God morgen !!

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Vår i Lillestrøm !:cool: Skal snart til OSL og videre til Vancouver via LHR. AC med 763 i dag. Weekend og der skal det være varierende Bergensvær og ca. 10 grader.

Sist med dem var det A343. Hele 6 år siden. Ha en fin dag og Flott Vårhelg !! :smile2

Glad torsdag morgen... Det blir en torsdag i "puppenes" tegn - eller i allefall en kveld på konsert med Dolly Parton. Gleder meg stort til å oppleve den lille damen på scenene i kveld. ha en bedre torsdag - det skal i allefall jeg ha!

Morn morn!

Da har vi sittet og mekket MySQL for en kunde i hele natt og hater det lit mer enn den jevne mannen i gaten, men ikke fullt så mye som jeg hater resin 2.1.

Nå må bare folk våkne så jeg kan få kvittert ut endringene og legge meg.

I går var det 1133 IP'er innom her, så nå ser vi jo ut til å ligge jevn tover 1000/døgnet.

-A :)

God morgen .. I dag våknet jeg jaggu i god tid før klokka. I går fikk jeg mitt første "ordentlige" jobbtilbud, så jeg er fortsatt i lykkerus. Leilighetskjøp gikk også i boks for et par uker siden .. Det skal bli deilig å legge studentlivet bak seg for godt. :cool:

I dag skal det lades opp til helgens 75-årslag på Color Fantasy til Kiel og tilbake med tilhørende drikke- og etegilde. :lol:

Ha en god dag!

god onsdagskveld fra SFO. En flott dag i dag, så flott at jeg kjenner jeg er litt rosa i pannen. Dagen ble avsluttet med coconut shrimp på Joe's Crab Shack i Fisherman's Warf. I morgen blir det Alcatraz og Dinner Cruise på SF Bay.

God morgen fra København. Nok en dag med vår stemning. Siste lesedag før morgendagens eksamen. Ha en fin dag.

Noe god dag er det vel neppe, kommer an på verkstedregninga i dag det, saaben tok kvelden i går, så nå er den på "sykehuset". Men det er deilig vær, vurderer å ta med kaffen oppå takterrassen og nyte den der i dag, se utover Lillestrøm, eller se rett i naboblokka for å være helt ærlig
Ha en fin dag alle

God ettermiddag (etter tolv er ettermiddag, er det ikke?) fra FedEx..

Her har vi i dag besøk av sjefen til sjefen, og bl.a. fått en liten orientering om hva som skal skje med FedEx Norge etterhvert.. Hvis alt blir som han har lovt, blir dette virkelig spennende, også for spottere ved OSL.. (eller, det blir kanskje ikke spennende med et fly som er her hver dag?)

God morgen ogsaa fra veikrysset I-285/75 hvor vi forbereder oss paa moekkavaer. masse regn og bommeli-bom er lovet og det kan tyde paa at hjemturen kan bli morsom ...

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Det har saavidt lysnet, tempen er 15 grader og jeg tror lunchen blir tilbrakt paa Barnes & Nobles.

Her i grønnt er vi igang med nattøvelsen på årets HV trening.

Det er sett terrorister fra den fryktede gruppa Al-Ge Bra i området så nå er vi på jakt!
Stakkars folk når vi fanger dem!!:cool: :colgate:

Krigen forventes vunnet i morgen tidlig!:p

Gleder meg til fredags kveld alt. Biff og rødvin er planlagt!!!!

BF:cool2

Originally posted by Bizflyer

Her i grønnt er vi igang med nattøvelsen på årets HV trening.

Det er sett terrorister fra den fryktede gruppa Al-Ge Bra i området så nå er vi på jakt!

BF:cool2

Når Albebra er allting bra

Originally posted by SQ 777

Vår i Lillestrøm !:cool: Skal snart til OSL og videre til Vancouver via LHR. AC med 763 i dag. Weekend og der skal det være varierende Bergensvær og ca. 10 grader.

Sist med dem var det A343. Hele 6 år siden. Ha en fin dag og Flott Vårhelg !! :smile2

Riktig god tur SQ 777, selv om du nå har kommet deg vel avgårde:D

Back