• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God negativ morgen fra Knausen

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Egentlig kun Covid-testen på alle tre som var negativ så nå er det litt dusjing og justering av sleiken før man åler seg ut i taxien.

Briljering med arabisk-kunnskapene fungerte og Santa Monica bekreftet en oppgradering tre hakk tin deluxe ocean view. Greie 11.000 kroner mer.

Dette er alt for tidlig - skal be sjåføren tute når vi passerer EB nede i lia.

Re: God negativ morgen fra Knausen.

Egentlig kun Covid-testen på alle tre som var negativ så nå er det litt dusjing og justering av sleiken før man åler seg ut i taxien.

Briljering med arabisk-kunnskapene fungerte og Santa Monica bekreftet en oppgradering tre hakk tin deluxe ocean view. Greie 11.000 kroner mer.

Dette er alt for tidlig - skal be sjåføren tute når vi passerer EB nede i lia.

Starter meget bra - skal nok faa dere frelst paa Vestkysten (ikke hoer paa Someone - Stillehavet er best !!) driver aa fjerner den siste lille skyen - sliter litt med aa finne flere Fahrenheiter (de loeper fort de gutta der!!)

God tur og god morgen

Vestkysten er Flyprat travelt - med Fnate in arrival til Seattle denne uken ogsaa - life is Good !!

Last edited:

Starter meget bra - skal nok faa dere frelst paa Vestkysten (ikke hoer paa Someone - Stillehavet er best !!) driver aa fjerner den siste lille skyen - sliter litt med aa finne flere Fahrenheiter (de loeper fort de gutta der!!)

God tur og god morgen

Vestkysten er Flyprat travelt - med Fnate in arrival til Seattle denne uken ogsaa - life is Good !!

Takker så mye DC og for gode råd..Kanskje over førti år med Miami er over etter turen. Hvis de ikke viser La La Land på flyet så rabler det for meg.

God morgen fra Hafslund Hovedgård som vel ikke ligger på veien til OSL… snart klar for frokost før litt kontorering og så starter dagens konferanse. Hjem til Ris og middag fra gutta på Sjømaten i kveld. Ha en bedre og åpnere onsdag!

Gooooood onsdag fra Stavanger. Alt er såre vel her. Kaffe i koppen og kontroll på mailboksen. Håper at aktivitetsnivået tar seg noe opp nå siden bruken av hjemmekontor kan reduseres eller avvikles. Skal bli bra med mer liv i gangene her.

Fortsatt mett etter biffmiddag på restaurant i går kveld i anledning tre års kjæresterier med kona. Så i kveldingen blir det en treningsøkt igjen gitt. Kortere arbeidsdag i morgen. Det nærmer seg langhelg!

Mornings fra L1. Her kom meldingen om åpning av kontoret med beskjed å gjøre som man vil, en time etter gårsdagens pressekonferanse. Dog har jo mange av oss alt vært der et par ganger i uken etter å ha skrevet en tynt begrunner søknad til HR. Men fint med flere kolleger også. Løpetur i kveld. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Her er arbeidsgiver såpass trege/forsiktige at det nok ikke blir kontor denne uken. Ellers så daler snøen fortsatt ned utenfor, da taktekkerene skuffer for harde livet for å bli kvitt snøen på taket før de kan fortsette jobben

En riktig god morgen fra Oslos østkant, en ulempe nå som folk forsvinner fra hjemmekontorene er jo at det blir mindre plass på tbanen og lignende. :spin
Neida det er godt det har blitt tatt et stort steg mot en slags normalitet., her blir det kveldsvakt på jobb litt senere i dag. God tur til Sud og co til vestkysten. Jeg er også i likhet med dc8 helfrelst av vestkysten

Grompf, makan, etc. etc.

Startet like så godt dagen med å våkne litt senere enn planlagt. Ser dog ut som det skal gå nogenlunde greit. Dagens første høydepunkt, er en sending som veier 777 kg (#duveitduerflynerdnår....).

Ha en god en :)

Grompf, makan, etc. etc.

What he said... men I motsatt rekke. Våknet en hel del tidligere en planlagt og er rett og slett ganske trøtt. Men også relativt godt kontorert allerede.

For første gang på en stund skal jeg ta tog og Tbane inn til bortekontoret i dag. Litt tilfeldig at det ble akkurat i dag, men det er altså toppmøte i skyggeregjeringen nede i Tigerstaden i kveld. Et toppmøte som utelukker bil.

Så da blir det å velge tog med tynt belegg og ha på FFP2 maske og det hele så jeg fremdeles kan teste positivt på OSL på søndag.

Ha en ekstra stilig dag

Dette gikk jo virkelig smertefritt så langt.. Vi måtte forklare taxisjåføren på engelsk, arabisk og norsk at han manglet et desimal men han ga seg ikke. 165 kroner for Oslo 7 til OSL på natt-takst er Bali-priser.

Egg og salami var endelig tilbake i kantina på OSL så man er nesten på 2019 igjen.. Senator sjappa på FRA var litt mer muggent, ikke bedre sv at barna sammenligner med FCT og savnet bade-ender.

Andra våningen her nå i 12 timer.. se så på pen hun er:

0FA07E61-6B98-4557-A277-6EA0C115BADB.jpeg

God morgen fra Blefjell.

Her er det tegner det til å bli en fantastisk fin dag med skyfri himmel og nysnø på trærne. Men det er kjølig her oppe med -15 grader. I dag blir det en tur nedom Kongsberg for å ta noen blodprøver, men jeg tror jeg drar opp igjen etterpå. Ellers kjennes formen fin ut så det er bra.

God formiddag/ettermiddag fra Forus,
Her jobbes det godt i prosjektet , høye olje og gass priser er motivasjonsfaktor.
Omsider ble det jo også finvær ute ! Solen skinner ! Makan !
Ha en fin dag folkens.

G’morgen, enten den er positiv eller negativ.
Begynner å lysne her i vestsørøst. Skulle gjerne vært en tur lenger vest jeg og, men det får vente til mars.
Smittetallene er heftige her i området, og det klages fra helsepersonellet. Men det er jo de uvaksinerte som blir innlagt da, omtrent uten unntak.. Man kan lure på hva som foregår i hue på enkelte.
Velvel .. Så lenge jeg er negativ ser jeg positivt på det.

Groundhog Day i dag. Begge våre jordrotter proklamerte tidlig vår, men pelsdotten lenger nord hevder mer vinter der oppe. Greit for meg. ;)

God kveld. Da var denne dagen straks over, og jammen meg er det ikke torsdag allerede i morgen. Rakk en skitur i solen tidligere i dag så får vel si meg fornøyd med dagen. Bandittene ble foret med grandis før de ble sendt på trening så etter litt mer stressjobbing her kan en håpe at en får fikset risotto til romantisk middag med kona.

Og snaue 21 timer etter man stod opp så ligger man ved poolen med en iskald Blue Moon på fat.. Lufthansa leverte 100% og Avis leverte en rød Camaro Cab - jeg var på vei til å bytte, men jentene mente det var noe av det råeste de hadde sett så da.. Sprøtth or uthvilte man er etter en slik tur. Nå er valget krabbe eller biff.

7DAA0032-5FBA-4F8A-A9D7-704C6A66CA5F.jpeg

Back