God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012)

Tjab

Upgrade me....
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012)

Heisann

Da jeg aldri finner reg på sas sine flyvninger så lurte jeg på om det er noen som sitter med spåkula.

2012-10-12 SK2302 KSU OSL 06:35 07:30 SAS B737
2012-10-12 SK4686 OSL BCN 09:00 12:25 SAS B737

PS:
Tips til hvordan man finner reg på forhånd hos SAS hadde vært flott :)

Re: God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012)

Preliminärt ser det ut att bli variation på dig med LN-TUJ på bägge sträckorna. ;)

Du kan se regs på SAS flighter via wideroe.no också men (oftast) inte före 2000 dagen innan.

Takker :)

Ser det er bekreftet med "Eirik Blodøks" ja. Så over listen min nå, og tror ikke jeg har flydd den tidligere (iallefall ikke siden jeg begynte i denne jobben) Får håpe den duger :) hehe

PS:
SAS burde hatt denne muligheten til å sjekke flyreg de også.

PPS:
Utrolig nok så er seteraden 1-5 utilgjengelig for meg fra Oslo til Barcelona, men ikke fra Kristiansund til Oslo..... Hallo i luken? Ville ha 1F begge turene :p

Edit: Og der ble det flybytte gitt. Til det bedre tror jeg.

Last edited:

Takker :)

Ser det er bekreftet med "Eirik Blodøks" ja. Så over listen min nå, og tror ikke jeg har flydd den tidligere (iallefall ikke siden jeg begynte i denne jobben) Får håpe den duger :) hehe

PS:
SAS burde hatt denne muligheten til å sjekke flyreg de også.

PPS:
Utrolig nok så er seteraden 1-5 utilgjengelig for meg fra Oslo til Barcelona, men ikke fra Kristiansund til Oslo..... Hallo i luken? Ville ha 1F begge turene :p

Edit: Og der ble det flybytte gitt. Til det bedre tror jeg.

Har du en C-klasse billett, så vil 1F være tilgjengelig. Om du ikke har biz bilett, så er det kanskje ikke så rart at du ikke får velge den... :)

Back