• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Bill Bentleys Pub

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God onsdag morgen fra BKK. Etter å ha raidet Bangkok Air sin buffet for kaffe og muffins var det endelig tid for øl. It's 12 o'clock somewhere...

Behagelig flight over med BA i natt og fabelaktig opplegg med domestic connection i BKK.

Ha en fjong dag

God dag fra sandkassen.. Fryktelig vondt I hodet i dag etter en nydelig kveld med noen norske kollegaer/konkurrenter i går. I dag er det tett med møter og man skal prove å f å alt på stell før man stikker grytidlig i morgen med Turkish ?! til gamlelandet. Alltid merkelig å reise herifra, men blir svært godt å se dragen og de små igjen.

Nyt dagen..

God morgen fra Karatu. Idag står dyrespotting på programmet. Regner med å få sett noen av "big five"

Ha en god en alle som vil få sett dyr i løpet av dagen.

God morgen fra Forus. Nattevakt nr 1 av 3 er straks unnagjort. Nå skal det bli spennende å se hvordan det går å sove i denne varmen da. Ellers blir det vel en økt med malerkosten i den nye leiligheten i ettermiddag/kveld før det blir tid for jobb igjen.

Mornings fra Oslo. Allerede passert 23 grader og ser det også i dag er meldt over 30. Noen ærend rundt omkring før vi drar til Tjøme. Ha en fin dag

God morgen fra Kristiansand

Her venter båttur med familien, så blir det nok en svømmetur før broderen skal hentes på Kjevik kl 19. Temperaturen er det ingenting å si på, idag blir en knalldag. Vifta har gått på full guffe i hele natt, vurderte nesten å legge meg ute på verandaen i natt.

Ha en super dag, husk solkrem :D

God morgen fra Mallorca - rettere sagt Alcudia.

I dag blir bading, soling for alle pengene - ferien er slutt på lørdag morgen - så bare å late seg på stranden.

Ha sommerlig dag hjemme i Norge.

Jan

God morgen fra en Senator lounge på FRA. Fin tur ned fra OSL i morges, venter nå på LH710 videre retning NRT.

God onsdag alle! :)

26 grader kl 0830 tyder på at det blir en varm dag.
Greit man har air con på kontoret.

Heldigvis i bedre form i dag etter at jeg hanglet noe aldeles fryktelig i går.
Så nå får noe arbeid gjøres unna, og så får vi se om jeg får tatt med unga på badetur i ettermiddag. Kan vel være greit å kjøle seg litt ned....

Fortsatt god sommer ønskes.

God formiddag fra lakseeksportens høyborg på Fjellhamar.

Her er ferien over og man er godt i gang med jobben igjen.... Godt timet å komme tilbake på jobb med knallvarmen.... heldigvis har vi aircon så det hjelper godt i løpet av dagen.

Har hatt besøk fra Texas siste uken, og selv de mente det var litt på den varme siden på mandag ettermiddag....

Burde klippe plenen og hekken når jeg kommer hjem i dag, men en viss fare for at det utgår og man tar en tur og bader i stedet for :)

Ønsker alle en trivelig dag i varmen.

S

God ettermiddag fra BKK. Hjemover i natt så det skal bli godt å komme hjem til rekrutten igjen! Håper alle har en fjong dag!

Latterlig varm dag fra Lysaker retning kontoret på FBU. Vi nordmenn er rare; i det ene øyblikket klager vi på været pga kulde / nedbør, og nå varmen. Det får meg til å tenke på hva den rette/perfekte temperaturen er? :p

Meldt 36 i morgen, takk for at du tar med varmen fluxie ;)

God morgen fra Sandefjord, har badet og nettopp spist frokost, deilig med litt ferie og late dager på hytten i dette været :-)

God formiddag fra Skaun!

I motsetning til robertass "Big five" har jeg fra morgenen av sett 2 av 5 "Small five" her i Skaun! (Katt og kråke..)

Da er ferien endelig her, i ferd med å legge inn autoreply på mailboksene mine, pakkingen er i gang og nå skal hele 24 dager nytes på Hawaii og med litt jobbing på slutten i Las Vegas! :) :)

Blir lite fra undertegnede de neste ukene, så skal tenke på dere med champisen i 2A på CPH-IAD i morgen formiddag!

Nyt sommeren folkens, kommer plutselig sterkt tilbake!

Kim

G'morgen .. slltid morsomt når temperaturen i Norge er høyere enn den er her hos meg midtsommers. Vurderer å dra opp til Home Depot og ta en selfie i vifteavdelingen. :lol:

Nå skal det snekres frokost. Guttungen har en travel dag før vi skal på kino og se søndagens Monty Python show.

Hei Gutter og Jenter,
Sommeren er overveldende her over i sørvest. Har ikke opplevd maken til sommer siden jeg innvandret fra Bærum i -73.
Vel , det blir korte og hektiske arbeidsdager med dette været.
Nå stenger jeg ned lirekassen og drar ut på fjorden med båten.
Ha en fortsatt fin sommerdag folkens.

Meldt 36 i morgen, takk for at du tar med varmen fluxie ;)

Holy smokes!!!! Sjåføren min her på Samui nektet å tro på meg når jeg fortalte at det var varmere og bedre vær hjemme enn her. Han lo det bort og trodde jeg var idiot.

Sånn sett så føler man seg jo bra dust som har reist halve væla rundt for å ha dårligere sommervær...

God dag fra fra Gamle Oslo. Er i gang med å overvåke nyhetsbildet frå heimen. Mye trasige nyheter i dag: Kinobesøket går ned pga varmen. Og så hører man at folk ikke avbestiller Syden-turen pga varmen.

I skrivende stund 32,8 grader. Mulig det vipper 34 i dag. Men jeg har da Farris! God onsdag!

Buenos dias fra 1 grad syd. Ryktene skal ha det til at det skal bli sol og 27 grader her, som tydeligvis ikke er like varmt som på 60 grader nord... :p
Planen for dagen er ikke stort mer enn å lese litt i en guide om haiking i galaksen. Ender det opp med sol og 27 grader prøver man nok ut badeshortsen også.

Back