• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgon!

wf145

at your service!
Tidlegvakt, første fly vel avgarde, og roleg på bookingtelefonen... Håper det held seg slik framover...:)

Ha ein fin dag godtfolk!!:up:

Replying to Topic 'God morgon!'

på'n igjen, ja! I går kveld spadde jeg trappen tom før snø, men jammen var'n ike der igjen i dag morges! Vurderer sterkt å ta "den-smelter-jo-til-våren"-holdningen. Men, det er da fint med snø. Pass opp for ender som nyser i dag! :D

God morgen fra midpunktet. Fryktelig vind her i dag,kaldt som fy!
Skal ha hjemmekontor i dag, så får jeg ro til å fiiintenke litt, samt pønske ut flere saker jeg kan pese CK med :D
Ha en fortreffelig dag!

og da er det 25min igjen til man ska på kurs.. gud som jeg gleder meg... eller ikke.. :)

God morgen fra FBU :)

Det laver ned snøkjærringer på Østlandet idag, sørlandet er vist litt bortkommet i tåka.

Nok en farlig dag på norske veier, 10 cm med slaps på E6 inn mot oslo og en snitthastighet på ca 60 kmt.. Hurra for vintern *BLÆH*

Vel siste dag før langhelg idag, så det skal nytes til det fulle.

Satt å tenkte på at det er jo ikke så rart at mange piloter er syke om dagen.. de befinner seg jo ofte sammen med potensielt smittede fugler :P

Kos dere folkens :)

god kveld i fra veldig vest.....en meget kald natt...det ble nesten V70 i dag....men vi ble ikke helt enige om prisen....saa vi proever i morgen igjen med en annen forhandler....V50 var meget lav under taket.....overraskende lavt....

Grønne plener og ingen nedbør. Temperaturen er +6C.
Velkommen til Bergen;)

F... En søt dame har kjørt på meg på morgenkvisten. Nå tar jeg en tre-dagers med syk bil hjemme... Ellers er det flott i vinterhovedstaden - med nye 20 cm sne rundt heimen... Ha en bedre dag - den kan bare bli bedre!!!

God formiddag fra Asker. Snøen laver ned fortsatt selv om jeg ikke kan huske å ha bestilt noe snø nå, gradestokken viser -0,3. Planen i dag er et dypdykk ned i bøkene, OL på tv, også kanskje heeelt til slutt flytting av snø med spade :spin:

God formiddag fra Skottland, her er det fortsatt Lemsip som gjelder, men fikk forde gjennomfort ett 15min foredrag til karakteren A:D

Originally posted by dc-8-63
.det ble nesten V70 i dag....men vi ble ikke helt enige om prisen....saa vi proever i morgen igjen med en annen forhandler....V50 var meget lav under taket.....overraskende lavt....

Hvor lang er du egentlig? :D Jeg er 1,87 m.o.h. og har ingen plassproblemer hverken i høyden eller andre veier... Men når du sier det, jo jeg ser jo egentlig at det er høyere under taket i Xantia'en. Ingen av dem har forøvrig soltak, jeg har hørt at "V50" og "soltak" egentlig ikke hører sammen.
V70'n har et veldig godt rykte på seg her, mye bruktimport, rimelig høyt nybilsalg og mange går som taxi. Hadde det bare ikke vært for en pris på 450'+, så skulle jeg gjerne vurdert en...

Ellers er Drammen dekket av snø - mye snø. Såpass mye at jeg husket i dag hvorfor jeg savnet hydraulisk Citroën de siste tre vintrene...;)

God formiddag fra Tromsø! Her skinner solen, noen få minusgrader ogh forholdsvis lite snø. Jeg har vel ikke akkurat slitt ut snøskuffeelen denne vinteren.....

dc-8-63: V70 er en fabelaktig bil - jeg synes kjørekomforten er god, det er relativt lite veistøy (kanskje ikke lite sammenliknet med en Rolls Royce, men...), og bilen gir en trygghetsfølelse..:spin:

jy

Greetings from the deep south!
Staar foran travle uker ... Har faatt meg booket jobbturer til Argentina, Alaska, Charlotte - og muligens blir det ogsaa en tur til Niger. Vel, trenger penga, og siden det er lite som skjer i naeromraadet mitt, maa jeg ut!
Syv varme her naa - skal langt opp paa tyvetallet. Faaar groundhog'en rett i at det blir en tidlig vaar likevel?

Originally posted by Trety

.det ble nesten V70 i dag....men vi ble ikke helt enige om prisen....saa vi proever i morgen igjen med en annen forhandler....V50 var meget lav under taket.....overraskende lavt....

Hvor lang er du egentlig? :D Jeg er 1,87 m.o.h. og har ingen plassproblemer hverken i høyden eller andre veier... Men når du sier det, jo jeg ser jo egentlig at det er høyere under taket i Xantia'en. Ingen av dem har forøvrig soltak, jeg har hørt at "V50" og "soltak" egentlig ikke hører sammen.
V70'n har et veldig godt rykte på seg her, mye bruktimport, rimelig høyt nybilsalg og mange går som taxi. Hadde det bare ikke vært for en pris på 450'+, så skulle jeg gjerne vurdert en...

Ellers er Drammen dekket av snø - mye snø. Såpass mye at jeg husket i dag hvorfor jeg savnet hydraulisk Citroën de siste tre vintrene...;)

De V50 vi proevekjoerte hadde alle soltak....ellers likte jeg bilen meget godt....

Good morgen fra Amerika #2.

I NY er det enn så lenge blå himmel og akuratt nå 3 pluss, men de lover opp mot 15 pluss i løpet av dagen.. det er jo bra så denne snøen smelter.. er farlig å gå på gaten for plutselig kommer det 2 tonn snø deisende!

De V50 vi proevekjoerte hadde alle soltak....ellers likte jeg bilen meget godt....

Tror nok nettopp det var problemet ditt, selgeren jeg kjøpte min av nevnte nettopp dette med at man ikke skal være særlig lang før V50'n blir liten under taket med soltak. Min har som sagt ikke soltak, og jeg har god plass oppunder taket - men ikke forvent luftmasser rundt deg som du har i Range Roveren. ;)

Endelig hjemme igjen fra Oslo i et forferdelig drittvær!
Flyet ble 1,5 timer forsinket fra Oslo. Smekkfullt fly. Humplete tur, men vi kom da hjem. Fra kraftig snøvær i Oslo til kraftig regnvær i Krsand! Hadde man enda kunne satt seg på TG til BKK istedet! Hadde vært deilig det!!

BF:cool2

Back