God morgen:)

FestiVal

ScanFlyer Blue
God morgen fra MJF. Akkurat kommet på jobb og fått kaffen i koppen. Årets første snø er kommet med et fint hvitt lag over byen. Avinor har hostet igang bane sweeperen og er i god gang før dagens første landing;) Ha en fin dag folkens:)

G'aften fra Chicago. Daarlig med snoe her i byen, var over 20 varmegrader da jeg landet fra Montreal i ettermiddag.
Skikkelig fyllesjuk etter ei skikkelig kule i gaar sammen med Mark Sullivan i Co.. ehh. United og 6 av hans kolleger paa Fairmont Montreal i gaar.

Satt forresten ved siden av Patrick Murphy under gallamiddagen, han var visstnok styreformann i Ryanair en periode paa 90 tallet.

Artige og interessante dager paa Mega Event der alle som kan krype og gaa i lojalitetsindustrien var tilstede.

Dama lander kl 0100 paa O'Hare og jeg hadde visst lovet aa hente henne.. :rolleyes.

En god dag oenskes alle

God morgen fra Tananger

Da har man innfunnet seg på kontoret og er klar for dagens gjøremål, først skal man "leke" litt med noe parafin...

Her er det noen som har glemt å skru av dusjen der oppe, så blien ble våt på vei til jobb :p

Tommy, kunne du sendt over noen da de varmegradene dine? :p

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Forus!

Da var kafekoppen fyllt og man var klar til en ny dag. Ikke noe tess vær ute, men hva gjlør vel det når man jobber innendørs.

Forhåpentligvis kan man hente bilen på verksted og i dag men en liten bismak, beløpet :)

Ha en fin dag forumister! :)

God morgon frå Trondheim!

Då var det ikkje mange timane til helg :) Først må der pløyes gjennom dagens arbeidsoppgåver, før det er avstad til TRD og hente helgas besøk. Broderen og han far tar turen :)

Ha ein flott fredag alle saman!

Mornings fra Oslo. Første dag på jobb etter 2 ukers sykemelding idag. Dog så sitter jeg forløpig hjemme og venter på at snekkeren skal dukke opp, så det kan bli litt ordning med kjøkkenet. Ut på byen med gamle studiekamerater i kveld :drink Ha en fin dag

God morgon från guldrummet på Arlanda!

Sitter och väntar på SK571 som snart skall ta mig ner till en helg i Paris med möten, intervjuer och annat spännande. Var en tidig morgon då mina föräldrar skulle ut och åka och jag i ett svagt ögonblick lovade att vara chaufför. Detta gav mig ankomst klockan 0530 på ARN. Nåväl snart är klockan 1000 och jag kan vara på väg! :)

Ha en flott dag forumister!

God morgen fra Oslo og skolen på Grüner! Ser sola begynner å gi litt gule stråler på toppen av husene her i bakken ved elva (aka Elvebakken vgs hvis man ikke tok den).
Uansett.. Sitter her med kameraet og venter på spenndende medieoppgaver i foto idag. Vurderer en tur opp til OSL for noen kveldsbilder til en featurereportasje i Airliner World-magasinet (oppgave på skolen, vel å merke - men flyfoto er da ikke galt som hovedprosjekt hehe). Ha en herlig dag medforumister :)

Goooo formiddag fra Trondheim :)

Da er det jobb først, innhandling av div. hvite viner og litt godt brød til kveldens rekegalla :D

Ha en strålende dag folkens :) :) :)

God formiddag fra Krsand og TGIF!!

Deilig at det går mot helg!
Etter denne dagen på kontoret, blir det hjem og slappe litt av før Reisekamerat T skal besøkes i aften for både :drink,
attachment.php
og
attachment.php
.
Kjenner at jeg er skikkelig tørst i dag, så det er jo greit å vite at reisekameraten har et velfylt barskap, nei, bar-rom kan det vel kanskje heller kalles!

God helg, evlybloddy!

BF
attachment.php

while i < time remaining of home exam in signal processing
extent(whining) = family+friends+internet+facebook status+scream at busstops
i = i+1
end

Ha en fin dag! :)

bar-rom kan det vel kanskje heller kalles!

God helg, evlybloddy!

BF
attachment.php

Husk at barrom også skal måles opp senest i dag :old

Ble øl på Lompa i går, så ikke så mye sterke saker i dag. Ellers kunne jeg trengt en motivasjonspille for å holde ut resten av dagen og resten av ukene jeg skal jobbe her... :headbang

Forkjølelsen ga seg ikke, og i går ettermiddag måtte jeg kaste inn håndklet og sykemelde meg. Det ble en lang morgen/formiddag under dyna istedenfor. Hadde ikke planlagt dette, så det ble en tur i butikken for å handle inn mat for helgen.
Solen skinner på Nærsnes, nydelig høstvær er det. Men må nok holde meg innendørs med nesa og halsen.
Ha en fin dag.

G'mooorgen fra moerket i Alpharetta. Kun 5-6 smaa utenfor, men de loves selskap av ca 20 smaa venner til i loepet av dagen, saa det er ikke saa ille.

Guttungen har nullte-time med matte paa morran, saa derfor maa 'skolebussen' stille tilsvarende tidlig, men det er OK - det gir litt mer tid til CoreMOW.

Satser paa en rolig helg - men maa nok en tur opp til sommerhuset til Svigernor og klargjoere for vinteren. De foerste kuldegradene er meldt der oppe i 'fjellene'.

God ettermiddag fra Stavanger. Har vært en lang uke med noen møter og kveldsjobbing og sånn. Om en drøy time bærer det ut på jobb igjen for siste økt "på kontoret" frem til klokka 21 i kveld. Så har kona lovet meg nachos i kveld. Det skal bli bra! Om en uke sitter jeg på bussen til HAU.

God ettermiddag fra Trondheim!

Endelig helg, hatt en lang dag på skolen hvor vi har lært om brystsmerter, veldig interessant!

Helgen blir relativt rolig, med litt pilsing med kompiser i kveld.

Ha en god helg:)

God ettermiddag fra Oslo..
Da har man endelig tatt helg, og den skal bestå av å ikke gjøre noe som helst..
Dessuten er det en gledens dag, siden man er kvitt The yankees i L'pool, og fått ny eier..
Dette skal feires med cola og pizza på Peppes nedi gata etterpå! Ha en forsatt fin kveld alle sammen :)

Stinn brakke på en 737-800 hjem fra CPH - på tid selvfølgelig. Nå tømmes kofferten før huset og onklene skal bli styrt av verdens beste 4-åring det neste døgnet.

Back