God morgen

gilberg

Rocketeer
Last edited:
God morgen fra landets hovedstad. Håper på betraktelig bedre vær i dag enn det vi hadde i går. Nå er det kaffe, frokost og forum før det bærer av sted til kontoret.

Ha en flott torsdag - det nærmer seg helg!

God morgen fra Forus!

Da var atter en dag i gang. Er allerede over halveis i denne arbeidsuken, og det etter en dag på jobb ^_^

Kaffen står på pulten og forum skal skumleses mens maskinen gkør ferdig noen småting.

Dagen vil gå til masse småting og noen møter! Ellers forventes en rolig dag.

Ha en fin dag forumister.

God morgen fra Stavanger by!

Nå bærer turen til TRD via Gardermoen, skal noen småærend mens kjærste skal på første opptaks prøve til flygeleder.. Spennende! :)

Ha en flott dag alle sammen!

Mornings fra Oslo. Strakt tid for å komme seg på jobb som blir etterfulgt av møte i sameiet i blokka. Skulket i fjor så tenkte jeg fikk dukke opp i år. Etterpå blir det ut for noen øl med kollegaer. Ha en fin dag

Mårnings frå Trondheim!

Ja, snart er det helg. Hadde det bare vore å sett seg i sofaen, så skulle eg vore nøgd. Men pendler fortsatt mellom jobb og oppussing. Mange timar til før eg kan legga beina høgt på bordet ;) Sova får eg gjera ein annan gong.

No er det prosedyrer som gjeld. Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra en overskyet hovedstad.

Som zico77 sier, snart er det helg! :colgate . Men før den tid er det en dag igjen på skolen, da morgendagen er fridag. Begynner 10 på skolen, og ferdig 14. Ellers ingenting på programmet!

Ha en flott dag! :up:

God morgen fra OSL (MIL).

Samme værforhold her oppe som i hovedstaden. Dagen går med til lasting av C-17 som akkurat satt hjulene på 01L.

Ha en strålende dag alle sammen!

Overskyet vær i Tromsø. Er alt i gang med arbeidsdagen som jeg regner med varer et godt stykke ut på ettermiddagen. I kveld vanker belønningen for en ærlig dags arbeid i form av et par kalde pils med gode venner.

Ha en fin dag!

God fryktelig tidlig morgen. Hard overgang fra å stå opp 11.00 hele påskeferien, til å stå opp 08.00. Nå skal jeg presse ned frokost og løpe på skolen hvor vi får tilbake den siste obligatoriske oppgaven for dette semesteret. Hvis jeg ikke står på den så vet jeg ikke hva jeg gjør :eek:

Og når dagen bikker over lunsjtid blir det mini-scanair-treff nede på ENTC :colgate: :colgate:

Have a naiswån!

God morgen fra KRS.

Beklageligvis trakk Hamar feil tall i går igjen. Men pytt sann, når gevinsten bare ble en liten bagatell av 36 mill kunne det jo like gjerne være det samme.

På vei til jobb i dag var jeg innom post-i-butikk og hentet en pakke fra EZ toys, og jammen dukket ikke 3 modeller opp. KLM MD11, Delta 763 og NW 753. De gjorde seg fint på hyllen sammen med de andre.

Nok av jobb som venter på meg i dag også! Det drar seg jo mot helg!

BF:cool2

God morgen fra Skøyen... Frokosten er inntatt og man har oppdatert seg på SAS/Eurobonus tråden. Nå går turen til FBU for dagens arbeidsøkt. Ha en fin dag alle :)

God morgen fra landets hovedstad. Håper på betraktelig bedre vær i dag enn det vi hadde i går. Nå er det kaffe, frokost og forum før det bærer av sted til kontoret.

Ha en flott torsdag - det nærmer seg helg!

Var det ikke rimelig brukbart vær i går? ;)

God formiddag/ettermiddag fra Forus,
Da er man på plass for andre øktet idag. Det første begynte østpå hvoretter det ble en forflytning med SK4011 og LN-RPJ vestover fjellet i gråværet.
Lite folk ombord , men stille og fin flight.
MD80'en som i flere måneder sto uten motorer utenfor verkstedet på Gardermoen er ikke å se. Plukkes maskinen for ytterligere deler?
Vel her er det bare å hive seg over oppgavene som står i kø.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

Grått vær østpå og over hele sørlige deler av kongeriket.

Attachments

• DSCN8660.JPG
    DSCN8660.JPG
    98.4 KB · Views: 93
  • DSCN8664.JPG
    DSCN8664.JPG
    110.2 KB · Views: 94
  • DSCN8666.JPG
    DSCN8666.JPG
    89.9 KB · Views: 91
Veddet med sjefen idag og vant en tur til NYC all inclusive :) BA over 14.mai og tilbake 16.mai.
Flybilletter er bestillt og nå gjenstår bare å finne ut hvor vi skal bo. Tommy, har du noen gode tilbud?

Veddet med sjefen idag og vant en tur til NYC all inclusive :) BA over 14.mai og tilbake 16.mai.
Flybilletter er bestillt og nå gjenstår bare å finne ut hvor vi skal bo. Tommy, har du noen gode tilbud?

Når dere som jobber i bransjen din driver og vedder med sånne innsatser, skjønner jeg hvorfor det er dyrt å være kunde i det firmaet jeg innbiller meg at du jobber i ;)

Last edited:
God morgon från San Diego Lindbergh Airport!

Klockan är just nu 0730 och jag sitter och svär över att UA tog betalt för bag 2 FAST jag hade svart på vitt att den inte skulle betalas för. Det blir en liten klagan till SK när jag kommer hem och krav på refund av mina 30USD.

Solen skiner och jag hoppas att ORDSK får min request om upgrade mot poäng över dammen idag.
Ha en flott dag forumister!

Morgen og morgen, kom heim for ikkje lenge siden med Tog 61 fra Oslo til Bergen. Bra med folk og mange som skulle til fjells. Men nå er det frihelg og avslaping.
Tror junior er bitt av flybasillen da. Kva gong det bråker litt uansett hva bråk det er så er det nesa i sky og rope "pappa, fly fly" :p. Så dette lover godt.

Back