God og regnfull lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God og regnfull lørdag

God morgen fra Asker. Tror ikke det trengs å vannet noe ute i dag. Eldstemann har overnattingsbesøk, så ser ut som det etterhvert blir et ryddeprosjekt som på begynnes på. Etterpå skal oldeforeldre besøkes, før det i kveld skal på stand-up show med Atle Antonsen og Bård Tufte Johannesen. Ha en fin dag

God lørdag!

10 oktober og bursdagen til eldste arving. En dag til ettertanke også....Hvor har de siste 8 årene blitt av, føler det ikke er lenge siden han kom til verden, og nå er han nærmere konfirmasjon enn fødsel....

Dagen feires på Rush Trampolinepark med kompiser, så det blir nok veldig gøy for alle, og praktisk for foreldre. I morgen skal far i heimen koser seg, da blir det innenlands fly-nerd-tur til Bodø :) Både Luftfartstilsynet, Luftfartsmuseet og Widerøehangarer skal besøkes :)

Re: God og regnfull lørdag

før det i kveld skal på stand-up show med Atle Antonsen og Bård Tufte Johannesen. Ha en fin dag

Det er vel en av de få norske stå oppreist showene jeg hadde vurdert å bruke tid på..

Akkurat ferdig med egg og bacon-frokost etter utrolige 11 timer søvn. Nå skal skal yngstemann leveres på bursdagsbowling mens far skal møte en venn som bor nede i Frogner-gryta.

Glad formiddag fra Ris. Fått gått en bra tur i regnet, besøkt og lagtigjen litt penger hos Vinmonopolet og Vinderen sjømat...nå brunch foran peisen. Vask hender og hold avstand enten du er hjemme eller på show.

G’morgen .. Regnfull lørdag her og .. Delta (orkanen) dytter nedbør foran seg, men vil passere oss på god avstand. Men vått blir det.

Så smått begynt å lysne, men fortsatt noen uker til ‘vintertid’. Tror vi bytter uka etter dere denne gangen. Normalt er det motsatt. Typisk Trump.

Ingen pleierske i dag, så da er det svigerbeist-tjeneste. Tror aldri jeg ville kunne gjort karriere i helsevesenet.

Covid’en ruller videre. Fortsatt lav smitte rundt her. Vi ligger lavt og satser på at det fortsetter.

God ettermiddag fra Stavanger. Her skinner solen så vi har nydelig høst vær. Har foretatt et lite uttak fra glassbanken da det står biff på menyen i kveld. Har Også hatt en liten økt med arbeid på gamlekontoret og med det nærmer en seg 100 + timer, gode å ha når vi får kontroll på corona`en og feriereiser igjen blir innafor.
Ha en fin fin lørdag :)

BAM!!!!!!

ee770d70f93c1ba0897382e9d18feb24.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Last edited:

Gratulerer så mye.

Reidar

Ble så over exclted og rotet med dobbel

Last edited:

Oooops..! Hun bør muligens mentalundersøkes, men gratulerer! Hva sa Elefanten?

Oooops..! Hun bør muligens mentalundersøkes, men gratulerer! Hva sa Elefanten?

Heldigvis er hun fra en psykiater familie. Elefanten... han får svare for seg selv.

Heldigvis er hun fra en psykiater familie. Elefanten... han får svare for seg selv.
Da jeg bodde i ett kollektiv i Bergen så bodde jeg blant annet sammen med en som skulle bli psykiater.....største kasuset jeg noen gang har opplevd. Så p være fra en psykiater-slekt er tydeligvis ingen garanti.

Back