God morgen på en påskeaften

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Ris. Fuglene synger, Nespresso i kopp og kropp. En bivirkning av disse dagene med mere vin, påskemarsipan, kokosboller og gullvafler er laveste vekt på 15-16 år...men så er antall skritt pr dag også doblet. Bompengenregningen er nå på en tredjedel av normale måneder god et er over en måned. Siden jeg tok offentlig kommunikasjon sist. Ha en bra lørdag der du er.

Re: God morgen på en påskeaften

God morgen fra Stavanger. Etter 5-6 uker fri fra jobben synes jeg det er merkelig at jeg fortsatt våkner i 5-6 tiden. Noen ufine skjeler mener at det er gammelmanns syken. Men det er da deilig å våkne til fuglekvitter og gode vårlige dufter utenfra.
Ha en glitrende flott dag! :)

Morn fra havet.

Nattevakt unnagjort og Agnes kaller.
Satser på å sove godt så våkne til en bedre biff i ettermiddag.

Fortsatt God Påske.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen folkens, den begynte med flyprat.no og BONANZA på TV2 sammen med en god frokost -

Det blir en rolig påskeaften, da Korona herjer fortsatt i verden og sammen skal vi knekke denne viruset, ha fortsatt god påske folkens.

Jan

Mornings fra Hvalstad. Her fikk jeg sove lenge i dag, men nå er frokost inntatt og vi er snart klare for en tur ut. Blir å starte grillsesongen senere i dag, da er det jo passende nok meldt regn. Ha en fin dag

gullvafler

Hmm - ja, så er det altså noen som fortsatt spiser disse?! :lol:

Her har jeg mye mer enn halvparten igjen av ostekaken, så selv om det spises litt både til formiddags- og ettermiddagskaffe, samt til dessert, så er det mer enn nok å ta av. Fortsatt ekstrem god - og fint å slippe å tenke på annen dessert eller kake. Marsipan er dog i hus, alt fra Anthon Berg.

God morgen fra Gamlebyen! Her er et også relativt tidlig oppstandelse. Bare litt supplering som skal til fra butikken i dag - for har det meste av maten i hus, inkludert et solid lammelår. Det blir jo rester over alle hauger, men er jo fint å bare fryse ned... I alle fall skal det stekes på god varme og tas ut ved 56 garder. Bare å glede seg.

Ønsker alle en fortreffelig påskeaften!

God morgen fra tåken, ser på kalenderen at vi skulle vært på Hyatt Regency Hill Country i San Antonio, men der skal det også regne i dag så vi får nyte Oslo. Dragen skal jobbe eksternt så da blir det rånetur med arvingene og kokkelering senere.

God formiddag fra Kongsberg. Strålende solskinn i går, og det ble noen kalde øl på terrassen i godt selskap (selvfølgelig med 1 meters avstand mellom deltakerne). Gråvær i dag, så da passer det med en spasertur til sentrum for litt shopping og kaffedrikking. Ha en fortsatt strålende påskeferie!

God lørdag fra Oslo. Påskeaften og det betyr tidligstengte butikker. KrF har sagt at det er forbudt å drive med handel etter kl 16 i dag så da får man forholde seg til det. Men polet er jo åpent som en vanlig lørdag i motsetning til i gamle dager. Så det er da fremskritt. Men nei jeg har en flaske vin så Polet trenger jeg ikke å avlegge et besøk i dag. Bør nok fylle opp kjøleskapet med litt øl kanskje. HA en fin påskeaften - årets påskelabyrint endte opp på Honnørbrygga for de som ikke hørte på det.

G’ettellerannet ...

Sov urolig i natt, så bikkjene utnyttet situasjonen og begynte å danse på meg allerede ved femtiden .. så da var det bare å gi opp.

Kaffen er inntatt, bikkjene er luftet og da er det bare å få tiden til å gå frem til arbeidsdagens start. To nye dødsfall i mitt county i går, da er vi oppe i 4. Men fortsatt ingen dramatisk økning i nye tilfeller. Det rapporteres også om spredte observasjoner av toalettpapir. Begynner å tro at vi har sett det verste og at man snart vil løse opp litt på restriksjonene. Men tviler på at man vil tillate større ansamlinger av folk før vaksine er allemannseie. Så da står vi foran amerikanernes største mareritt - college football-sesongen ryker. Se ikke bort fra at ett av SEC- universitetene kommer opp med en mirakelkur i ren desperasjon. ;)

Nuvel, nå sporet jeg av .. ha en avkoronert lørdag.

God dagen frå Trondheim. Her ligg det skogsgrisburger i steikepanna for ein seiiin lunch. Middagen vert take-away frå To rom og kjøkken. Restaurantbransjen tenkjer nytt, og då får vi prøve å utnytte det! Dei seier utkøyring begynner seks, så vi får sjå når det faktisk vert mat....

Hei fra Stavanger. Her har man disket opp med lasagne til dama. Middagen stod til over godkjent så da er man fornøyd. Resten av kvelden, sannsynligvis en god del brettspill, et glass vin eller to og god musikk på popanlegget.

Det hørtes synsykt godt ut!! :) :)

I alle fall perfekt for min smak..

49762496752_d78e47f1a7_c.jpg

G’ettellerannet ...

Sov urolig i natt, så bikkjene utnyttet situasjonen og begynte å danse på meg allerede ved femtiden .. så da var det bare å gi opp.

Kaffen er inntatt, bikkjene er luftet og da er det bare å få tiden til å gå frem til arbeidsdagens start. To nye dødsfall i mitt county i går, da er vi oppe i 4. Men fortsatt ingen dramatisk økning i nye tilfeller. Det rapporteres også om spredte observasjoner av toalettpapir. Begynner å tro at vi har sett det verste og at man snart vil løse opp litt på restriksjonene. Men tviler på at man vil tillate større ansamlinger av folk før vaksine er allemannseie. Så da står vi foran amerikanernes største mareritt - college football-sesongen ryker. Se ikke bort fra at ett av SEC- universitetene kommer opp med en mirakelkur i ren desperasjon. ;)

Nuvel, nå sporet jeg av .. ha en avkoronert lørdag.

College football har man en god plan for - men LN-MOW high on Donald Juice is really really really scary - Fauci Fauci combined with Single Malt is the only way - fuck Donald go with Fauci

Dette er den eneste Donald-juice jeg er høy på, men hører SEC-universitetene (South Eastern Conference) har funnet en felles plattform - her snakker vi et århundres rivalisering - og det er en force man ikke skal knipse av .... Det finnes veldig mye relevant kompetanse på disse universitetene. Ikke bare på UW det forskes på steroider akkurat nå ...

2b5aa9a5e1b9ef36738e6a15317169ec.jpg

Last edited:
Back