God morgen tirsdag

Henshaw

Galley Slave
Medlem
Satser på at det blir en god morgen etterhvert i det minste, da det er et lite hvitt lag på bakken ute. Han minste vil stå opp tidligere og tidligere så man gleder seg til sommertid på flere måter.
Blir en tur ut på nærmeste øya i dag for lunch med min søster som jobber på en skole der ute.

Glad morgen fra Ris. Kaffe og forum før en sjekk på Volvat - en måned etter at jeg fikk av gipsen. Skal se det finnes arbeidsoppgaver på toppen av byen som venter etter sjekken. Italiensk middag i kveld og dermed videre planlegging av sommerferien:-)

God morgen! Våknet alt for tidlig, men kaffen er klar og kontoret er startet. Klokka er jo ca 5 en eller annen plass, så det er alltids noen å "sparre" med. Ha en fin en!

God morgen fra Flytoget. Et møte i London er på planen. Savner fortsatt BA litt på disse dagsturene til LHR. "Det var tider..." etc. Kunne hatt noe som "ikke stod på menyen" og en Pan Galactic Gargle Blaster i Concorde rommet på vei hjem og sånt. Før Special Services kom og hjalp deg til gate A21. Nå er det SAS Plus og Lufthansa lounge. Ikke det samme. :)

Ha en ekstra best tirsdag!

God morgen fra Grekerland, flott by dette her og greske redere er akkurat som greske redere skal være. Kvelden ble en laaang spasertur med en kollega ned til havnen for en fantastisk blekksprut og saganaki-ost. Nå treningssenter og en nydelig frokost før mange artige møter.

0f1a6dc7-2958-4c2f-a09a-ab056ebd9c48.jpg

2515729a-0aea-4619-b483-39d4ef712103.jpg

God morgen fra Fornebu. I dag skulle plutselig 14-åringen på løpetur 06.00 så da ble jeg med henne. Bra det går mot lysere tider for vi måtte løpe i skogen så ingen kunne se henne. Glad jeg er i 40-årene jeg.

God dag fra en kaffebar i Chiang Mai. Har vært og stussa knollen for den nette sum av 15 spenn[emoji846] Venter på fruen som er i samme ærend. Etterpå blir det en liten handletur før vi kjører opp til svigers oppe på fjellet for et par rolige dager der. Ha en finfin uke!

Mornings fra kontoret. Nysnø hjemme i oppkjørselen, men ikke noe jeg gadd måke. Her er det derimot bart. Et stykk foreldremøte i kveld. Ha en fin dag.

Morgen fra Forus. Kaffe hjelper dessverre ikke på det grå været ute, men gjør ting litt lettere inne på kontoret. Men mens jeg i går knapt kunne se 200 meter borover veien kan jeg i dag faktisk skimte Dalsnuten såvidt det er. Og om vermeldinga holder det den lover kan det bli en fin, om enn kald, opptakt til helgen.

God grytidlig morgen fra Bergen.

Snart skifte dekk på bilen så slipper jeg det store rushet før/rundt påske. Skal uansett på havet i morgen så da blir bilen stående to uker og da er våren begynt. Håper jeg.

Eller blir det utreise rutiner og de siste gjøremålene som skulle vært gjort for lengst.

FQTV

God kveld fra Harstad. Slapper av med en øl i baren før jeg tar kvelden. Splitter nytt jordbærhotell med rom i 10. etasje med utsikt rett på havet. Kan ikke klage. :-)

Har ikke snødd i dag så vidt jeg kan huske. Men i går snødde det litt. Ellers kaldt men fint.
Deilig med «barnefri». Men det skal søren meg bli digg å komme hjem også. Men ikke før på fredag. :-)

Back