God nyttårsaften fra Oslo

Re: God nyttårsaften fra Oslo

Hold på hatten, ikke vær for tung i skroget 0500 imorgen når Kjoser'n ønsker deg Godt Nyttår med et lass irr(iterte) nordmenn

Haha, det er fordelen med å sitte bak 5 dataskjermer på et kontor i 4 etasje - Michael derimot...! :lol:

God nyttårsaften fra Las Vegas. Her kan det bli livlig i kveld. Hele stripen er stengt for trafikk i et halvt døgn, og det er en hel masse styr planlagt.

Kampen på søndag var helt topp, i hvert frem til andre omgang da de fleste gode spillerne ble satt på benken (siden kampen allerede var avgjort og alle rekorder slått). Nå er det bare å spare til billett til Super Bowl...

Ha en strålende og trygg feiring alle sammen :)

Håper det nye året byr på mange spennede og trygge reiser for oss alle :)

Godt nytt år!

God nyttårsaften fra Trondheim. Humrer litt når jeg leser alle de fancy schmancy viner,champiser og matretter mange skal ha,det ene overgår det andre.Heldigvis er jeg en enkel sjel,så her blir det hjemmekveld med kjerring og unger,og vi nyter en passe stekt Grandiosa,toppet med litt norvegia og bacon. Til dette nytes en kald pils. Alt en voksen mann trenger :)
Riktig godt nyttår ønskes alle sammen (",)

God nyttårsaften fra Trondheim. Humrer litt når jeg leser alle de fancy schmancy viner,champiser og matretter mange skal ha,det ene overgår det andre.Heldigvis er jeg en enkel sjel,så her blir det hjemmekveld med kjerring og unger,og vi nyter en passe stekt Grandiosa,toppet med litt norvegia og bacon. Til dette nytes en kald pils. Alt en voksen mann trenger :)
Riktig godt nyttår ønskes alle sammen (",)

Herlig - du tar den på kornet, kos deg :up:

Da ønsker man et Godt Nytt År til alle på forumet, og deres respektive som lar dere sitte å taste her ;)
Siste flygning for året ble unnagjort i går, så nå er det fri fra den slags sysler frem til neste år! Skal dog ut å kjøre den fine gule taxien med de fancy blå lysa i morgen kveld, for å plukke opp alle de som angrer på hva de gjorde kvelden før....
Ha en fortreffelig feiring hvor enn dere er i verden :)

Med gode ønsker for det nye året!

DYA'n

God nyttårsaften fra det Sørlandske!

Årets siste innkjøp er unnagjort, champers og noen gode øl ligger til kjøling, og kvelden skal tilbringes sammen med gode venner og et godt måltid.

Ettersom man ikke kan ønske godt nyttår før det nye året er et faktum, vil jeg takker dere alle for et hyggelig forum-år, og si at jeg er glad for at vi har et slikt fint og underholdende forum.

Måtte dere alle få noe godt i glasset i aften!

BF:cool2

Godt nytt år fra Bangkok. Her er været omtrent som en halvgod, norsk sommer. Brrrr, kaldt om kvelden. Takk for et morsomt fly- og reiseår! Håper 2014 blir minst like bra :)

God ettermiddag folkens!

Festen er i full gang for min del! Paracet til forrett er allerede fortært, nå venter straks hovedretten bestående av saltvann. Dessert tror jeg vi kan droppe. I glasset har jeg en god årgangshostesaft.

G'morgen !! Blir ikke så veldig avansert her heller .. litt southern fried chicken, mac'n'cheese og asssorterte grønnsaker ... Og kanskje no gammal juleøl i glasset. Men først skal det jobbes til dere har gått inn i et nye året.

Ligger ikke an til det store været, men får vel i verste fall høre fyrverkeriet ... Godt nyttår, alle sammen!

Godt nytt år ønskes alle forumister :)

Har blitt en liten tradisjon for meg å gå i Frognerparken midt på dagen på nyttårsaften, en herlig liten vennegjeng med modellflyentusiaster møtes kl 12 og har et mål ved siden av bare det å møtes og ønske hverandre et godt nytt år: De skal fly modellflyet sitt rundt Monolitten :)

I dag var det kastevind så det holdt, og jeg tenkte for meg selv at i dag går nok ikke det, lette modellfly kan bli kastet av vinden og knust mot steinene...

Og rett nok, kun to mann prøvde seg:
Men han som tok initativet til dette for maaange år siden, hadde med seg en modell som så mest ut som en Mig 15, og ikke bare fikk han den flybåren, men sto imot vindkast og holdt seg flygende,. og han klarte de kunststykket å flly en stor bue rundt Monolitten, og lande igjen i sterk motvind uten å kræsje flyet. Han har nok fløyet modellfly lenger enn jeg har fotografert passasjerfly...

Her ligger det litt rak-fisk klar. Når det gjelder sprudlevann, så tar jeg en spansk en (Cava).
Måtte det nye året bringe mange fine flyreiser til alle!

Og godt nytår fra København. Mildt vejr med ca 5 plus grader. Blåmuslingerne fra Limfjorden er ved at gøre sig klare til at hoppe i gryden....

God kveld fra indre Telemark. Her ligger man på sofaen med beina høyt etter et lite uhell på glattisen i dag, ispose på høyre foten som fikk seg en real trøkk! Ganske vondt men ikke noe brudd tror jeg. Og jeg som hadde planer for å skyte opp raketter.

Får se hvordan det går å komme seg av toget hjemme i Stavanger i morgen kveld. Mest spent på om jeg går greit å tråkke rundt på torsdag. Hvis ikke må jeg nok en tur til legen....

Godt Nytt År ønskes alle forumister,
Her i Tananger har den verste vinden gitt seg og det gir alle som har dynamitt tilgjengelig en mulighet å sende dette til himmels i løpet av kvelden/natta.
Vi har en spektakulær nabo som etter å ha kverket en flaske cognac begynner oppskytingen ca kl 21.00 og holder så på til ca kl 03.00 hvert år.
Det er like før det braker løs, han holder på å bære ut sprengstoffet.
Underholdene er det , sist år svidde han av hekken sin da en rakett full av dynamitt tok av til venstre og rett inn i hekken!
Vel , en bedre middag hadde min hustru og jeg så kvelden skal for første gang nytes før storinnrykk av familien i morgen for tradisjonell 1.Nyttårs dag middag.
God feiring alle.

Et strålende 2014 ønskes alle fra Haugesund, meg og Alexander Bonnet. :)
Lykke til i Bangladesh Robert, spennende å lese oppdateringene derfra.

SKÅL ! :)

Last edited:
Back