God morgen - TGIT

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Så har helgen begynt å snike seg inn over Midtøsten.. om snaue ti timer er det å snike seg hjem under radaren.. Nå er det mye tørste invitasjoner fra ensomme menn som havner inn. Dette er vel en av de siste helgene som familiene er borte så da er det Tryvann hver dag. Jeg tenker å ta nok en copy/paste av svømme, sofa, god vin og Breaking Bad.

I morgen er vi fire nordmenn som representer medisin, olje og shipping som skal ha en tøff Friday Brunch på Al Qasr.:drunk:

Nyt dagen/helgen.

Re: TGIT

God morgen fra vogn 169 på linje 17 på vei til jobb, det ser ut til å ha vært vått inatt men om værmeldinga holder så har jeg i hvertfall kledd meg korrekt!

Ingen flere kjedelige morgener før fredag heller, og nydelig er den tanken også! :)

Ha en fin dag!

TGIT

Mornings fra en #ruters/Norgesbuss røde skranglekasser. På vei til prærien for dagens innsats. Ha en fin dag

Guten morgen!

Halvdag på jobbet idag innan de stora blå och små gröna tar mig till KRS och därefter väntar buss till Arendal. Ha en fin torsdag!

Hoy fra Stavanger. Ikke så mye å si enn at her er det loppekassa som venter. I kveld er det bandøving før det blir atter en natt på Forus. Som ikke det var nok skal jeg jobbe i helga også. Jeje. Blir penger av sånt!

Ha en flott dag!

Mornings fra Trondheim
Her holder havskodda på å slippe taket og det åpenbarer seg en flott blå himmel og sol :) :)
Litt tidligere avslutning på jobb idag,skal kjøre djevlefrøene til hytteopphold sammen med tanta. Eneste løsningen pga planleggingsdag i barnehagen.

Satser ellers på en runde trening ikveld,da formen er alt annet enn god.

Ha en fortreffelig torsdag :cool:

Halvdag på jobbet idag innan de stora blå och små gröna tar mig till KRS och därefter väntar buss till Arendal. Ha en fin torsdag!

Oooooo! :D

Gardermoen melder om regnbyger, ganske heftige. Skal bli godt med ett par dager fri etter noen strabasiøse arbeidsdager ^_^

God formiddag fra det Sørlandske!

12 grader i dag morges bare. Brrrrrrr
Sola skinner og oppe på 18 nå, men nettene blir kjøligere gitt! Snart på tide å emigrere kanskje?

Kom litt sent på kontoret i dag ettersom det er første skoledag for minstemann. Stor stas.

Nå er det straks avgårde til legen for å få en sjekk på et vondt bein. Fikk slått meg litt kraftig på leggen i helgen, og det blir bare verre. Tror det har gått infeksjon i skiten, så da må man vel ha noen piller?

Guten morgen!

Så den Svorske Herren skal denne veien? Velkommen skal De være. Tør jeg anta at De skal på damebesøk??

Fortsatt god torsdag!

BF:cool2

God morgen. Prosjekt slankere Fnat-Pappa fikk seg et ørlite skudd for baugen igår. Da var det nemlig bursdagsfeiring på Ekeberg Restaurant. Super kveite, digg dessert og enorme porsjoner.

Nå er det 1,5 kontordager igjen før snuta rettes mot Unaiten.

Cheeriooooo

God dag fra Bergen. siste dag med ok vær ser det it som. Har ellers rukket å kjøpe ost til over 1000 kr/kg i dag. Den var litt dyrere enn jeg trodde...

God gugging til Reidar! Her er det ukultur med pils allerede før 13. Men i Bucuresti har jeg sett det viktigste. Lettskyet gjør temperaturen passe. Litt av et uteliv om kvelden i Lipacani. God torsdag alke! Skrev alle, men ble feil. Pussig.

Last edited:
*Gjeeeeeesp* Ble vekket av bikkjene og fant ingen grunn til å gå tilbake i bingen. Frisk og fin temperatur ute, såvidt under 20, så har åpnet dørene.

Straks på tide å sparke guttungen opp og ut så jeg får meg en lur før arbeidsdagen starter...

G'torsdag fra hølet ved E6.

Så nettopp en pakke der ute med en gammel BA pri-tag på seg. ABSTINENSER!!!

Opp med armene, og jobbe litt. Snart helg, og enda en uke mindre til ferie. Ble heller ikke mer enn en hundrelapp på meg fra Hamar i går (på 50 kroners innsats), så det er vel bare å fortsette å jobbe.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra arbeidsplassen! Snart venter besøk fra Øst-Europa. Klart Savipix må til Arendal, da det etter litt slektsforskning viser seg at hans fars slektninger kommer fra nabogården :p

God æfternun fra Hedmarken.
Fått unna litt kontorarbeide så nå går turen til Hamar og fjøset for å se iskrigende drager gomle enga til lunsj i årets første kamp.

God lunch fra Chicago. Overveldende arbeidsmengde her, gitt. Her er det bare å brette opp ermene.

Gleder meg ikke særlig til helgen der fruen har påtvunget meg å fly USA rundt som en jojo for at hun trenger fler AA EQM :rolleyes:.

Hjemme sent lørdag før man snorker seg til Frankfurt søndags eftan i 81H med møter der på morran før Oslo mandags eftan.

God kveld fra kalde Sandefjord! 13 grader ute og sola har gått bak de mørke skyene og torden og regn er meld hele natt og dagen i morgen... Selvfølgelig alle planene gikk i søpla da jeg fikk vite det... Nyter de siste dagene før studiene starter:)

Back