• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen, soendag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da er det like foer leggetid .. skal til Ft. Benning igjen i natt og maa opp ved totiden. Nok en 757-300 staar paa kjoereplanen - med mer kanonfoede til Irak.

Fikk en velkommen liten pakke i posten idag, og naa staar en Norway Airlines MD83 pent oppstilt mellom ditto fra SAS og Swissair. Og etter hve jeg forstaar ligger nok en pakke fra Norge paa 'Final Approach' .... :spin: :spin: :up:

Replying to Topic 'God morgen, soendag!'

God sondag morgen

....her paa oeya i vest (veldig) er nok en nydelig dag tilbakelagt...etter Kaffe paa Blackbird bakery...og en langt tur i skogen...ble jeg endelig ferdig med aa kable det nye huset....har naa 1Gb nett, med isolert jobbnettverk, samt Mimo WLAN....Watchguard Firewallen er fornoeyd, og naa kan jeg jobbe 100% hjemmeifra....

Naa staar den lokale Thai resturanten for tur......noe som alltid er er fornoeyelse....:cheers:

Glad søndag morgen... Først aviser, kaffe og frokost så tur i Nordmarka. I morgen starter arbeidslivet igjen...JIPPI!!! Ha en bedre søndag!

Nordmarka utgår - blir biltur til Tønsberg og en eller annen utstilling der...:spin:

God søndag fra avdeling vest-/onkel reisende mac.
Nettopp tilbake fra San Francisco. En imponerende koselig by! Gleder meg allerede til neste besøk, må bare lokke med meg passende reisefølge først!
Og forresten, NW har ikke noe i Ch 11 å gjøre, de har et utmerket produkt!:up:

Håper både selskapet og produktet består når de er ute av Chapter 11...(...de er jo også en mulig launch customer for C-series fra Canada!!!)

God morgen fra Asker, Sol og fint høstvær betyr turdag for Jr & Sr.
Fruen har FAM. flight på ex:BU maskin i dag , og jeg ser ikke frem til raporten fra den flighten...

Ha en solrik søndag

/G
[admins...., ikke se for mye på IP'n jeg surfer fra i dag ..... :wow: ]

Originally posted by P.A. VIKING

Fruen har FAM. flight på ex:BU maskin i dag , og jeg ser ikke frem til raporten fra den flighten...

Ha en solrik søndag

/G

Kom dig av Wideröe anslutningen. :p

Originally posted by Savipix

Originally posted by P.A. VIKING

Ha en solrik søndag

/G

Kom dig av Wideröe anslutningen. :p

:cheers:

Da var vi hjemme igjen, bare for aa oppdage at det er Monty Python maraton paa BBC America!

Og slik saa det ut soerpaa i dag ...

Attachments

• board.jpg
    board.jpg
    25.7 KB · Views: 3
Back