• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Nyttaarsaften!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da har vi hugget ned juletreet og pakket ned julepynt ... etter fruens soerstatstro maa alt ut foer nyttaar , ellers har vi et daarlig aar i vente. Vel - i min situasjon tar jeg ingen sjanser ...

Graatt og trist .. aarets siste arbeidsdag var i gaar, naa har jeg fri til mandag. Ikke sikker paa hva vi skal gjoere i morgen kveld, blir sannsynligvis hjemme og holder dyrene med selskap. Bainbrisge Island har forbudt fyrverkeri, noe oeyas dyreliv setter stor pris paa .. de siste aarenes nyttaar - og dagene foer og etter - har vaert lite hyggelige for husets hund og katt. Tydeligvis virker det, for hittil har jeg ikke hoert et eneste smell i nabolaget!
Og paa indianerreservatet er det adskillig faerre utsalgssteder enn vanlig ...

Godt Nyttaar alle sammen!!!

Replying to Topic 'God Nyttaarsaften!'

Ja,- da er atter et år nesten slutt.
Har jobbet nattevakter denne uka,- så nå er det kun etpar timer ,- så er det fri også for meg helt til neste år.........

Det har vært et hyggelig år å være på forumet her og på airpics.
Ønsker alle et riktig godt nytt år. :)

mens andre har skaffa seg fri så er det jo noen som må jobbe (meg altså).. ute er det vel +1 grad sånn ca..

Da nærmer 2004 seg slutten... Her blir det heller ikke fyrverkeri og jeg håper det blir minimalt i resten av byen/landet også. Ha en bedre fredag og fin start på det nye året!

:)

Sender en hilsen fra et forblåst Tromsø.

Med ønske om et godt nytt år og et godt 2005, I kveld tenner vi et lys i vinduet for ofrene i Asia.

Ha en ettertenksom dag/kveld og feire etter eget ønske ;)

Med 2004ske hilsener

LN-FHU :spin:

glad siste 2004-dag!
Det har vært et spennende år. Det har vært året for de store hendelsene
- Nytt EGET Scanair.no forum (omsider)
- Nytt norsk flyselskap - SAS Braathens
- Mange nye flyfreaks - noen nye har blitt født i året som gikk

Med det takker jeg for året som gikk og ser frem til et MINST like spennende 2005, året da flybransjen skal løfte seg igjen og SAS Braathens skal tjene penger!

Etter dagens innsats på kontoret, settes Volvo-nesen mot fjellet(med siste Airways i bagasjen), der vi skal feire med de nybakte besteforeldrene, deres nye hund og vår lille Prinsesse. Raketter blir det lite av - men mere god mat, vin og hygge - på tross av de forferdelige lidelsene på andre siden av jorden. (fant ut i går at resorten vi var på på bryllupsreisen på Maldivene nå er helt ødelagt).

G O D T N Y T T F L Y Å R

Godt Nytt År alle sammen !!

Håper året som kommer blir bra også, kanskje bedre enn dette året som snart er over :spin:

Hadet

Vil ønske dere alle et godt nytt år.

Noe av det viktigste i kveld, er vel at folk som har det vondt i størst mulig grad kan slippe å være alene. I hvert fall slippe å oppleve at ingen ringer til dem....

(selv har jeg "bakvakt" ved telefonen, og har en litt skremmende følelse av at det er "stille før stormen", et uttrykk jeg ikke skal belaste andre med i disse tider).

Da vil jeg takke alle på forumet for dette året som snart har gått og endt så tragisk. Vil også takke for et usedvanlig hyggelig møte med flere av dere på Enoteca vinbar i Oktober og håper at vi kan gjøre det igjen.

MVH Concorde

Gott nytt år från Sigtuna. Önskar er alla det bästa inför 2005.

Godt nyttaar i fra Sandy Point....her er det en straalende dag...havet har en dyp dyp blaa farge....det er klart en gjoer seg noen tanker naar en sitter 10 meter i fra noe som saa raskt kan foraarsake saa mye sorg.....tankene gaar til asia, til de som har mistet sine....

Godt nytt år fra Gardermoen!
74_74.gif

Her har akuratt "Scanor 1277" fått klarering til Dubai..

Godt nyttår fra Vinje i Telemark !

Er på hytta, men online med GSM kort og laptop...

Ja, godt nytt år til folket! :spin:
Her sitter jeg sammen med flere fra BAK,
og vi venter på at klokken skal runde midnatt. :)
Herlig pinnekjøtt med påfølgende iskake til dessert!

Jeg vil så ønske alle ett godt nytt år, og takke for det gamle! :)

Godt nytt år alle sammen, har hatt en rolig nyttårsaften med familien i år, uten så mye som en rakett (men det har vi ikke hatt på årevis fordi vi bor litt utsatt til), ellers var det ikke mye antydning til moderasjon i fyrverkeriet her i Trondheim (med unntak av det kommunale som ble innstilt) men, men, det er tross alt en feiring av det nye året, ikke det gamle, og livet går videre selv om nyttårsaften i år for min del ble preget av noe mere ettertanke og ønsker for det nye året enn normalt, av flere grunner.

Foruten de vanlige nyttårsforsettene om å spise sunnere, slanke meg, trene mere o.s.v. skal jeg prøve å generalisere litt mindre her på forumet :D, men noen ganger er det umulig å la være. Dere får holde meg i øra!:p (Men jeg kommer fortsatt til å kalle en spade for en spade hvis det ikke finnes andre gode synonymer!)

Godt nytt år... Her på "Vestkanten" kan vi bekrefte at vi har nok med oss selv...Ingen tegn til mindre fyrverkeri....

Det er iferd med aa moerkne her ...har en Prime Rib klar til aa gaa i ovnen ... yummy!

Fortsatt ekstremt liten trafikk ved fyrverkeribodene paa indianerresarvatet .. godt! Fikk tatt oljeskift paa bilen og mens jeg ventet kjoepte 'Blue Strak' paa Barnes&Nobles.

Blir hjemmefeiring ... stille og deilig uten barn.

Back