God onsdag 09/09/09

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
... som de mer oppegående av dere selvfølgelig skjønner betydningen av ... :cool::musikk

Det er idag den store Beatles-dagen, med release av remastered utgave av alle Beatles-skivene, og for en gammel fan som meg er dette rene julekvelden .. Så jeg har rigget til mitt gamle NAD-anlegg her på kontoret, fastslått at det er liv i både strømomformer, forsterker og CD-spiller, så nå er alt klart til innrykk av komplett samling. Hadde egentlig mest lyst på monoboksen, men innser at den kanskje blir vanskelig å få tak i, men stereo-boksen er ikke ueffen den heller ..

Vi får se hva morgenen bringer. De lokale platepusherne kan ihvertfall regne med besøk etter at guttungen er droppet av. ^_^

God morgen fra Oslo. På kurs idag også og idag skal det bygges lego og lages A3er. I kveld blir det vinsmaking hos Bølgen og Moi. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger!

Skal en tur på SUS i dag, så i ble det en halvtime ekstra på øyet i dag......

Været ser sånn noenlunde bra ut, men med neon litt for grå skyer for meg. Det blir nok regn på tross av at Yr.no meldte sol i går.

Ha en fin dag forumister! ;)

EDIT, det var ikke grått, det var grått på av at det er noe tidlig (sola har jo snudd for en stund siden) :D

God morgon frå Trondheim!

Ja, då gjelder det å benke seg foran klokka, og vente på at den skal bli 9 over 9... og då skjønner alle at me har eit scenario her - 09/09/09 09.09. Ja, er det ikkje fantastisk? ;)

Men frå spøk til alvor, så er det halvveis til helg, dog eg avslutter denne veka i dag :colgate:

Ha ein fin dag alle saman!

Etter 3 land, 4 byer og 6 dager på farten gleder jeg meg til å sette kursen fra "Saltkråkan" og hjemover i ettermiddag. Her ytterst i skjärgården er det utrolig flott - både stedet og väret. Ha en bedre onsdag!

God morgen fra t-banen på vei inn til sentrum. En litt senere start enn vanlig, godt å sove noen minutter lenger :p

Kickoff for "Red-nose-day" hos Bølgen og Moi med tapas, øl og vin igår ettermiddag. Blir spennende å se hvordan dette prosjektet vil slå an her i landet.

Ha en fin dag midt i arbeidsuka :)

God onsdags morgen fra TRF! her starter dagen rolig men det kommer til å ta seg betraktelig opp etterhvert som dagen går :) i tillegg til en drøss med Beatles utgivelser på cd platene kommer også Rock Band Beatles noe jeg skal løpe å kjøpe straks kontortiden er over for denne dagen :)

Ønsker alle en fin onsdag :)

Då är det 090909 och klockan är 0909.

Den unge studenten har en kort dag innan det blir lunch med föräldrar och sen lite reseplannering senare under dagen.
Hösten är på väg men temperaturen kommer nog att orka upp till 19/20 idag också.

Önskar alla forumister en fin dag vart än ni är!

Da poster jeg min post når klokken er 0909 den 090909 Festlig!!

God morgen forresten! Her skal det jobbes i dag før det skal bowles i kveld!
Solen skinner på oss her på den gudsfryktige palmekyst. Og det har vi nok fortjent!

Ha en fin 9-dag alle!

BF:cool2

God dag ja. Jaggu har ikke en flybestilling med Austrian gått i dass. Billett aldri utstedt etc, snakke med support der nede, etc. Glem det. Ny billett dagen før ble bestilt. Første gang jeg opplever noe sånt faktisk.

Det så ille ut i dag tidlig, men nå er både sola på vei, og temperaturen her i Oslo stigende. En fin dag.

God formiddag fra Haugesund, været ser ut til å lette, det samme med forkjølelsen. Passer utmerket, greit å være frisk til helga. Da står en tur til Nice og Monaco på kalenderen.. Altfor lenge siden jeg har vært utenlands nå..

Ha en flott dag alle sammen :)

Go onsdag fra Trondheim igjen...... :)

Jeg gleder meg egentlig mere til helga, i så måte er det deilig at det er "lille lørdag".

Ha en strålende dag :) :) :)

God onsdag fra Sandefjord! For en gangs skyld skinner sola og i følge yr.no skal det fortsette sånn en stund også :D Da er det bare synd at dagen skal tilbringes inne for å forberede seg på noen prøver.:drunk:

Have a nice day ;)

God formiddag fra Dublin!

Dagen i dag står i flygingens tegn, og startet på OSL 0615 med SK 1461 til CPH, deretter videre med SK 537 til DUB. Før dagen er omme skal EI prøves ut til LGW og siste etappen går med DY tilbake til OSL.

Har fortsatt fire og en halv time å slå ihjel før jeg flyr videre, men jeg har heldigvis godt selskap i både Kilkenny og Guinness:D

God morgen fra Gamle Oslo ! 21.5 grader ute i gata her. Slett ikke verst. Om en times tid er det vel på tide å tusle av gårde til jobben. Mulig jeg av ren latskap forhåndsstemmer på veien, slik at jeg slipper å tenke på dette søndag/mandag.

God dag fra Svolvær. Snart går turen til SVJ for en SVJ-BOO-TRD-BGO-SVG routing. Spørsmålet er om det går fly, ettersom stormen nå har kommet til Lofoten. Avgangen kl. 11:34 ble innstilt pga vær, så vi får se...

God morgen? Noe skjer med denne kroppen. Til køys ved midnatt og våknet ikke før 12:40. Fullstendig kake, måtte bare ringe trafikkvakten og ta meg av PEK-flighten i dag. Har vært ute av senga en snau halvtime, og den første espressoen virket ikke, så jeg trår til med en rød kapsel Lavazza Intenso. Så får vi se. Blir ikke gjort mye idag tror jeg.

God morgen? Noe skjer med denne kroppen. Til køys ved midnatt og våknet ikke før 12:40. Fullstendig kake, måtte bare ringe trafikkvakten og ta meg av PEK-flighten i dag. Har vært ute av senga en snau halvtime, og den første espressoen virket ikke, så jeg trår til med en rød kapsel Lavazza Intenso. Så får vi se. Blir ikke gjort mye idag tror jeg.

Kan det være Schnitzel-krankheit????:drunk:

BF:cool2

Vi får se hva morgenen bringer. De lokale platepusherne kan ihvertfall regne med besøk ...........

Og de lokale platepusherne er alle UTSOLGT ... det meldes at de få boksene som fant veien til området forsvant omtrent før de nådde hyllene .. :angry:

Back