God morgon her søndag

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
God morgon her søndag

Nu blev det endelig søndag. Her over Malmö, er der dejlig sol, og efter 4 måneder nu uden bussen på buslinje 130, er den nu atter kommet retur her på min vej. Wuhuu. Så der igen kort til bussen mod Malmö.

Nok om det. Derudover er klokken 7.47, og morgenkaffen drikkes på altanen, denne dejlige morgen, med blå himmel. I må have en dejlig dag der ude, og fortsat dejlig weekend.

Re: God morgon her søndag

God morgen fra Stockholm. Det er fint vær, men litt forsiktig høst i luften. LOT til Warszawa ikveld for å få sendt flyttelasset til Brussel imorgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Glad søndag i solen. Kjenner at ble en bra fest på andre siden av byen i går. Nå rolig frokost her hjemme før en treningsøkt og i ettermiddag middag med opphavet på Kolbotn. Bruk dagen best!

Mornings fra Tjøme. Er er planen en seiltur og øysightseeing i finværet. Tilbake til Asker i kveld, for å kvalitetskontrollere at utgående leietager har gjort en god nok jobb med både malingskost og vaskefille. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Usikker på hva dagens ambisjoner er, men satser på at jeg slipper å stå et par meter over bakken på en stige for å skru opp et et espalier

God morgen fra Grønland. Hyggelig og rolig kveld med fruen i går. Noen utepils i nærområdet og middag på Fiskeriet. Hun jobber i dag, så snart blir det mc-tur med to kompiser. Målet er kaffe og bolle i Ørje med flest mulige omveier. Ha en finfin søndag[emoji3]

God morgen fra Stockholm. Frokostverten mente jeg ikke hadde betalt for frokost. Gikk så rett mot resepsjonen og forklarte problemet . Jo visst hadde jeg betalt for det så det ordnet seg. Men bor på et Scandic så hele opplegget med betalt frokost er nytt. Blir jo bolaget uansett hjem senere.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Her er det ikke så store planer heller, utover en tur opp til opphavet.

Og sikkert lese litt bok.

Ha en best søndag!

God morgen fra hagen. Litt tidligere mimosa-frokost i dag for å la barna komme litt mer i en nordisk døgnrytme før skolestart. To av arvingene rykker nå opp ett hakk og litt mer alvor. Blir en lang tur i Marka i dag og vurderer en sjelden gang å ikke delta på sviger-middagen for litt meg-tid. ;)

To av arvingene rykker nå opp ett hakk og litt mer alvor.

Og den tredje ... ? ;)

G'morgen, ja ... Lang spasertur etterfulgt av en lang kaffepause mens det fortsatt er stille i huset.

Stor rådyraktivitet på morran, og det har dukket opp noen småtasser de siste ukene. Alltid hyggelig å se.

Ingen store planer for dagen. PL er i gang igjen, og det er jo alltid et høydepunkt.

Hiver med et Airpics-bilde tatt for et parogtyve år siden av en relativt sjelden fugl ...

large.jpg

God morgen fra hagen. Litt tidligere mimosa-frokost i dag for å la barna komme litt mer i en nordisk døgnrytme før skolestart. To av arvingene rykker nå opp ett hakk og litt mer alvor. Blir en lang tur i Marka i dag og vurderer en sjelden gang å ikke delta på sviger-middagen for litt meg-tid. ;)

Vi har jo ikke barn…men alle jeg kjenner har klart opprykket etter sommeren:-)

Back