• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Morgen

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Minus 2.7 i LST i dag. Tidlig opp, off to OSL og KL 738 og 74M. Deilig og varmt på destnasjonen, 37.:cool:

Et røverkjøp vi gjorde 1. juni 2006 på supersaver.no. Heldigvis hadde ikke ikke lagt inn den bevegelige påsken inn i datasystemene 10 mnd i forveien.:wink

Vil prøve å følge påskedebatten på forumet.

Glad søndag og glad påsk!

Solen skinner fortsatt - våren er herlig! Skal innom kontoret for å skrive noen reiseregninger - samt gjøre de siste bestillingene i forhold til famileturen til USA som starter på påskeaften.

Ha en bedre søndag...:D Selv smilet er jo påskegult og kult!

God morgen fra ENEK.
Litt surt og kaldt i natt, 2 meter bølger, 7 grader og litt vind..
Nå venter senga!

Originally posted by Dag Viking

God morgen fra ENEK.
Litt surt og kaldt i natt, 2 meter bølger, 7 grader og litt vind..
Nå venter senga!

Sitter på rommet mitt der jeg har vært de siste 12 timene. ENML har lettskyet med friske innslag av sol i ny og ne. Utifra slik det SER ut som fra mitt varme rom og ut, er det vel 3-4 grader ute.
Her er en søt reklame for de som vil; http://www.youtube.com/watch?v=_FcFFfU0PKs

God morgen fra Sola også
Idag kjører vi til Duisburg og blir borte en uke,
så nå får dere fri fra mitt mas :colgate:

God Påske til alle kjente og ukjente

God formiddag, nå er det klart for påske. Her i KRS kan vi ikke klage på været, nå slipper vi boblejakke og ullsokker, og sola skinner. Mi får nyde det så lenge mi kan!

God morgen fra Atlanta. Her haaper vi paa regn, saa vi kan faa vasket bort pollendriten som ligger overalt ..

Atlanta's pollen count hit 5,499 particles per cubic meter of air Monday, the highest so far this season and the fourth highest in the 12 years that the Atlanta Allergy and Asthma Clinic has been keeping records.

A reading of 120 is considered extremely high in the Southeast.

My maaned - ny side paa Pondus-kalenderen!!

Originally posted by LN-MOW
Atlanta's pollen count hit 5,499 particles per cubic meter of air Monday, the highest so far this season and the fourth highest in the 12 years that the Atlanta Allergy and Asthma Clinic has been keeping records.

A reading of 120 is considered extremely high in the Southeast.

Bjørkesesongen i fjord p ådeler av vest og østlandet var så kraftig at vi fikk utslag på 10-12.000 ppm^3. Og noen daler på østlandet hadde tuslag over 15.000, men det var bare fordi utstyret visst nok ikke er nøyaktig over de verdiene.... ATSJO!

Gleder meg til sjøluft, minus-grader og sludd til uken, en liten frihet fra pollen.

-A

Joyeuses Pâques de Bruxelles. I Belgia er det ikke særlig med påskeferie, kun mandag 2. påskedag, men jeg har fri fredag også. Været er riktig fint her, men det blir tradisjonell påske i Norge med ski på bena.

Nydelig dag i sør som må tilbringes på kontoret for å være ajour før tirsdagens avreise. Og mer blir det som må gjøres etter at laptop'en min la av i går kveld. Prøvde å la den smake på en Gin/Tonic. Det likte den heller dårlig og la seg ned og døde!

I dag ligger den til tørk på verandaen i solsteiken. Jeg har et lite håp om at dersom den tørker opp så vil den virke igjen. Da hadde iallefall jeg blitt glad. Hvis ikke har jeg et problem da min 3 ukers tur til Filippinene må gjøres uten laptop og uten særlig kontakt med omverdenen! O skrekk O gru!!

Om noen skulle ha noen gode råd ang laptop som har fått væske ned i tastaturet, så gi lyd!!!

BF:o

Originally posted by Bizflyer

Nydelig dag i sør som må tilbringes på kontoret for å være ajour før tirsdagens avreise. Og mer blir det som må gjøres etter at laptop'en min la av i går kveld. Prøvde å la den smake på en Gin/Tonic. Det likte den heller dårlig og la seg ned og døde!

I dag ligger den til tørk på verandaen i solsteiken. Jeg har et lite håp om at dersom den tørker opp så vil den virke igjen. Da hadde iallefall jeg blitt glad. Hvis ikke har jeg et problem da min 3 ukers tur til Filippinene må gjøres uten laptop og uten særlig kontakt med omverdenen! O skrekk O gru!!

Om noen skulle ha noen gode råd ang laptop som har fått væske ned i tastaturet, så gi lyd!!!

Bondevik/Svarstad Haugland/Høybråten to the rescue!:cry:

Originally posted by FBU 4EVER

Hva ville de kunne bidra med? Håndspåleggelse og forbønn for PC'en? Eller Kanskje de var interessert i litt gin/tonic??
¨
BF:cool2

Originally posted by FBU 4EVER

Hva ville de kunne bidra med? Håndspåleggelse og forbønn for PC'en? Eller Kanskje de var interessert i litt gin/tonic??
¨
BF:cool2

Veldig tørt der de befinner seg til enhver tid.

Gjør et forsøk med eksternt tastatur og mus. Om du er heldig er det bare selve tastaturdelen som har gått heden ..

Originally posted by Farmer

Gjør et forsøk med eksternt tastatur og mus. Om du er heldig er det bare selve tastaturdelen som har gått heden ..

Den vil ikke engang starte opp!!

Til neste gang:

KUTT STRØM UMIDDELBART (i samme sekund som glasset tipper over), snu dyret opp-ned, rist ut væsken og tørk bort med håndkle. La den ligge opp-ned mens du henter hårtørrer og gir den LUNKEN luft mens du fortsatt holder den opp-ned. La den så stå i ro rett opp i maaange timer (helst over natta) før gjenstart.

For det nåværende langt fremskredne problem tror jeg neppe det finnes løsning. :cry:
MEN - erfaringsmessig kan sånt skje for enhver, altså tilgodegir jeg likevel nevnte prosedyre som funket da min fikk et stort glass rødvin over seg (har nå sluttet å bruke stettglass)...

Merkelig at disse innretningene ikke setter pris på så god drikke, da! :drunk:

Takk for tipset. Jeg dro ut kontakten med det samme, men glemte å ta ut batteriet. Deretter lå den opp ned over natta. Da jeg stod opp tok jeg ut batteriet, og la den ut i sola på terassen for å tørke enda mer.

Nå starter den men tastaturet er så som så. Jeg bruker derfor eksternt tastatur og mus. Merker at det interne tastaturet lager krøll av og til da maskinen tydeligvis tror at noen holder inne en knapp nå og da.

Er det noe å gjøre med dette? Kan det renses? Må det skiftes? Blir det dyrt?

Alle innspill mottas med takk!!

BF:cry:

Back