God onsdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Her rekker jeg akkurat en espresso mellom levering av barn og et Teams møte med noen der peppern gror. -13 ute i morgentimene, vesentlige kaldere enn det kaldeste i hele 2020. Siden jeg ikke kan dra på Polet hver dag, så får jeg snøre på piggsko og løpe litt til lunsj. Ha en fin dag

God onsdag fra kontoret med peis...og med minus 13 ute her også så blir det en bra dag inne #liveterbestforanpeisen
Stor stas når gutta på Vinderen Sjømat igjen er åpne - da vet vi hva det blir til middag. Satser på at kveldens selvpålagte hvite dag blir den siste denne uken...i morgen planlegges det sprekk. Gjør dagen bra!

God morgen fra marka. Smoothe "feels like" -18 i dag og en liten miss med bilene gjorde at det ble en noe kald start på dagen for Dragen.. Ikke for meg, jeg sitter i en 24 grader stue med knitrende peis og havregrøt.

Er litt i tvil, men tror det blir en tur til Ullevålseter (til fots) og må bare pakkes inn i ull.

G’morgen fra verdens midtpunkt. Vel, det føles ihvertfall slik når alle verdens medier har øynene rettet på min lille hjemstat. Og jammen ser det ut til å gå veien også. Takk Donald J, for at du ‘pissed off’ nok velgere ved å kalle ærlige funksjonærer svindlere.

Ikke like kaldt som i Oslo, men blått her og. Akkurat som valgresultatet. :lol:

Frokost er overstått. Nå blir det en tur på dynga før hjemmekontoret åpnes og VPN-tunellen drilles åpen.

God kveld fra Lillestrøm.
Her blir det vel ikke vel ansett at man planlegger å fly mindre framover kanskje.
Nei jeg liker fortsatt fly, men vi tenker at det kan være hyggelig å ha en ekstra leilighet et sted nær sjøen og stranda i Norge, et område jeg var mye i som ung.
Vi holder akkurat nå av en ny leilighet som ikke er bygget ennå. Flaks vi fikk tak i den. Så en avgjørelse må tas! :)
Selvfølgelig blir det andre turer også, men ikke fullt så mye som før.
Man kan ikke få alt noen ganger...
Men jeg tror det blir bra.
Ha en fin en.

Og jammen ser det ut til å gå veien også.

Liker ikke utviklingen i DC. Er det lov å fortsatt håpe på en fredelig maktovertakelse 20. januar?

God kveld fra Forus. Kort arbeidsuke avluttes med en kveldsvakt. Så er det langfri helt til tirsdag. Ikke feil i det hele tatt. Bikkjekaldt ute, ser frem til å krype under dyna om noen timer.

Liker ikke utviklingen i DC. Er det lov å fortsatt håpe på en fredelig maktovertakelse 20. januar?

Det som skjer nå er en skam. Men heldigvis ser det ihvertfall ut til å gå relativt fredelig for seg til tross for forstyrrelsene. Så langt ..

Den 20. vil det bli litt annerledes. Da vil ikke alle disse utenbys demonstrantene være i by'n.

Det som skjer nå er en skam. Men heldigvis ser det ihvertfall ut til å gå relativt fredelig for seg til tross for forstyrrelsene. Så langt ..

Den 20. vil det bli litt annerledes. Da vil ikke alle disse utenbys demonstrantene være i by'n.

Denne gærningen sitter nå der hvor Pence satt for en liten time siden. Dette er fullstendig galskap, og en forferdelig mørk dag for USA.

ErEtY1YWMAQzWSl
via https://twitter.com/BecketAdams/status/1346907684063371265?s=20

Capitol Police har virkelig dummet seg ut. Til de grader at det nok vil bli et heftig etterspill. Den 20. vil vi nok se et helt annet securitybilde, godt hjulpet av få tilreisende pga viruset.

Skiten har har nå også spredd seg ned hit ... 'The Devil came down to Georgia', som sangen lød ..

Medlemmer av militser har samlet seg utenfor Kongressbygningen i delstaten Georgia, melder reporter Amy Gardner.

– Brad Raffensperger og stabsmedlemmer har blitt eskortert ut, skriver hun på Twitter.

Raffensberger er Republikaner og statssekretær i delstaten og har fått hard medfart av president Donald Trump for å ha nektet å omgjøre valgresultatene i presidentens favør.

Dette burde de stille Donald Trump for retten for etter at han går av, det skal ikke være mulig for en demokratisk valgt president å gå imot konstitusjonen slik han har gjort etter valget. Nå han likevel velger det, så må det få konsekvenser for ham selv.

Capitol Police har virkelig dummet seg ut. Til de grader at det nok vil bli et heftig etterspill. Den 20. vil vi nok se et helt annet securitybilde, godt hjulpet av få tilreisende pga viruset.

Skiten har har nå også spredd seg ned hit ... 'The Devil came down to Georgia', som sangen lød ..

I morgen får vel Pence sparken (i hvert fall i praksis om det ikke er mulig) og gudene vet hva som kan skje de siste to ukene. Jeg tipper dette er starten på splittelsen av GOP. Jeg tror mange nok er er lei utenompolitisk tull nå.

God kveld fra Bergen. Her ble det plutselig TV kveld, ikke helt planlagt, med NBC og CNN på forskjellige skjermer, og litt svipping innom andre innimellom. Jauda.

Dette burde de stille Donald Trump for retten for etter at han går av, det skal ikke være mulig for en demokratisk valgt president å gå imot konstitusjonen slik han har gjort etter valget. Nå han likevel velger det, så må det få konsekvenser for ham selv.

Det ryktes at det går en 757 fra Washington til Prestwick den 19. januar. Spørs om han planlegger å rømme landet.

I morgen får vel Pence sparken (i hvert fall i praksis om det ikke er mulig) og gudene vet hva som kan skje de siste to ukene. Jeg tipper dette er starten på splittelsen av GOP. Jeg tror mange nok er er lei utenompolitisk tull nå.

Ingen grunn til å sparke Pence. Ikke umulig at han forfremmes i siste øyeblikk for å kunne forhåndsbenåde Trump for føderale forbrytelser.

Situasjonen er litt den samme som da Tea Party dukket opp. Republikanerne har ikke råd til splittes. Da vil de ikke kunne hevde seg mot demokratene. En utskillelse av Trump-kulten vil kun være å gi bort makten til demokratene. Så de bil nok måtte leve med dem i sin midte ...

Ingen grunn til å sparke Pence. Ikke umulig at han forfremmes i siste øyeblikk for å kunne forhåndsbenåde Trump for føderale forbrytelser.

Inntil for 4 timer siden, så var jeg sikker på at det kom til å skje, men nå tviler jeg sterkt. Jeg tviler på at de er venner lenger, og at Pence ikke kommer til å benåde han om han går av.

Inntil for 4 timer siden, så var jeg sikker på at det kom til å skje, men nå tviler jeg sterkt. Jeg tviler på at de er venner lenger, og at Pence ikke kommer til å benåde han om han går av.

Haha - ja kanskje det. Det ville jo være det ultimate peket. :up:

Back