntatt når det er hurricanes og blizzards (eller snøbyger som vi sier), så er det vel mye overdrivelser ja.
Kim
Takk for tips!!!! Blir nok et par Irske pils i kveld.
Samme regnvær opplegg har de jo i LA. Litt fukt i lufta og folk går helt amok. Bilene tar piruetter og alt faller i staver. He he
God morgen Hash-a-go-go, frokostrestauranten på LINQ i Las Vegas. Etter en 5 timer forsinket tur med DY over dammen i går, ankomst sent og giga-kø på hotellinnsjekk. Så fikk jeg et rom der teppet er så skittent at det faktisk kleber under skoene. Ihvertfall mellom sengene.
Men nå fant jeg denne perlen her da. Det er jo sjefsfrokostplass
Ha en finere en
Mye dårlig oversettelse også ...
Men 5cm sne i Atlanta er dårlig nytt uansett. Og 2000 bevegelser om dagen ville Gardermoen slitt med også, selv i 'vanlig' snevær.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.