• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen - Søndag på nett.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
God morgen - Søndag på nett.

Førstemann til mølla er det noe som heter - trodde mange var før ute enn meg på dette forumet, nei det er søndag.

Dagen blir til besök på disse gruvene som besøkes av 100 tusener hvert år her på Mallorca - så vi tar bilen og durer nedover til Potochristo, ha det.

Jan

Re: God morgen - Søndag på nett.

God morgen fra Tjøme. Ser ut til å bli nok en knalldag. Blir vel en tur på brygga for å jobbe litt på brunfargen og følge med på FR24 og kondensstriper på det som passerer over oss. En løpetur skader heller ikke, selv om jeg skal sjekke meg enda grundigere for flått en på fredag. Ha en fin dag

javuryvy.jpg

God morgen fra Athen. Etter en tidvis svært regntung lørdag ser det ut til å bli en flott dag idag. Snart ut å utforske plassene utenfor Akropolis. Etter litt kaffe
Ha en fin en.

God morgen fra Lisboa! Ankom i går etter en fin tur med TAP. Tilbake til LIS i ettermiddag for en flytur med TAP igjen til HOR på øya Faial i Azorene. Gleder meg til en ny flyplass som kanskje er noe av det korteste en A320 lander på? Ca 1700 meter? Regner med en god oppbremsing! ;)
Ønsker alle en flott dag! :)

God formiddag fra deilige Danmark
Strålende vær her og temp ligger på behagelige 26-27 grader :cool:
Bruker dagene til soling og bading med kidsa,deilig mat og generell lading av batteriene :D :D :D
Ha en strålende dag folks 😊😊😊😊😊

Hei og hå fra Lillestrøm. Får se å pelle meg ut i det fine været.

God morgen fra London, bestiller flybilletter...

Nå skal jeg ikke ha Business eller First, men tror jeg ville valgt First her.

Attachments

• Screen Shot 2014-07-20 at 11.09.37.png
    Screen Shot 2014-07-20 at 11.09.37.png
    11.6 KB · Views: 206

God morgen fra Gamle Oslo. Fint vær igjen. Er det ikke mulig å få litt innevær snart? Tar en sjefsavgjørelse over meg selv og sier at det stort sett blir innedag, uansett. Først brunsj med egg og røkt laks. God søndag skal være!

God formiddag - her pellet man seg ut i finværet rett fra senga i dag. Men nå må jeg i tillegg røre på meg så får finne frem tohjulingen (den med kjede og pedaler, ikke motor), kan bli svett.

Ha en fin dag uansett hvor du er!

God kveld fra Tananger,
31 grader i skyggen på det varmeste idag. Fantastisk dag!
Her har det vært bading og soling hele dagen.
Hele familien på besøk og livlig selskap ut over ettermiddagen og kvelden.
Med den værmeldingen som gjelder for neste uke utsetter jeg noe jobbreising og nyter heller ettermiddagene på sjøen etter jobb her vest av Tananger.
Ha en god kveld.

Og DA var hæljevakta slutt ... *psssjt* ...

Fikk derfor ikke sett liveoverføringen av Monty Python Live, men det skal viss ha vært en del sendingsbrudd, så det gjorde kanskje ikke så mye. Billetter er imidlertid innkjøpt til reprisesending på kino onsdag, og da har de sikkert en komplett kopi.

Back