• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God OL-morgen, det er torsdag!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Morgenhilsen fra OL-landsbyen Østerås!
Kombinasjonen sportsidiot og lakenskrekk har slått ut i full blomst.
Kronologisk natt: Norge - Angola, kvinner håndball; mangekamp, turn, herrer; bordtennis, single, damer; svømming både hit og dit.
Ja, også bittlittegranne pilsner innimellom :)
Ha en sporty torsdag!

Last edited:
God morgen fra Lillestrøm. Da var det torsdag og siste normale arbeidsdag denne uka. I morgen blir det jobbreise til SVG. :)
Ønsker alle en riktig fin en! :)

God kveld fra SK946 til ARN. Venter på maten så jeg kan få lagt meg. Ny kaffestaut har de også fått, som var nydelig!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Mornings fra Sandaker. Her er jeg oppe med en 2-åring som har skrudd opp trassnivået i morgentimene. Med andre ord, det er på tide vekke kona og komme seg på jobb. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Trondheim
Regn fra morran her , grått med litt sol innimellom. Får vel jobbe litt.....kan hende det blir litt overtid i kveld, dersom jeg ikke bestemmer meg for kino.

Ha en flotters dag :D:D

God morgen fra Oslo nord/øst - skyfri og blå himmel - bare nytes fra kontorpulten. Driver å leter etter A 380 som lander og tar av på PMI - kunne tenkt meg en slik tur fra europeisk flyplass til PMI - noen som vet noe ??

Jan

God morgen fra Lillestrøm. Her irriterer jeg meg over Asia-turen som ikke funket.

Som regel pleier man jo våkne blid og glad kl 05-06 etter en Asia tur. Uthvilt og fin. Ikke i dag. Brøt meg ut av senga etter 7 slumre.

Ja ja - kontoret neste. Ha en fin en

God morgen fra Ågotnes utenfor Bergen.

Det er en rar og ukjent ting på himmelen som lager sterkt lys. Lurer på hva det kan være?

Ellers, er det ventet 21 "VIP" fra hovedkontoret ombord på besøk / inspeksjon (spionasje tur) - like festlig hver gang det skjer. De liker nok ikke lunsjen de får så det blir nok kort opphold på de og greit er det.

Ha en fin dag

God formiddag fra CPH. Etter en fin tur fra OSL og ned hit, er jeg straks klar for å gå ombord og la SK925 frakte meg over til Washington. Sete 24H, håper på fint vær og utsikt over Grønland [emoji4]

Ha ha... you devil, you. ;)

Blinds skal for lengst være nede når du kommer til Grønland

God tur

Takk takk! Tror vi er grunnleggende uenige mht blinds på longhaul dagflyginger [emoji6][emoji48]

Jeg er enig med Yeager. Til info.

Ellers god torsdag. Snaaaart helg, og da skal det både flys og toges! Og stirres ut av vinduer.

Ha en god en

Driver å leter etter A 380 som lander og tar av på PMI - kunne tenkt meg en slik tur fra europeisk flyplass til PMI - noen som vet noe ??

Finnes ikke.

G'mååårgen! Grått, fuktig og varmt vær her vestsørøstpå. Har tre bikkjer som driver lekeslåsskamp rundt meg, så jeg passer litt bekymret på utsatte modeller ..

Ukens fridag kom godt med og det holdt seg tørt lenge nok til at jeg fikk slått gresset. Fikk imidleretid ikke slått håret.

Straks jobb - og mer kaffe!

Her i Skaun pøser regnet ned i bøtter og spann. Fantastiske 7,5 grader har vi også, elsker bare den norske sommeren!

Ellers enig med Yeager og Martin på dagflights over dammen, godt med dagslys og gode drinker. Sove gjør man når man er gammel Fnate! :) :)

Ticket nettopp inn 2 reiser til Manchester i høst med kunder, blir både Man Utd-Man City og Man Utd-Tottenham ser det ut som nå. Ikke verst det på en regnfull torsdag. :)

Nyt solen dere som kan!

Kim

Måtte ingen av dere havne på samme fly som meg

VANTRO

:)

Du går jo glipp av denne flotte utsikten da...
562a15f384da0fe6e7692dd73f4fd96f.jpg

[emoji6][emoji6]

Du går jo glipp av denne flotte utsikten da...
562a15f384da0fe6e7692dd73f4fd96f.jpg

[emoji6][emoji6]

Gjør jeg vel ikke. Så den jo nå... ;)

Jeg skal printe ut og klistre op på innsiden av gardina

Back