• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra fjellet

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra fjellet. Kake er spist og noen emailer er fyrt avgårde fra hyttekontoret. Lett snøvær og lavsikt er statusen på utsiden av vinduet og haren har spist opp guleroten vi hang ut. Ha en fin dag

God morgen fra et grått Stavanger. Nyheter ruller over skjermen(e) og en kopp kaffe nytes.
Litt våronn i hagen er dagens plan.
Ha en fin fin onsdag :)

Påsketrallabom fra Lillestrøm!

Siste Zoom i Q1-21 ble ferdig for noen minutter siden. Innboksen er nesten tom, utover litt "kosemail". Det vil si ting som enten tar tid men ikke er tidskritiske, eller ting som er dritirriterende og som jeg helst burde gjort men utsetter allikevel siden de er så irriterende.

Så nå skal det handles litt. Storsmurfen skal en svipptur i barnehagen og frisøren. Jeg har bestilt "Stora tapaspaketet" og masse pølser hos slakter'n, så det må vel også hentes.

Men så er det Påske! Det blir så sykt deilig. Selv om man ikke kan finne på så mye eller sosialisere så mye. Det blir fint allikevel.

Ha en fin en

Må jeg forresten få komme med Fnates vintips i dag? @EB drev jo med dette før.

Mitt tips er litt annerledes. Jeg har lett etter etter åpner for gamle flasker, men de er ofte kostbare. Men nå har Polet denne før 75 kroner (om jeg ikke husker feil). Det er et varp og funker i følge han i kassen helt fantastisk.

God påske

96ee0ab50474c2810008a2a1773f0936.jpg

90ab1c4944204c82596b991566087eb8.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Litt sånn Jens Bånn over den. Uttrekk og greier.

G’morgen fra mørket. Folk (meg) og fe (bikkjene) har fått frokosten sin. Nå sitter man som vanlig og håper pleiersken ankommer før svigerbeistet begynner å lage leven.

Stille uke, ja .. hehehe ... nei, kjøper ikke den. Det er bare noe media har satt ut for å lure oss. Her må jeg ringe dyrlegen, vente på postmannen .. og jobbe. Så syyyykt travelt.

Men kos dere dere som kan.

I mellomtiden gauler Morrison (Jim) på radioen om at noe er over ...

Back