God morgen verden

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Litt morgen stemning fra oss borte i vest...M/F Tacoma 07:55

Gopd temparatur....slik at en kan sitte ute

Attachments

• ferry.jpg
    ferry.jpg
    147.8 KB · Views: 6
Vakker morgenstemning fra Bainbridge...:D Her i gamlelandet er det mørkt men fortsatt overraskende mildt... Blir et par møter før det blir en årlig sjekk hos tannlegen på tidlig ettermiddag. Ha en bedre torsdag...skal se det blir trening i kveld også!

God morgen fra MJF

Mosjøen melder om en regntung morgen og 8 "varme". . . Men alle fly på rute i dag ^_^
Jobb og kurs på E-learning før godstolen og TV2 Zebra byr på Rosenborg mot Tromsø direkte fra Lerkendal kl 1835.

Egil

God morgen fra København. Overskyet idag og har ingen forelesninger, men endel oppgaver jeg må gjøre i Finans, dessuten må sykkelen på verksted og ikveld er det møte i HA-Invest før det blir torsdags øl på skolen. Ha en fin dag

Gårsdagens møte i vinklubben var topp!Tema: 1976 Bordeaux.Toppvin var Lafite og Mouton.Masse god og fet ost etterpå.Sent opp idag,men ikke så mye å gjøre,bare en kjøretur til Holmsbu og lunsj.:-p

God morgen fra Tananger, lett regn og tungt skydekke. Det blir ikke brukbare bilder av Air China B767-300 i slikt vær , men det kan jo bli opplett innen kjerra kommer.
Det blir tur til vaksinasjons senteret idag for å oppgradere diverse "shots" før neste jobbturer til Tunisia , Gabon og Brasil utover året.
Ha en bedre dag i fedrelandet og ellers ute.

Jeg pakker og lader kamera!

Gode temperaturer meldt i New York i helgen, faktisk over 20 grader :wow:

G'morra ogsaa fra Atlanta! Haaper paa lettere trafikk i dag, ettersom jeg er i forkant av rushtrafikken, skulle det vaere haap. Ulykker skjer ikke hver dag.

14 grader, 88% fukt og mulighet for torden i tide til ettermiddagsruehet.

Fortsatt ingen tgn til Valdemar, naa er han over en uke bak Pondus, men disse Airbus'ene er jo aldri i rute ..... :wink

Originally posted by LN-MOW

fortsatt ingen tgn til Valdemar, naa er han over en uke bak Pondus, men disse Airbus'ene er jo aldri i rute ..... :wink

Aldri ut fra CPH,nei! Men "alltid i rute" fra SEA,ORD,NRT,PVG og BKK.Ofte forsinket ut fra PEK,også.

glad ettermidddag fra "HQ North". Sitter her på lånt kontor og ser ut over fjorden, med siluetten av en Dash 8 som stiger over fjellene. Det blåser som et h*** og det er litt kjøling, men ellers viser den nordlige landsdelen seg fra sin beste side. Av og til avbrytes tastetrykkene av en F-16 som fyker avgårde fra stripa på andre siden av bygget (neste gang må jeg låne kontor som har utsikt mot flyplassen...=)

G'ettermiddag fra Tromsø

Været er fint men hva hjelper det når man er sprekksjukk :(

Håper alle har en bedre dag enn meg :nor

Hurra, etter å ha vært på jobbintervju tirsdag fikk jeg idag telefon om at de ville ha meg til å begynne og jeg takket da ja så imorgen skal jeg få en intro og kontrakt skal visst skrives under.

Og ja...hvor jeg har fått meg deltidsjobb? (20t i uken) Joda det er i finans avdelingen i Carlsberg :cheers:

Øl er jo nesten like gøy som fly :p

Originally posted by Someone

Hurra, etter å ha vært på jobbintervju tirsdag fikk jeg idag telefon om at de ville ha meg til å begynne og jeg takket da ja så imorgen skal jeg få en intro og kontrakt skal visst skrives under.

Og ja...hvor jeg har fått meg deltidsjobb? (20t i uken) Joda det er i finans avdelingen i Carlsberg :cheers:

Øl er jo nesten like gøy som fly :p

lønna også i øl eller? :)

he he kanskje det ;)

Får først vite lønnen i morgen, men tror den faktisk ligger litt under det jeg hadde i Aker Kværner, men jeg gjør dette også for å få kontakter og pynte på CV'en

Back