• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God morgen torsdag

Ruby

ScanFlyer Gold
Medlem
God morgen fra Bangkok hvor klokka akkurat har passert 07:00. Ute er det relativt kjøligt, 21°C og lett vind og dette er noe av det kaldeste jeg har opplevd her i byen. Varmt vannet som varmes opp av aircondition, var kaldt og en måtte legge inn 230v for å få grei temp i dusjen.
Snart kaffe, så ut på vandring.
Ha en fin torsdag :-)

God morgen fra Ris. Minus 6 men Yr sier det føles som minus 11…frisk start med andre ord. Klar for en ny arbeidsdag på toppen av byen og så er det ingen andre planer for ettermiddagen/kvelden enn å fyre peisen. Nyt i vei:-)

God mirgen. Jeg går vel fortsette Flyprats værtjeneste og kan melde minus fire langs Nidelvens bredder. Frokosten er i fang.og frokostrestauranten har blitt pusset opp ferdig siden sist gang.

Må finne frem brillene for vanskelig å se hva jeg skriver her. Nyt dagen.

Last edited:
Mornings fra Asker. Minus 5 ute, og får vel snart kledd på oss og ruslet via SFO til toget. Ser de er i gang med prosessen til å få is på banen her nede også. Ha en fin dag.

Goo'morgen' Som en dejlig julesang fra Danmark nynner så. 🎶For når sneen daler ned fra en skyyyy. Er det tiiid at fejre juuuul på nyyy🎶. Sneen er nu ENDELIG ved at falde over Malmö, og dette påvirker julestemningen positivt. Endnu mere positivt er det at klokken har ramt 7.47, så forhåbentlig kan det kun blive en god dag. God torsdag der ude :-)

Morn fra Elvebyen. Rimelig friskt på sykkelen ned til stasjonen i Tønsberg, men nå er man inne og har på ullgenser, så stemningen er god.
Fått fylt på litt div Philips Hue i heimen på tilbud, og med nesten 10% Trumf-bonus når man handler direkte fra Philips så blir det god uttelling på bonuspoengene

Good morgen!! Ni timers skikkelig søvn (mulig Riojaen i går hjalp litt) og en kjapp treningsøkt så er man klar. Skal faktisk helt ut til Askim for å sette på nye vinterdekk til FruS sin føner. Hva gjør man ikke for å spare 4000 kroner i disse dyrtider? Kos dere..

Godformiddag fra det Sørlandske.
Her blir det full fart hele dagen. minus 4 på kvisten, så kaldt men blå himmel.
Ellers går jeg å lurer på det derre Blakk Vik! Er det virkelig noen som er blakk bare ei uke i året? Jeg føler at jeg er blakk hele tiden....
Hmmmmm

Hællæh fra Gaustad, hvor jeg på en måte har dagplass frem til jul. :)

Føler meg skikkelig uthvilt og god etter snart en uke uten reise eller alkohol og ekte mat som man har laget av faktiske ingredienser. Brunsausen i går ble knall og i ettermiddag skal jeg lage pannekaker til middag. Til slutt opp til opphavet for å hente komper fra Søgne og litt Champagne. På lørdag skal vi nemlig drikke bobler og fylle ut raideren vår for januar ferietur. Det kjenner jeg blir nokså best nå.

Ha en super torsdag

• Like
Reactions: EB
Good morgen!! Ni timers skikkelig søvn (mulig Riojaen i går hjalp litt) og en kjapp treningsøkt så er man klar. Skal faktisk helt ut til Askim for å sette på nye vinterdekk til FruS sin føner. Hva gjør man ikke for å spare 4000 kroner i disse dyrtider? Kos dere..
Hadde vel spart både tid og penger ved å legge inn en times innsats på gårdsplassen/i garasjen hjemme :p

Hadde vel spart både tid og penger ved å legge inn en times innsats på gårdsplassen/i garasjen hjemme :p
Det er kjøp av dekk
:), jeg kan verken produsere eller legge om selv.. Men etter et raskt søk så var det faktis så mye riemligere for samme type dekk.

God dag fra Forus,

Flott vær her over i sørvest ,det var 3 kalde på morgenkvisten i dag som skal bli 3-4 varme utpå ettermiddagen.
Ferdig med dagens gjøremål i prosjektet og tar ut i det fine været innom Flymuseet.

Ha en fortsatt fin dag.

Torsdag, ja ... Det betyr Tristar Thursday!

Fin mild høstdag her, med litt tåke rundt tretoppene. Intet behov for piggdekk, og er vel heller ikke noen fare for at behovet kommer med det første.

Flyttet svigerbeistet til rehabilitering i går. Satser på at de beholder henne en stund. Medicare betaler for tre uker. Blir en del ekstra kjøring, men det er jo litt avslappende også. Har fått lastet opp en haug med tysk marsipan/nougat sjokkis fra Aldi, så kombinert med hva jeg fikk med meg fra Norge, klarer jeg meg en stund. Mye tysk julegodt å finne akkurat nå.

Tristar Torsdag, ja .... Et lite høstbilde fra Seattle i 2004 ...

N164AT.webp

Hællæh fra Gaustad, hvor jeg på en måte har dagplass frem til jul. :)

Føler meg skikkelig uthvilt og god etter snart en uke uten reise eller alkohol og ekte mat som man har laget av faktiske ingredienser. Brunsausen i går ble knall og i ettermiddag skal jeg lage pannekaker til middag. Til slutt opp til opphavet for å hente komper fra Søgne og litt Champagne. På lørdag skal vi nemlig drikke bobler og fylle ut raideren vår for januar ferietur. Det kjenner jeg blir nokså best nå.

Ha en super torsdag
Samme meny på beste vest...(pannekake røren laget med Røros H-melk og perlende blåbær drikke fra Røros Drikkeri)

Back