God onsdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Både kone og et stykk barn hjemme, og to installatører som akkurat nå borer i grunnmuren til huset. Ikke helt bra timing for hjemmekontor. Får vel komme meg ut på en løpetur for litt fred og ro etterhvert. Ha en fin dag

God onsdag fra 3050!

God onsdag fra 3050 Mjøndalen!
Hjemmekontoret er åpnet, litt frem og tilbake med litt toll-tull. Det er en del som skal være klart til 1 juli for flighter inn og ut fra UK. Det begynner nå å komme på plass, så man får satse på at dagens testing bekrefter det. Ellers alt rolig og maskineriet ruller og går.

Får vel skvise inn en løpetur i løpet av dagen også.

Ønsker alle en flott dag!

God formiddag. På det ekte kontoret i dag og fant it at jeg ikke kom inn i fløyen før 07.00, så da ble jeg sittende på et møterom. Ingen sol fra dette rommet, men himmelen er blå så satser på båttur i ettermiddag.

God morgen fra Lillestrøm. Hjemmekontoret åpnet for en liten stund siden. Ble nokså sen jobbing i går og med litt flaks så blir det ikke så forferdelig mye overraskelser i dag.

I hvert fall ikke av den negative sorten.

Klar for ferie nå altså. Så syyykt sykt klar. Åjåjåj

Ha en fin en

God morgen fra Torshov. Hjemmekontorering idag. Igår fikk jeg installert 5G i armen for andre gang. Så sommeren skal by på full-dekning.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Oslo - leser til eksamen, har vært innom legekontoret og levert en prøve har jeg også fått gjort. Så blir den vel sendt avgårde til et visst medisinsk laboratorium på Furuset vil jeg tro. Furst har jo flere lokasjoner, men vil tro den går dit. Så satser på at det ikke er noe galt i den prøven. Min efaring med Furst er at de er ganske raske til å gi prøvesvar når de først mottar prøven.

Furst har jo flere lokasjoner, men vil tro den går dit. Så satser på at det ikke er noe galt i den prøven. Min efaring med Furst er at de er ganske raske til å gi prøvesvar når de først mottar prøven.

Går normalt raskt ja. Måtte ta blodprøve på mandag hos Fürst da fastlege kontoret ikke fant blodåra. Fikk svar dagen etter, problemet var jo at svaret for andre gang var inkonklusiv. Så da var både jeg og fastlegen like langt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag

Avslutter dagen på hjemmekontor, deilig når en skal kjapt avgårde på fotballkamp med JR. Spiler mot bønda litt lenger nord i bygda. Vel, får kun spille mot andre lag innad i kommunen, så er nå tredje gang på en mnd at vi møter samme gjengen. Men det er ikke så farlig, det er kamp og det er et skritt i riktig retning :)

Ellers så har man bedrevet litt nettshopping og lagt inn bestilling på ny bil, så da blir det full elektrisk om et par uker. Må bare kvitte seg med den gamle og få en slik lader i garasjen så blir det bra. Vi glær oss

S

G'moorgen .. litt småscanning før man driller opp VPN-tunellen. Sjekk bildeforumet om litt. ;)

Men først skal brøddeig settes ...

God ettermiddag fra Stavanger. Et godt stykke ut i ettermiddagsskiftet her. Rakk en liten treningsøkt før jobb. Så det er jo bra med tanke på siste dagers iskrem-konsum. Digg med sommer. Ha en fin en!

Back