God morgen tirsdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra Pai, Thailand. En liten relativt søvnig landsby i nord-Thailand, litt liv i walking street men ikke mye. Da vi har innkvarter oss på et hotel 10minutts gange fra sentrum pga parkering av bil, våknet vi av noen haner som holdt et sabla spetakkel :D men det er jo litt slik det skal være på slike steder.
Veiene her går gjennom et nydelig og kupert landskap, og det å bygge veier med så mange svinger er uunngåelig, men fortsatt med 2 felt.
Nå går turen videre, på noe som ser ut som en geite sti.
Ha en glitters tirsdag :)

e5dbc13e17a86d8458bdc05ca73345b5.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kikker innom fra Lillestrøm for å ønske en ekstra best tirsdag! :) 20220822_204953.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Fantastisk flott flyvær hjem i går kveld…godt å sovelugarer i egen seng også. Gårsdagens intervjuer skal forhåpentligvis i dag føre til en nyansatt hos meg…Ha en bra dag med gammel eller ny jobb!

God morgen fra Hvalstad. Så snart barnehagen åpner setter jeg meg på sykkelen og tråkker avsted til jobb. Logistikk og multitasking etter kontortiden med middag som skal lages, Teamsmøte med folk i Sambandsstatane, barn som skal trening, kone på C-check, og sikkert noe jeg har glemt.

En til ARN om 2 mnd ble også booket i går, så satser på de har fått styr på sikkerhetskontrollen innen det. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Ålesund!

Idag blir det at gå på tur og se områden kring byen. Veldig vakker sted.

En til ARN om 2 mnd ble også booket i går, så satser på de har fått styr på sikkerhetskontrollen innen det. Ha en fin dag

Var knappt någon kö alls igår eftermiddag, Så de börjar få styr på det.

God morgen fra 5546. Her venter 60 mil i bil, retning østover i dag. Pod, musikk og kaffe redder nok denne dagen også.
Håper dere alle får en fin dag

Hei fra bortekontoret.. Storinnrykk fra utlandet her i dag med mye artige møter. Middag i kveld også, så jeg får pakke litt brisen i kveld.

God formiddag fra Forus,
Flott vær fortsatt her i sørvest, skulle egentlig ha tatt en fridag , men det går ikke denne uken.
Jobbmøter i kø ut over dagen , i kveld forflytning østover fjellet med SK4046 for posisjonering til møter på Tranby i morgen tidlig.
Ha en fin dag

Morn fra hjemmekontoret. Formen tilsier arbeid men en seig hoste tilsier at det skal gjøres hjemmefra. Slik uplanlagt sykdom setter en demper på ambisjonen om 400km sykkelpendling for august også, men det går kanskje om man får fri tilgang til elsykkelen.
Ser også at det ikke er så alvorlig lenge til man reiser til NYC, så kanskje lurt å ordne ESTA og sjekke andre krav for å få lov til å slippe inn der borte

God formiddag fra bortekontoret

Sånn rimelig hektisk, men er sånn rimelig greit ajour også. Ble litt mer hektisk når høvdingen i et land litt syd for oss kom tilbake fra ferie. Så er det plutselig litt nye ting som må utforskes, men skal vel gå greit.
Tenker å ta en forflyting hjem og avslutte på hjemmekontoret etterpå. Så jeg kan få tatt en liten økt i hagen, før det er foreldremøte på skolen til poden. Og siden det er første møtet på ungdsomsskolen, så får en vel ta turen.

Kjenner jeg gleder meg til helg....

S

Ay caramba, da var siste fridag i gang. Fruen har bursdag, så da må man vel gi henne litt spesialoppvartning, ellers blir det vel sofaen i noen dager.. ;)

Tømte skuret for ‘uidentifiserbare malingkanner’ i går, og det ble en dyr opplevelse. Ikke billig å kvitte seg med slike…. Mn så var det ganske mange også, da ….

Onkel Frank synger om muffinmannen på radioen .. radiostasjonen sin det..

Hoy fra Spania. Akkurat nå 30,3 grader. Dagen startet med en treningsøkt på den lokale gymmen. Etterpå parkerte vi ved bassenget. Kjenner det har blitt nok sol nå så etter atter en dupp i bassenget så blir det vel å tenke på «hvor og hva» når det kommer til middag.

Lang arbeidsdag ferdig, bare å stålsette seg for en ny arbeidsdag i morgen... Og pt ingen upcoming flyginger før i desember - MAKAN!

Back