• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen!

wf145

at your service!
God morgen frå Ørsta/Volda.. 5 varmegrader, og i dag vert det tur til OSL på eit lite kurs. Ha ein strålande dag folkens!

Replying to Topic 'God morgen!'

glad morgen fra Sandvika. Biulen ble vasket klokken 07:00 i minus 8 grader! Heldigvis har vi oppvarmet parkeringshus under bygget, ellers hadde jeg vel måttet hakke døren åpen i ettermiddag...

God morgen fra Alta.

Minus 4 grader her i dag og ellers pent vær. Dagen i dag går til undervisning i sannsynlighetsregning og deretter møter.

God tirsdag fra Drammen. -12 om morgenen i dag også, men det blir som regel snillere temperaturer utpå dagen... gleder meg til våren...

Dagen bringer ikke mye utover normalen, men jeg skulle gjerne sett at det nye fancy telefonapparatet mitt (med fargeskjerm :)) skulle få den nødvendige lisensen (!) for at det skal virke. Akkurat nå står det og slår nettverkstilkoblingen til PC'n av og på. Akk, slike utfordringer.:)

God formiddag fra Asker. På gradestokken har vi -5,4 grader og det er gråvær, snø på vei?

Dagen går med til OL ispedd høyst nødvendige turer bort til bøkene for å bli litt klokere.

God formiddag fra Fornebu :)

Forhåpentligvis litt mildere ute en da jeg kom idag tidlig. Var -14 på Kløfta og en par 4 minusser her nede.

Ingenting nytt som skjer annet en at dere må huske på at kjærester idag, iogmed at det er valentiner dagen.

Vurderer kraftig en dags spottingtur til en flyplass i Europa som det kanskje er litt varmere en her, mulighet for å ta noen flybilder og greit å komme seg til spottersted. Noen som har forslag ??

Originally posted by CK

Heldigvis har vi oppvarmet parkeringshus under bygget, ellers hadde jeg vel måttet hakke døren åpen i ettermiddag...

Så det er det monopolprofitten går til....:D

God morgen fra Alpharetta! Sitter her paa bilverkstedet hvor 16-aaringens Pontiac Sunfire (gave fra bestefar.....) maa gjennom en liten operasjon (defekt instrumentpanel).
Her er det wireless mens man venter, imidlertid ganske saa ustabilt. :p Men det duger for mitt bruk. God service. Gratis wireless dukker opp flere og flere steder hvor folk venter. Sist sett hos barnetannlegen saa far kan jobbe mens barna faar tenna borret opp.

God kveld... Tilbake på kontoret etter to dager i SVG... Nå skal jeg ikke fly før jeg skal til Svalbard om tre uker... Ha en bedre tirsdag...

God formiddag fra den store staden.. New York - kjempevær med ett par pluss nå og skyfritt!

Dog ser det ut som de som bor her har ett snålt forhold til snø - de fleste bilene som står parkert er borte i 2 meter snø og brøytekanter.. litt av ett "system".

Vi har trimmet gåmusklene idag, MACY's, BH Photo Video :up: , Timberland og Trump Tower.. den karen har for mye penger.

Have a good one, trip report følger i naboforumet om ikke lenge.

da va man inne i dag to av friuka.. men i motsetning til andre friuker så står denne i overtidens tegn (les: $$$$$$$$$$$$). Først mandag og i dag overtid på jobb pga kurs, i morra overtid i Vardø før man er på kurs torsdag og fredag :)

Back