• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen

SAJblue

ScanFlyer Blue
God morgen alle sammen^^

Jeg har enda ikke hoppet til sengs, men nytter likevel høvet til å ønske alle dere flyinteresserte en fortreffelig start på den nye uken^^

Jeg sitter nå bare å venter på at baderomsgulvet skal bli tørt, slik at jeg kan gå å pusse tennene:P (Sånn går det når en tar husvasken mitt på natta)

hilsen fra bartebyen

Heh, det var også en tid å ta husvasken på da:D
Jeppjepp, god morgen til deg, og alle dere andre óg :) Også en tidlig morgen her, skrotten følte tydeligvis ikke for å sove mer:drunk: Så blir det å "kose" seg med lesing resten av dagen, wuhu :p
Ha en riktig god uke folkens!

Enda en hilsen fra bartebyen

Da har hovedstaden våknet til liv også... Nå klokken 05:40 er det et par grader og huset står fortsatt etter at værgudene har prøvd å blåse det bort... Mange møter fra 07:00 til 16:00 - men det betyr at jeg rekker treningen klokken 16:30... Ha en bedre start på uken!

Opp 0615 og sommertemperaturen er tilbake etter gårsdagens små blå med rim.Telefonvakt fra 0600 til 1600,så da går dagen med til indretjeneste skulle jeg tro.
Ha en bedre start på uken!

En riktig god morgen fra byen midt i Norge!
Dagen tilbringes på jobb, før kvelden vil bli brukt til litt maling i hjemmet. Fremdeles noen dører og karmer som venter på en oppfriskning ^_^

MJF kan forøvrig melde om været kl 0650:
• 4°
• Sørlig laber bris
• Delvis skyet, regnbyger
• Lavtrykk

Så spørs det hvordan flytrafikken vil utarte seg når stormen velter inn over land i ettermiddag da...

Egil

Vel værgudene gjore ett hellig forsøk på å blåse bort oss også,men klarte det heldigvis ikke helt. skjønt gårdsplassen utafor barnehagen så ikke ut :P

dro litt tidlig idag for å slippe unna den værste køen ned mot byen og det funka sånn noenlunde, slapp unna med ca 1 time mellom kløfta og oslo, slettes ikke ille på en mandagsmorgen.

Nå begynner to-ukers helvete før jul.. Masse stress og pes i butikkene, folk som er pissed off forde lavprisbilettene hjem til jul er borte.. og i det heletatt.

Kommer til å gå litt tidlig idag, skal undersøke hjernen og se om den er der ennå, eller glimrer ved sitt fravær, kanskje få ett svar på om jeg har migrene eller ikke. Legen kan vist ikke helt få bestemt seg..

Kos dere folkens :)

Morn fra en forsovet Bergenser. Her er det full rulle i dag, og så pakking og siste bit av flytting i kveld. Bergen er veldig vått, forblåst og mørkt, men nå er det bare to dager igjen til det er over for i år! :D

-A

God morgen fra Tananger,
Vestlandsfanden går bersærk for tiden , det blåser og regner friskt og det skal vare slik et par dager til ifølge met'n.
Vi får leve med det og kle oss deretter. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær heter det her på vestlandet.
Vel , alt med måte skulle en tro.
Juletreet er innkjøpt og juleforberedelsene fortsetter denne uken.
Det blir full fart på jobb denne uken inklusive diverse julebord.
Tiden går fort, snart er det sommer igjen.
Ha en god dag og fin uke i julestria.

God morgen fra København. Her blåser det også ganske friskt og dagen skal nok engang gå med til eksamenslesing...men først må den lille snikende hodepinen som jeg våknet med gi seg.

G'morgen fra Alpharetta. Jeg vaaknet som et lys klokken to, men klarte heldigvis aa sovne igjen etterpaa ...

Etter 9 1/2 time i luften var det godt aa sette bena paa amerikansk jord igjen. Skal komme med mer fra turen siden, men etter aa ha opplevd Gatwick paa en soendag morgen, maa jeg si at det var godt aa komme tilbake til 'gode gamle' TSA. BAA Security var et lite positivt bekjentskap!

Vaeret her er pent og tempen er saavidt over fryser'n.

God ettermiddag. Da er arbeidsuka godt i gang igjen. Ikke noen vinter i sikte dessverre, slik at snøscooteren får hvile litt til i garasjen:(
Ellers er jeg som den samvittighetsfulle Grinch kommet nesten halvveis i min innkjøpsboikott i desember. Synes julehysteriet tar helt overhånd :D

God ettermiddag fra Tromsø!

Her er det mørkt, ikke spesielt kaldt og nesten snøfritt. Ha en fortsatt god dag alle sammen!

Iiiiiii'm siiiiiiingiiiiiin iiiiin the raaaaaiiiin kan vi närmast beskriva situationen i Stockholm. Kallt är det också. Tur att man har ett kontor att sitta inne på.

Ha en riktigt fin dag

Ditto!

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 111144Z 20017KT 9999 -RA FEW007 SCT010 BKN013 09/07 Q0987 TEMPO
20015G25KT RA BKN008

TAF (FC) 111100Z 111221 20012KT 9999 SCT008 BKN012 TEMPO 1214 4000 RA
BKN008 BECMG 1315 SCT020

Hjemme fra jobb... Zzzzzzz!!! :old

Go manda! En av landets yngste spottere, guttungen på 7, vant pris for beste birolle i en lokal Oscar utdeling i helga. Filmen kan sees HER PÅ YOUTUBE. Reportsaje fra utdelingen HER I ROMSDALS BUDSTIKKE.

Nå venter Hollywood og spotting dagen lang på LAX for far, mens guttungen hamler opp med Mel, Sylvester, Arnold og de andre puslingene!:lol:

P.S. Guttungen er så antivoldelig at tårene presset på før han skulle gjøre den sparkescenen til slutt. Det var bare såvidt vi fikk han til å gjøre det.

og det ser ikke ut til å bli bedre

ESSA 111130Z 111221 19018G33KT 9999 -RA BKN025 TEMPO 1221 4000 RA BKN013=

Back