God ny uke fra SEATAC

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Uken (som starter på søndag :cool:) starter rutine messig med en 737-900ER smekkfull, men 1.5 Knyttneve ben plass og en god Sculpin IPA ombord. Strålende søndag så langt med Peets Espresso, 5k løpetur og 6k tur med kone og vov-vov, strålende vær langs sydsiden av øya. God lading før en travel uke i Cupertino. God mandag

Hepp hepp .. her noe lenger øst er akkurat helgen startet. Litt fornem skotsk myrvann i glasset og en begredelig fotballkamp (LA Galaxy - Seattle 3-0) gir vel blandede følelser.

Uansett - skal bli godt med et par fridager.

Nye uke er åpnet og jeg er klar for en sne.....eller er jeg det? Uansett så er det meldt sne på Røros og der lander jeg i ettermiddag med 8’er. Før den tid så skal det jobbes litt her på hjemmekontoret. Ha en bra mandag du også.

Go morgen fra AMD - efter en tur med AI i "Executive" class fra MAA. Flyet var 8 år gammelt, med interiør fra ca 1950

God morgen og ny uke fra Jærbanen, igjen på vei til Forus. På tross av (eller egentlig på grunn av?) den fysiske aktiviteten på jobb, og et øyeblikks inspirasjon, har jeg skaffet meg et sett med manualer (av typen som skal løftes). Om jeg faktisk kommer til å bruke dem slik jeg hadde tenkt, eller om det blir med det øyeblikket med inspirasjon, det gjenstår å se... :p

God morgen fra Hvalstad stasjon. Et par minutter før L1 kommer og tar meg til jobb. 4 dagers uke, så skal nok komme meg gjennom den. Ha en fin dag

God morgen fra Tunhovd!
Minusgradene har tatt over herredømmet nattestid her oppe og det blåser fortsatt jevnt. Høsten er kommet, Jøtul spraker av tørre grankvister og det er deilig å bare være til.
Frisk beste-dagen-i-uken ønskes :)

70d4d066bb65ba64534492d5395cfc42.jpg

God mandag. Barna er fulgt på skolen, løpeturen og hang-ups unnagjort så da gjenstår det å sende e-post til Hotellet i Shanghai og diverse andre samt vente på håndverkerne som tydeligvis ikke kommer som de skal.

Noen forslag til acrobatshow i Shanghai eller guider for halv dags sightseeing?

Makan fra L14. Våknet med trang hals og tørre øyne. Ikke noe ledig midtsete på toget heller. Det er kaldt ute.

Maaaaakan!

På den positive siden skal man treffe en av de gamle forumkråkene til en stor Cola etter jobb. Det blir fint.

Ha en fin en

Nei ingenting er som det var før, sa naboen forleden. Ikke en gang nostalgien er hva den pleide å være.

Sommeren er definitivt over. 7 varme ute og blå himmel. Skal vi regne med 8 måneder vinter nå liksom?

Tungt å komme i gang med ny uke. Blir et par dager på farten, men gleder meg over møte i vinklubben i kveld. Da er det ikke rart jeg drikker....

God mandag ønskes.

God morgen!
Helgen ble sesongens ilddåp for peisen, bokstavelig talt. Alltid moro å sette fyr på ting og tang i kontrollerte former!

God morgen fra et stedet på en holme med flyplasskode PMI.

Rolige dager. Tror det heter ferie. Helt greit når været på Vestlandet er som det er og her nede skinner solen, gradestokken er hyggelig og glasset er fylt med som trengs når man bor på en familie resort (vodka [emoji51])

Er et par foreldrepar som skulle hatt en liten omgang med ljåen, evt aldri skulle vært foreldre. Får se hvor lenge tålmodigheten strekker til før eg tar mine 120kg og tråkker de pent i bakhodet, sånn ca i nakke høyde mens eg sier "obs, I’m so sorry, have a nice day"

Ja ja, det går seg nok til.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God midt på dagen fra Stavanger. Her sto en mye for tidlig opp, sett i forhold til at jeg har fri. Ovenen ble fyrt opp og kaffe inntatt før jeg tok turen i garasjen å la på vinterdekk. Godt med det som er gjort. Fikk også kosta endel lau som har samlet seg opp i stormen som var.
Om noen strakser og litt til skal eldste avkom kjøres på ride trening og på kvelden blir det styremøte.
Ha en glitrende flott mandag 😀

Back