God morgen til dere alle

Utflyttet

Ute på tur
Da er det japansk feiring noen etasjer ned, og ellers kan man melde at soi 23 leverer varene, eller i dette tilfelle meg, hjem. Kan ikke klage på at betjeningen har både evne til å holde på til soloppgang og så kjøre kunder hjem.

Ha den dagen dere fortjener!

-A

Aaaaah... God morgen fra The Wing. 12:50 dagflight til LHR venter. Vet ikke hvor j%&#%&"vla intelligent det var, men. Pointet er at jeg ville hjem I DAG!!! Ikkje imorra.

Snart boarding, så jeg får løpe og hente ett glass bobler.

Ha en fin dag om dere er i "Tokyo" eller hvor hen dere nå er.

Aaaaah... God morgen fra The Wing. 12:50 dagflight til LHR venter. Vet ikke hvor j%&#%&"vla intelligent det var, men. Pointet er at jeg ville hjem I DAG!!! Ikkje imorra.

Snart boarding, så jeg får løpe og hente ett glass bobler.

Ha en fin dag om dere er i "Tokyo" eller hvor hen dere nå er.

Gooood tur!

Gaften fra Tokyo, en Chicago suburb. Kjempemøter i Dallas i dag med firma som lager koffert uten integrert navnelapp, firma som driver lounger og selger lounge medlemskap og selskapet som kanskje blir verdens største flyselskap.

Synd at United fjøsa det til atter en gang med en laaaaaaang mekanisk, ikke norvisjsn mekanisk, men alikevel fjøs når man vil hjem. Og 15 timer etter man forlot i morges var man endelig hjemme.

Helg i morra, skal bli deilig!

God litt for tidilg feriedag fra Dubai. Bilen henter oss om halvannen time. Følte meg litt gammel når jeg våknet uten de vanlige reisesommerfuglende i magen. En snau stytimers direkte med EK står på programmet, så er man i kjølige 25 grader på MUR. Fireåringen er i hundre og gleder seg til å klappe løveunge.

Nyt dagen hvor dere alle er spredt.

God morgen. Atter på jobb etter 4 timer søvn. God tur til alle som skal noe sted i dag, skulle ønske det var meg akkurat nå :D

Aaaaaaalt for tidlig! :@ Det er jo forsåvidt alltid slik.

God morgen fra frokostbordet et sted ved en idrettsarena i sentrum. Sju-åtte timer på jobb står på tapetet før en kan ta helg med trikkekjøring, fyrverkeri, fyll, og fanteri! Imorra går turen til Strömstad så vekkerklokka er stilt for sikkerhets skyld.

Nå må jeg løpe til trikken! Ha en fin dag :)

God morgen!

En liten oppdatering siden loungen i går! Fin flytur ombord SK925 helt til vi ble satt i holding pga tordenvær i IAD. Etter vi fikk tillatelse til å fortsette mot dulles stengte flyplassen og diversion til PHL ble et faktum. Planen var å tanke opp for så prøve seg en gang til på IAD. Men den gang ei... Siden kapteinen startet dagen med passiv tur OSL-CPH gikk han ut på tid og fortsettelsen cancelled! Og dette etter å ha sittet ombord i nesten 2 timer i påvente av fuel... Vi ble lovet buss til IAD men etter utsettelse på utsettelse fra klokken halv 8 til halv 11 gadd vi ikke mer da verken SAS eller Lufthansa agentene hadde konkret tid på når de kom. Vår private løsning ble dermed amtrak siste biten hvor dette skrives live! Dette kommer i tillegg at vi ble sittende ombord i 1,5 etter rutetid på SVG-CPH etter teknisk på motoren før vi kom oss avgårde. Virkelig ikke SAS eller min dag :(

15 timers reise ble plutselig til 28.

Kan si jeg angrer på at det ikke ble morgen øl i CPH..

Ha en fin dag!

Mornungs fra Trondheum
Udag blur det lutt jobb og deretter....ungentung :) Dessuten kan det se ut som noen har stjålet u-en på tastaturet og erstattet den med u.... Hmmm mystusk. Helt klar sak for "Nattpatruljen".... Ha ellers en fantastusk dag forumuster :)

Hepp fra havet. Blir skikkelig helvetesdag ser det ut til, men siden den er fredag på land roer sikkert ting seg i firetiden:-)

Hei og hå fra hovedstaden. Ukens siste økt på Prærien står for tur. I kveld skal jeg konspirere over et par GTer. Ha en fin dag og TFIF

Dagens værmelding fra Oslo Nord:

1238084_10151596347301260_5286991_n.jpg

God helg til dere alle også.

Jan

Fredag 13 ja.... Bra man bare skal fly et leg i dag da, korttur til Hovedstaden i helgen på jobb..

Ha en flott helg alle sammen, ikke "break a leg" i dag og hold godt fast på hatten!

Kim

Guten morgen fra Bodø :)

Har allerede tilbrakt en time foran mine to vakre 27" skjermer med Excel, og registerer at mitt love/hate forhold til Citrix fortsetter..

Ha en fantasisk fredag den 13. alle sammen :)

PS: Bra at den kun er en uke igjen til MD80 DO og kun to og en halv uke igjen til ferie :)

Last edited:
Guten morgen fra Bodø :)

Har allerede tilbrakt en time foran mine to vakre 27" skjermer med Excel, og registerer at mitt love/hate forhold til Citrix fortsetter..

Prøv å bruk Citrix på en 10" android tab uten mus tab du, så ser du hva jeg sliter med i dag :p

God regnfull morgen fra Vaksdal. Siste jobb dag før man tar turen ut til BGO og for første gang utenlandsdelen av teminalen. Spottertur til FRA med gode venner står på plakaten.

Ha en heldig en folkens

Murr frå Trondheim.
Halsen har begynt å bråke, og det er fire dagar til avreise PEK med SAS. Buhu! Og det ser ut til at det er ein bråte med ledige seter bortover i Go plutseleg, så eg tippar at optiontown ikkje går inn. Heimatt er heile flyet utselt (det er vel fare for at det er fleire enn meg som har skal på konferanse), så då er det vel ikkje noko håp for verken optiontown eller oppgradering på poeng. Jaja. Skal ein reise billegast, så skal ein reise billegast.

Det er helg iallefall, og eg trur det blir ein overkommeleg dag på jobb. Fin haust-dag er det også. Ikkje alt er ille :). Ha ein bra dag rundt om i verda.

God morgen fra hovedstaden!

For nøyaktig et år siden kom Sparkende Foting til verden så det blir markert i barnehagen idag, samt med familie imorgen :) :nor:

Ha en fin dag og påfølgende helg alle sammen!

God morgen fra Forus,
Her ligger det an til en grei avslutning på arbeidsuken.
Travel uke som vanlig med 3 rundturer ut av distriktet denne uka,ABZ,LHR og OSL.
Det skal blir godt med helg. Kanskje med noe finvær som gir anledning til tur vest i havet med båten?
Ha en fin dag og god helg.

God formiddag fra Bergen. Om få minutter settes atter kursen mot BGO. Denne gang venter BA757 for en helg i London. The Wall på Wembley tror jeg neppe blir feil på noe måte. Tror rett og slett det kan bli riktig så bra! :)

God formiddag fra det Sørlandske!

Begynner å bli kjølig ute om morgenene nå. Men sola skinner foreløpig ute så kanskje jeg må ut og varme meg i løpet av dagen, da jeg føler det faktisk litt kaldt på kontoret i dag.

Greit med fredag og ser frem til å sove lenge i morgen. Det har vært en slitsom uke......

En snau stytimers direkte med EK står på programmet, så er man i kjølige 25 grader på MUR.

Må jo bli rene vinterferien for deg det der.......:colgate:

God helg!

BF:cool2

Back