God søndag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Asker

God morgen. I Asker skinner solen og første espressoen er fortært. Barna klarte seg selv, så ble en time ekstra i sengen, før jeg ble vekket av Peppa Gris på fullt volum fra kjøkkenet. Dagens spenningsmoment er vel om det kommer en regnskur i det jeg skrur på grillen i ettermiddag? Ha en fin dag

Re: God søndag fra Asker

God morgen. Ut på en liten joggetur nå med påfølgende morgenbad tror jeg. Været bestemmer vel hva som skjer etter det. Båtsesongen er vel mer eller mindre over pga fotball, håndball og diverse cuper de neste helgene så pm været er ok blir det litt båtpuss. Blir det regn tidlig har kona bestemt at huset må ryddes skikkelig før skolestart i morgen.

Nyt dagen med eller uten plikter.

God morgen fra innenriksloungen på Ris. Koffert pakket og klar for en dash til Røros. I går fikk Caravellen og jeg bekreftet at knausen og verden forøvrig er ganske så liten. Ha en digg søndag!

Last edited:

Morn fra Kolsås. Diverse baselusker fra barnehagen er på retrett og formen er stigende. Tror det gikk verst utover oss voksne...
Lite planer for dagen, ser ut til at det kan bli tidvis ganske fuktig ute.

God søndag fra Kongsberg. Da er det bare en dag igjen til operasjonen. Vi drar innover til Riksen i ettermiddag. Jeg er ganske spent, men det går nok bra tenker jeg. Jeg er i svært gode hender inne. Jeg er innom forumet i dag, men så blir det nok stille en liten periode til jeg har kommet til sans og samling igjen.

Ønsker SK384 lykke til med det forestående og at han snart er tilbake i godmorgen-tråden. Rolig dag på Grønland i vente, fortsatt litt sol, men ser ut til at det er kraftig regnvær på vei om ikke lenge.Mulig det blir en tur på Intility i kveld, får se det an. Finfin søndag ønskes[emoji846]

God morgen fra Lillestrøm!

Masse lykke til ønskes SK384, du kommer snart tilbake i bedre form!

Her er det stille og rolig morgen med nykvernet kaffe i koppen. Ikke så mye på planen i dag annet enn en liten tur ut før regnet kanskje?
Fikk en liten tur i går også før opphavet kom på besøk. Ble noen bilder. Humla er litt bedre enn nordpadde... ;)

Ha en super søndag! :) 20220820_130155.jpg20220820_130210.jpg20220820_204227.jpg20220820_132726.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen og lykke til SK384.

Nå skal det lages frokost til 6 pax og fårikålen skal sattes i gang.. Repetisjon av denne middagen var krav fra hele husstanden.

Blir faktisk litt jobbing i dag før en hektisk uke med kollegaer fra hovedkontoret på besøk, samt en liten utenlandstur på slutten av uken hvor ingenting er booket.

God formiddag! Krysser fingra for SK384! Rolig start på feriesøndagen her i Spania. Etter et morgenbad sitter vi nå og venter på en sein frokost på den lokale puben. Blir nok en tur til stranda etterpå. Men først må jeg venne meg til å kjøre en bil med manuelt gir igjen. :-)

G’morgen, ja .. Bare 21 grader i dag . det nærmer seg kaldere tider.

Skikkelig uvær i natt. Våknet av at strømmen gikk, men heldigvis varte det ikke så lenge. Men jaggu blir det stille i huset når alt elektrisk er av.

Leeds-Chelsea er obligatorisk, men før det skal jeg nok få presset inn en lur.

God kveld fra Chiangmai.
Turen hit gikk med Bangkok air som hadde full servering på flighten som bare tok en time, sakk om servic asså.
Nå er en innkvartert i gamlebyen på Chalanumber6 hotel.
I morgen tidlig leveres leiebilen på hotellet og en er klar for noen dagers utflukt.
Nå skal vi ut på Sunday night marked som finner sted i gaten fremforbi hotellet.
Ha en glitters løpsdag :)

cee85cd7c41b4f9585e811e9b433faf1.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God søndag fra Oslo. Jeg skal også på sykehus, men ikke for å bli lagt under kniven. Skal ta en nattevakt på Ahus rett og slett, er en fastvakt så satser på at pasienten sover. Alle fastvakter jeg har tatt nattestid har vært sånn så får satse på at dette ikke blir et unntak. Fastvakter er jo noe som brukes på enten terminalt syke med kort forventet levetid eller urolige pasienter som kanskje har en kognitiv svikt/demens og plukker på ting. Det er jo litt ubehagelig for pasienten om man har revet ut en veneflon og den må legges inn på nytt... Evt urinkateter og lignende. Men nei som assisterende vikarassistent så får jeg kun sistnevnte gruppe som fastvakt. For terminalt syke så er det vel kun en med autoriasjonen i orden og fast ansatt som får de vaktene vil jeg tro. Og sånn bør det være. Nå får jeg hvile litt og spise litt tenker jeg. Det er bare en natt så har ikke så mye behov for å snu om døgnet helt. Er noe helt annet om det er flere nattevakter på rad. Det er uansett alltid deilig når dagvakten er på plass og man kan dra hjem.

Masse lykke til til SK384! Satser på at operasjonen går bra uten komplikasjoner. Om ikke annet kan man stole på Riksen, det er der man finner de beste legene i Norge med høy kompetanse!

Last edited:

Takk for alle gode ønsker i forbindelse med morgendagens operasjon. Jeg er ved godt mot selv om jeg naturligvis er preget av stundens alvor. Men det skal nok gå bra dette. Da blir det stille herfra en periode frem til jeg har kommet til hektene igjen.

Takk for alle gode ønsker i forbindelse med morgendagens operasjon. Jeg er ved godt mot selv om jeg naturligvis er preget av stundens alvor. Men det skal nok gå bra dette. Da blir det stille herfra en periode frem til jeg har kommet til hektene igjen.

Lykke til. Vi krysser fingrene, men dette fikser du lett. ;)

Back