God morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....her er det stjerneklart og nydelig måneskinn, men kan ikke se Bundefjorden som ligger innhyllet i tåke rett nedenfor oss. Kveldsturen med Beaglen ble gjennomført med god hjelp av NPS (Nose Position System) - spesiellt var det temmelig tett i krysset Gladvollveien Von Øktens vei. Dagen starter snart på Helsfyret - home of really really bad coffee - Ali Kaffee Huff og Gruff(tm)

ha en flott dag og måtte kaffen være bedre enn Ali

God morgen fra Narvik. På tide å komme seg ut av bingen og i dusjen. En kort arbeidsdag her i malmbyen, før det er dags for å ta bussen til Tromsø kl. 15:30. Blir første gang i den byen lenger enn 4-5 timer. Skal bli interessant.

Mornings fra Oslo. Et par minus her på Bjølsen, men langt mer behaglig å vente på bussen idag siden gårsdagen tåke nå er borte. På tide å komme meg på jobb. Ha en fin dag

Dagen starter snart på Helsfyret - home of really really bad coffee - Ali Kaffee Huff og Gruff(tm)

ha en flott dag og måtte kaffen være bedre enn Ali

Jauda... Levde på ALI kaffe hele fridagen igår. Er ikke noe kaffegourmet, men etter en hel helg med Nespresso maskin på hotellet i Polen var det skikkelig nedtur å komme hjem.

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks inn på kontoret etter å ha hatt fri igår. To kontordager denne uka, før kursen settes mot en liten jobb i Tyrkia.

Ha det fjongt!

Goood morning fra Kløfta.

Her er det tilnærmet skyfritt, med et knippe contrails som man kan se på og drømme seg bort med.. Kaffe i kantina holder god standard og siden kjøleskapet mitt var kritisk tomt, fikk kantina stå for frokost.
Nå nærmer det seg dessverre at vår kjære kantinedame skal gå av med pensjon og en ny er under opplæring. Håper hun gjør en like god jobb. Moralen er at man skal være venn med kantinefolket og renholderne, de kan finne på å gjøre hverdagen ugrei om de vil.

Dagen går med til en sårt etterlengtet epostrydding, før det blir trening i ettermiddag og forberedelse til tysklandstur i kveld.

Ha en strålende dag, godt folk!

Flott morgen på Nærsnes, med rim i lange baner etter gårsdagens tåke. Først frokost, så tannlege før en tur i banken for å signere på lånepapirer. Jada, en ny Alfa Romeo er på gang! 159SW 1,9 JTDm Ti. Så blir det sashimi på Bryggen Sushi etterpå.
Ha en fin dag.

God morgen!

Plenty av oppgaver på kontoret for tiden og mer skal det vel bli en stund framover også. Kursvirksomhet senere i uken, så det gjelder å jobbe ekstra effektivt nå sånn at man rekker alt som skal gjøres...

Ha en fin dag alle sammen!

God morgen, fortsatt sengeliggende idag så man får egentlig se hva TvGuiden bringer etterhvert..kanskje se om jeg orker å gå over noen råfiler en gang i løpet av dagen.

Ha en fin dag!

God morgen fra FRA. Sitter her, trøtt i trynet og venter på jungeljetten som skal ta oss hjem til SVG.

Ha en fin dag forumister :)

God formiddag - på tide med lunsj bare jeg blir ferdig med litt forumlesing :cool: Nyyydelig høstvær i dag, må sikte på en rusletur ute tur før det blir stup mørkt.

Ha en fin dag, men eller uten rim i barten.

Dårlig dag her i sør! Våknet med dundrende hodepine, frøs og hostet pluss en vrang rygg.
Kastet derfor inn håndkle, kjørte ungene på skole/barnehage, kjøpte meg en stooor pakke paracett til frokost og gikk hjem og la meg igjen. Sovna og fikk meg noen heeerlinge feberfantasier som inkluderte både slanger, krokodiller, en oversized tarantella og flere andre uhumskheter. Og i tillegg måtte man gå over en tømmerstokk over en elv for å komme til en skytebane inne i Thailands jungel man visstnok måtte til. Hvor tar man det fra???

Gjorde godt med noen ekstra timers søvn, men kjenner at det er på tide med en ny omgang paracett. Sitter her og fryser og vurderer også en varm dusj.

Er det rart man drikker?? (Kan vel iallefall ikke skade når formen er som den er??)

God dag til dere andre!

BF:cool2

God morgen fra Narvik. På tide å komme seg ut av bingen og i dusjen. En kort arbeidsdag her i malmbyen, før det er dags for å ta bussen til Tromsø kl. 15:30. Blir første gang i den byen lenger enn 4-5 timer. Skal bli interessant.

Pass dokker for et realt drittføre på veien. Speilglatt!

Ellers er planen for dagen å pugge like there's no tomorrow, for jeg skal sørover allerede på Lørdag og kommer ikke hjem før Mandag, også er det plutselig eksamen på Onsdag OG Torsdag (i 2 forskjellige emner).

Men vi alle veit at det jeg EGENTLIG kommer til å gjøre er å se Dexter sesong 4, undre meg over hvor lang tid det tar før TV2 nyhetskanalen har gjentatt seg om de samme sakene 1 gang, se på snøværet utenfor vinduet, vaske klær (!), lufte bikkja, vaske gulvene, irritere meg over den dårlige etterligninga av nordleningsdialekt i reklamen til "Norges Energi" for tiden, laste ned American Dad og Family Guy og så videre..... :D

God kveld (usikker på om det egentlig er kveld, men har vært mørkt et par timer, så hvorfor ikke...)

Ikke noe snø her, bare vind og regn, men alikevel har man klart å få seg en løpetur utendørs. Frivillig. Hva skal det bli av meg?

Ellers er det de vanlige rutinene, litt løfting av missil, lasting av chaff/flare og pc/tv-titting i kaffebaren. :)

Pass dokker for et realt drittføre på veien. Speilglatt!

Ellers er planen for dagen å pugge like there's no tomorrow, for jeg skal sørover allerede på Lørdag og kommer ikke hjem før Mandag, også er det plutselig eksamen på Onsdag OG Torsdag (i 2 forskjellige emner).

Men vi alle veit at det jeg EGENTLIG kommer til å gjøre er å se Dexter sesong 4, undre meg over hvor lang tid det tar før TV2 nyhetskanalen har gjentatt seg om de samme sakene 1 gang, se på snøværet utenfor vinduet, vaske klær (!), lufte bikkja, vaske gulvene, irritere meg over den dårlige etterligninga av nordleningsdialekt i reklamen til "Norges Energi" for tiden, laste ned American Dad og Family Guy og så videre..... :D

Da var man trygt plassert i Ishavsbyen. Glatt føre var rimelig oppskrytt, da det regnet værre hele veien, og dermed også bare veier nesten hele veien. Kun over fjellet fra Bjerkvik at det var antydning til snøføre.

Da var man trygt plassert i Ishavsbyen. Glatt føre var rimelig oppskrytt, da det regnet værre hele veien, og dermed også bare veier nesten hele veien. Kun over fjellet fra Bjerkvik at det var antydning til snøføre.

Du tok turen en dag for sent, var full vinter på innlandet i går!

G'ættermedda fra Det Dype Sør. Grått, trist og varmt - det kan tyde på at det vil bli litt bulder og brak de neste 24 timene .. Flygerelgen ser ikke spesielt begeistret ut, men jeg lovet ham en øl i kveld, så da roet han seg.

Var hos Dyrlegen med to de to eldste dyra i morges .. alt vel og rabiessprøytene ble satt uten spesiell dramatikk. Dyrlegen er en hot liten blondine, så det var like før jeg ba om å få en også .. ;)

Grattis med Dieselalfa, Stein! ;) Hadde en Giulietta med den motoren dag jeg var i Italia for litt over en maaned siden.

God ettermiddag fra Chicago. Her koser man seg hjemme sammen med Alice som er paa besoek. Ble en kjapp tur innom kontoret paa morran i dag, hjem litt etter lunch. Alice blir til loerdag, saa da tar jeg resten av uken sammen med henne.

Lang liste med oppgaver aa fullfoere denne uken. Fornye foererkort staar hoeyt paa listen, bilshopping, traffic school hele 8 timer paa fredag :rolleyes etterfulgt av firmafest paa damens arbeide :dobbelrolleyes.

Vi staar han av. Trur eg :P

Back